Faktabørsen

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at vores alle Sondre, er absolut på rank 1, når det gjelder å spille dirty. Sorry at denne personen må nevnes igjen, men alle hans fiksfakserier irriterer meg grenseløst.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at vores alle Sondre, er absolut på rank 1, når det gjelder å spille dirty. Sorry at denne personen må nevnes igjen, men alle hans fiksfakserier irriterer meg grenseløst.

Hva har han gjort denne gangen? :Surprised:
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at Sondre på den konto han har sneket seg inn på, lager kvalm for andre stammer, han kan jo selv kommentere dette fakta, den sniken.
 

DeletedUser

Guest
Greia er at han har kommet inn på en konto som var i vår stamme, selvom vi hadde gitt han avslag.
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes virkelig synd på dere. Fyren er jo bare ute etter å lage kvalme her. Først lekte han victim.. Og når folk viste litt sympati utnyttet han det.. For en ekkel fyr
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Kan ikke folk bare slutte å gi han kontoer overhodet da, så er problemet løst :)
Jeg synes det er forunderlig at folk faktisk viser han tillit når han dolker vedkommende i ryggen så fort han får mulighet uten anger:)
 

DeletedUser

Guest
Du vet, noen er villige til å gi folk sjanser selvom man har driti seg ut latterlig mange ganger, det er menneskelig.
 

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig, jeg er fult klar over hva Sondre har gjort og jeg har ingen planer om å spille med han senere.. Sett hva han har gjort med stammen vår.. :crybaby:

Men som jeg sa, finnes alltid mennesker som er villigere til å la mennesker få en sjanse til, sånn er det bare :(
 

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig, jeg er fult klar over hva Sondre har gjort og jeg har ingen planer om å spille med han senere.. Sett hva han har gjort med stammen vår.. :crybaby:

På skype sa du at alt var min feil:O Nå blir jeg forvirret.. :Neutral:
 

DeletedUser

Guest
Slutt å tull'a.. Du som sa alt var min feil, og da sa jeg at noe annet(trenger ikke nevnes her) bare var din feil for å komme med et poeng..
Trodde du skjønte det? :idea:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
er enig her hvorfor gi sondre skjankser vist du vet han dolker deg ^^ hva er da vitsen med og gi han en konto :hmm: for å sørge for ikke kunne vinne en verden samt tape kontoen ^^
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
og er ikke cum sin feil at BS gikk i oppløsning slutt og skyv ansvar dette var situasjons moment som avgjorde cum følte seg fornærmet og stakk grunnet et innlegg gert la inn ikke noe mer heller mindre ^^
 

DeletedUser

Guest
Ehm, du er uvitende Magnar...
Du sier det var Gert-Kev situasjonen som gjorde til at Kev baila, men det var bare siste dytten, så jo det var mye annet som var med på at Kev tok den beslutningen han gjorde.

Og nei, jeg skyver ikke skylden over på noen, jeg kødda med Kev siden han sa at ettersom jeg var Hertug var det min feil at jeg ikke fikk info det var meningen jeg skulle få, det kan ikke jeg gjøre noe med..Kev sa at til syvende og sist hadde hertugen ansvaret for ALT!

Om vi da skal ha den filosofien, så har jo også Kev skylden for det som skjedde med BS, ettersom han var Hertug og hadde ALT ansvaret.

Dog, jeg støtter ikke den filosofien.


Magnar, get your facts straight.
 

DeletedUser

Guest
Om vi da skal ha den filosofien, så har jo også Kev skylden for det som skjedde med BS, ettersom han var Hertug og hadde ALT ansvaret.



Magnar, get your facts straight.

BS fynket helt fint mens jeg hadde ALT ansvaret, men så fort jeg ga ansvaret til deg det gikk til blokksberg.
 

DeletedUser

Guest
Når du ga meg ansvaret?
Du ga meg ikke noe ansvar, so i dont think so.
Var det jeg som fikk alt til å gå til blokksberg?
1. Nei.
2. BS har ikke gått til blokksberg.

Når du hadde ansvaret så vi hvordan det gikk, du leavet.
Men jeg har ikke sagt at det er din feil.
 

DeletedUser

Guest
Når du ga meg ansvaret?
Du ga meg ikke noe ansvar, so i dont think so.
Var det jeg som fikk alt til å gå til blokksberg?
1. Nei.
2. BS har ikke gått til blokksberg.

Når du hadde ansvaret så vi hvordan det gikk, du leavet.
Men jeg har ikke sagt at det er din feil.

Nei, cave canem ga deg ansvaret da han leavet.
Du sa til meg du skulle gjøre alt du kunne for å bevise meg feil at bs ikke gikk til blokksberg.
Du har gjort en FANTASTISK jobb så langt, får flere å flere søknader fra BS. Dere klarer ikke å støtte opp egne medlemmer, lurer på hvorfor?.. Går alle off?..
 
Topp