Faktabørsen

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Nei, cave canem ga deg ansvaret da han leavet.
Du sa til meg du skulle gjøre alt du kunne for å bevise meg feil at bs ikke gikk til blokksberg.
Du har gjort en FANTASTISK jobb så langt, får flere å flere søknader fra BS. Dere klarer ikke å støtte opp egne medlemmer, lurer på hvorfor?.. Går alle off?..

folk søker til oss fra bs (nerd)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
eg støtter cum han var den eneste der i stammen som hadde det som trengs for være en leder ^^ no skal eg ikke skryte men kunne nok gjort en bedre jobb en dere ^^ eg støtter kev i denne saken ;)
 

DeletedUser

Guest
Magnar, du visste jo ingenting om saken, så merkelig at du gidder å støtte noen da.
Du kunne nok ikke gjort noen bedre jobb enn noen av oss, vi har hørt mye om at du er en god leder etc, etc, men dette har bare kommet fra deg selv i form av spam :)
 

DeletedUser

Guest
Nei, cave canem ga deg ansvaret da han leavet.
Du sa til meg du skulle gjøre alt du kunne for å bevise meg feil at bs ikke gikk til blokksberg.
Du har gjort en FANTASTISK jobb så langt, får flere å flere søknader fra BS. Dere klarer ikke å støtte opp egne medlemmer, lurer på hvorfor?.. Går alle off?..

Ehm, hvor lett tror du det kan være når du får alle over på din side? Det er jo dine kamerater fra tidligere verdener? Er nok ikke så mye jeg eller noen andre kan gjøre for å holde dem igjen.
Jeg og flere andre er også ganske sikker på at du skjønte noe sånn ville skje også.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Magnar, du visste jo ingenting om saken, så merkelig at du gidder å støtte noen da.
Du kunne nok ikke gjort noen bedre jobb enn noen av oss, vi har hørt mye om at du er en god leder etc, etc, men dette har bare kommet fra deg selv i form av spam :)


snakker mye med kev før og etter han gikk og får vite en del jo ^^

at eg har sakt eg er en god leder kan være sant i form av søknad eg sendte inn 3 ganger om og bli med i ledelsen :D

jao ser jo at dere gjør en god jobb så hva har dere og tape :hmm:
 

DeletedUser

Guest
snakker mye med kev før og etter han gikk og får vite en del jo ^^

så hvorfor sitter du på feil og for lite info da? :eek:

at eg har sakt eg er en god leder kan være sant i form av søknad eg sendte inn 3 ganger om og bli med i ledelsen :D

det er nok ikke sant i noen "form". nettopp, du sendte søknad 3 ganger, enda ble det visst ikke noe.
 
Sist redigert av en moderator:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
snakker mye med kev før og etter han gikk og får vite en del jo ^^

så hvorfor sitter du på feil og for lite info da? :eek:

at eg har sakt eg er en god leder kan være sant i form av søknad eg sendte inn 3 ganger om og bli med i ledelsen :D

det er nok ikke sant i noen "form". nettopp, du sendte søknad 3 ganger, enda ble det visst ikke noe.


hehe joa ^^ men sier vel mer om dere en meg er no ikke eg som sitter her og syter ^^ eg forsvarer 1 av få personer eg stoler på etter BS ^^

som dere sa til meg finn bevis :)
 

DeletedUser

Guest
Ehm, hvor lett tror du det kan være når du får alle over på din side? Det er jo dine kamerater fra tidligere verdener? Er nok ikke så mye jeg eller noen andre kan gjøre for å holde dem igjen.
Jeg og flere andre er også ganske sikker på at du skjønte noe sånn ville skje også.

Jeg leavet for å slette kontoen.
Brukte ca 2 dager på å prøve å overtale dominic til å ikke leave.
Han valgte å leave pga han ville heller spille i en egen stamme nå siden jeg ikke var der.
Det er noe jeg ikke var klarover.
Cave canem trivs ikke i BS med samtlige av de som var der. derfor ville han over til oss.
Og noen likte seg ikke pga den negativiteten du skapte. Feks du som baron klikka på rekrutøren å tok helt av. Skikklig bra opptredd mot en stamme venn! Da mista du min respekt, å mangen andres. Du lurer på hva som har skjedd med meg? Jeg har rett å slett mistet den respekten jeg hadde for deg.
Resterende kom over etterhvert, hvorfor? PGA dem ikke ligte seg i BS lengre, de ville være med personene som viste litt aktivitet.

Du sa på skype: Jeg skal pokker meg gi alt for å bevise for deg at BS virker uten deg.

