Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Må advare dere om at retting/klaging på andres bruk av grammatikk ikke er godtatt.

1.2 -Det er ikke lov å rette en annen spiller på hans bruk av grammatikk. Hvis grammatikken til en spiller er så ille at innholdet i posten blir borte, så kan man bruke "rapporter" funksjonen for å gjøre en moderator oppmerksom på saken.

Må bare beklage at jeg ikke har fått med meg det :) - Skjer ikke igjen ^^
 

DeletedUser

Guest
hehe de spiller jo sammen vettu :D

Ole som er en så god spiller, kaster bort tiden sin på Sondre som kun er en slitsom 12-åring med idiotiske ideer og sist, men ikke minst så klarer han alltid på et eller annet mirakuløst vis å havne i trøbbel.

Ole, spiller du på samme konto som han så kommer du til å få et helvete fremover. Når moren hans ikke er her for å passe på han så må jo noen rydde opp i rotet han steller istand.

GLHF.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Nå ber jeg først og fremst at kun folk jeg kjenner kaller meg Ole. Jeg vet ikke hvem du er... :Neutral:

Og når det er sagt så spiller jeg ikke på noen konto med noen som heter Sondre? Så nå lurer jeg litt på hva du egentlig mener?

må jo bare le av deg da , du tør ikke fortelle meg hvor du spiller en gang :) er du redd for og bli knust ole ;)
Har ingen god grunn til å si det, så hvorfor gjøre det da? For å gjøre deg glad. Nei, det står ikke akkuratt øverst på listen min.
Og nå får vi nå sjå hvem som vinner denne HP runden da ;)
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Fakta er at folk her ikke er gamle nok til og se Nightmare on Elm street eller spille TW for den saks skyld... Fikk negativt rykte poeng på den posten som sa: "Dårlig dikt" -_-
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at folk her ikke er gamle nok til og se Nightmare on Elm street eller spille TW for den saks skyld... Fikk negativt rykte poeng på den posten som sa: "Dårlig dikt" -_-

Er det noen aldersgrense på tw?
 

DeletedUser

Guest
hihihi fakta
største dagens raner på classic hittill :) og jeg har den

Dagens raner
Du plyndret mest ressurser i denne verdenen i dag (10.009.630 ressurser)!
Hold rekorden fram til midnatt for å motta medaljen
 
Topp