Faktabørsen

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Don Funk fekk deff.. Noko anna er tullprat. At han ikkje var fornøyd med det, får stå for hans rekning..
 

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Han sa selv at han sendte hjem deffet pga han fikk for lite av dere i BS. :)

Det sa han vel.. Til oss sa han at han hadde nok... For så å komma med ein masse skit om at det ikkje var nok likavel..

Forstå det den som vil..

Tenke me sette strek her no..
 

DeletedUser

Guest
Det sa han vel.. Til oss sa han at han hadde nok... For så å komma med ein masse skit om at det ikkje var nok likavel..

Forstå det den som vil..

Tenke me sette strek her no..

vi fikk nå tilsendt endel rapporter osv.
Å for en rutinert spiller som don så tror jeg neppe han hadde sagt stopp uten grunn. Tror nok mer det gikk på hvor mye tropper der var igjen i bs totalt, at han fant ut at det ikke kom til å holde totalt, så istedenfor å waste alle troppene, så valgte han å sende tilbake for å "offre" seg for bs.

Eller var dere bare for seine å han miste sin(e) mest taktiske byer først.
 

DeletedUser

Guest
Han var jo flyktning, så det var jo en selvfølge at han skulle "ofre seg" og ikke trekke stammen lenger ned enn han allerede hadde gjort.
 

DeletedUser

Guest
Han var jo flyktning, så det var jo en selvfølge at han skulle "ofre seg" og ikke trekke stammen lenger ned enn han allerede hadde gjort.

Nei han var ikke flykting Robert. Når du pratet med meg om det kunne du ikke legge frem noen beviser utenom din egen vandetta.
 

DeletedUser

Guest
Denne tiraden igjen? Don skulle etes, og slik ble det, Han var på dødslisten helt siden CM. Synes han kunne prøvd og snipet litt mer med det lille han hadde.. Evt backtime og gjøre det litt jævlig for dem som adlet i det minste... Ble jo reine overkjøringen istedet. God spiller? Tipper han hadde ett flott nabolag med lite motstand og har vært "STOR spiller" på tidligere servere.. Forskjeller på STORE spillere og gode spillere.. Og da snakker jeg selvfølgelig om "Stor" Som i mye poeng, ikke som en storslagen spiller.

Han skulle heller ikke få def? Men joda, han ble deffet opp.
 

DeletedUser

Guest
vi fikk nå tilsendt endel rapporter osv.
Å for en rutinert spiller som don så tror jeg neppe han hadde sagt stopp uten grunn. Tror nok mer det gikk på hvor mye tropper der var igjen i bs totalt, at han fant ut at det ikke kom til å holde totalt, så istedenfor å waste alle troppene, så valgte han å sende tilbake for å "offre" seg for bs.

Eller var dere bare for seine å han miste sin(e) mest taktiske byer først.

Vi sendte støtte, han sa han trengte støtte i 2 byer. Den ene sa han var helt stacket og ville ikke ha mere, i den andre fikk vi fult opp en del, men istedenfor å ta opp kampen klikka han vinkel og sendte troppene hjem og satt kontoen på slett.
Enkelt og greit.
 

DeletedUser

Guest
Nei han var ikke flykting Robert. Når du pratet med meg om det kunne du ikke legge frem noen beviser utenom din egen vandetta.

Fakta er at Cum Laude ikke liker å bruke sunn fornuft i slike saker.
Fakta er også at jeg har fått innrømmelser ifra Don Funk i ettertid at han mottok angrep ifra flere spillere i CKH.
Fakta er også at dette lett kunne ses på twstats.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fakta er at Cum Laude ikke liker å bruke sunn fornuft i slike saker.
Fakta er også at jeg har fått innrømmelser ifra Don Funk i ettertid at han mottok angrep ifra flere spillere i CKH.
Fakta er også at dette lett kunne ses på twstats.


Sunn fornuft?

Vi hadde kontakt med don ang. overgang til oss 2,5uker før han kom over.
Disse innrømmelsene delte du ikke med meg når du ville ha han ut pga han var en flyktning.
Bevisene du la frem var at jeg kunne sjekke twstats at han hadde hatt stigning i ODD, men jeg trodde ikke TWstats viste hvem som økte odd'en?Isåfall må du virkelig linke til det!(nod)

Du innrømmte også ovenfor meg at dette hadde du ikke fullt medhold fra resten av stammen ang. du sa at dette var hovedsaklig din personlige vandetta, noe som ikke gjorde fristende å kicke han.

Du sa også at flere angrep han.. Hvorfor kunne da ikke en eneste person vise til en rapport som ville bekreftet at han var under angrep?


Ergo, vi fikk ikke tilsendt et eneste bevis utenom tips om at ODD var steget. Vi kan ikke kicke en person pga han har ODD vell?..:hmm:
 

DeletedUser

Guest
OK, i en så liten verden som v12, som mer eller mindre "består av 2 stammer".

Kunne man vertfall vært litt mann og erklært krig på dagen da.

Veldig feigt move av -RE-, men vi får se hvordan CKH klarer seg.

Helt motsatt av hvordan vi i HZ spilte i v3 dette, der vi erklærte krig mot så og si alle, midt på dagen, i starten av verdenen.
 

DeletedUser

Guest
Haha, ja, og da var vi 11 spillere :p

Men noen kan vinne som menn, andre må vinne som rotter. Feighet er en morro ting.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Over til noe helt annet.........Fakta er at mange nu sitter å humre, da det går litt tregt for oss i BS......håper at alle dere skadefroe får deres lyst styret.
 

DeletedUser

Guest
Du må være veldig dum, du. Vi var så og si 4 stammer på verdenen på den tiden.. Den ene stammen ble oppløst, som Don kom fra. De andre to stammene var allierte (bs og re), og 3 stammen var alene (ckh). Når ikke RE eller BS hadde angrepet Don funk, så trenger du faen ikke være Einstein for o legge sammen 2 og 2 på at ODD har steget pga CKH.
Men regner med det var vanskelig o legge slikt sammen... Sunn fornuft viser seg jo gang på gang og være en manglende faktor blant folk?

Ehm, det fantes vel flere spillere en de fra BS, CKH, RE?
Enig med Kev her, ingen håndfaste bevis ble lagt frem, noe som burde vært veldig lett om dere snakket helt sant.
 
Topp