Jeg venter enda Erlend. Show me baby one more time! :D <3
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
eg stoler på han siden han blandt annet ikke har gjort meg noe vondt ^^


han viste meg bare at BS ikke greide seg uten han ^^


finne bevis for at eg skryter så mye at eg er sånn perfekt leder :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg leavet for å slette kontoen.
Brukte ca 2 dager på å prøve å overtale dominic til å ikke leave.
Han valgte å leave pga han ville heller spille i en egen stamme nå siden jeg ikke var der.
Det er noe jeg ikke var klarover.
Cave canem trivs ikke i BS med samtlige av de som var der. derfor ville han over til oss.
Og noen likte seg ikke pga den negativiteten du skapte. Feks du som baron klikka på rekrutøren å tok helt av. Skikklig bra opptredd mot en stamme venn! Da mista du min respekt, å mangen andres. Du lurer på hva som har skjedd med meg? Jeg har rett å slett mistet den respekten jeg hadde for deg.
Resterende kom over etterhvert, hvorfor? PGA dem ikke ligte seg i BS lengre, de ville være med personene som viste litt aktivitet.

Du sa på skype: Jeg skal pokker meg gi alt for å bevise for deg at BS virker uten deg.

Jeg venter enda Erlend. Show me baby one more time! :D <3



Du som er så fæl til å quote her? Skal jeg virkelig også quote det du har skrevet på skype? Lurer på hvor mange som mister respekten for deg da Kev (Lipssealed)

Nei fyyyy, WHAT? Hvilke negativitet var jeg skapte? Det er det dummeste jeg har hørt, jeg har ikke vist noen negativitet?

Det med Nikko var jo helt klart feil, ja. Men du har selv ragget etter at du har spammet ned andre med PM's og deretter blitt ignorert, så du skal ikke si så latterlig mye.
Jeg vil heller ikke si at Nikko var rec? Han stakk jo ut av stammen for å lage en broder/søster/under/tante/bestemor/bestefar stamme som mange ikke hadde gått med på?
 

DeletedUser

Guest
Qoute hva enn du vil du:) ser ikke helt hvordan det er relevant med det vi snakker om nå da... menmen, jeg holder meg ihvertfall tw relatert.


Nikko fikk godkjent av main ledelsen at det var greit. Romulus sa: Nja... Han var usikker, men var fremdeles villig til å gi det en sjangs. du sa også ja Erlend... :) Det var ja fra 100% av ledelsen, Gert var usikker ja, men han var ikke fullblods diplomat.

negativitet? når vi diskuterte ting, når du ikke kommenterte forslag som ble tatt opp, deltok ikke til felleskapet, og ja den måten du behandlet nikko på.

Og sist menn ikke minst, Jeg va vell hertug før jeg leavet stammen? Samme var nikko før han leavet stammen.
 

DeletedUser

Guest
Qoute hva enn du vil du:) ser ikke helt hvordan det er relevant med det vi snakker om nå da... menmen, jeg holder meg ihvertfall tw relatert.


Nikko fikk godkjent av main ledelsen at det var greit. Romulus sa: Nja... Han var usikker, men var fremdeles villig til å gi det en sjangs. du sa også ja Erlend... :) Det var ja fra 100% av ledelsen, Gert var usikker ja, men han var ikke fullblods diplomat.

negativitet? når vi diskuterte ting, når du ikke kommenterte forslag som ble tatt opp, deltok ikke til felleskapet, og ja den måten du behandlet nikko på.

Og sist menn ikke minst, Jeg va vell hertug før jeg leavet stammen? Samme var nikko før han leavet stammen.

Det sier litt om om tw-kev, så jo det er helt relativt.
Når han leava var jo ikke det for å lage den stammen? Det tenkte han først på etterpå?
Vær så snill, jeg var aldri negativ når vi diskuterte ting? Jeg kommenterte like mye som alle andre. Jeg deltok mye i fellesskapet (på skype bla. det vet du godt).

Jeg datt ut, hva hadde det med noe å gjøre? ""Og sist menn ikke minst, Jeg va vell hertug før jeg leavet stammen? Samme var nikko før han leavet stammen."" Den altså.
 

DeletedUser

Guest
Nei, cave canem ga deg ansvaret da han leavet.
Du sa til meg du skulle gjøre alt du kunne for å bevise meg feil at bs ikke gikk til blokksberg.
Du har gjort en FANTASTISK jobb så langt, får flere å flere søknader fra BS.
Dere klarer ikke å støtte opp egne medlemmer, lurer på hvorfor?.. Går alle off?..

Hva hjelper det med å deffe,når spilleren(e) returnerer deffen pga bakenforliggende avtaler :rolleye:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hehe sier vel mer om dere om dere ikke får deffet deres egne medlemmer en gang. da synes eg synd på deres allierte for viss dere ikke greier dere skjøll så tipper eg dere greier det endå dårligere på allierte (clapping) men ja dere vil ikke innrømme skjøll dere er ferdig men men dere merker det fort nok :D
 

DeletedUser

Guest
Hva hjelper det med å deffe,når spilleren(e) returnerer deffen pga bakenforliggende avtaler :rolleye:

Tenkte ikke på don funk dere ikke ville sende til..
Tenkte heller ikke på tommath som nå har blitt nedadlet..
 

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Litt vanskelig å senda deff til nokon, når ein ikkje veit dei har inc... Er ikkje synsk heller..
 
Topp