Faktabørsen

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Fakta er at alle er ute å kjøre når det gjelder SoF :)

Vi har da ingenting imot å waste noen oppdragstropper på å ødelegge startup'en til andre?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at NAV ligger på 2. Plass. Uansett hvor stor eller lite vores ODD, ODA og alle dem andre odd,er er og uansett antal medlemmer i stammen.
 

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Fakta er, at NAV ligger på 2. Plass. Uansett hvor stor eller lite vores ODD, ODA og alle dem andre odd,er er og uansett antal medlemmer i stammen.

med 45 medlemmer burde dere jo ialfall klare å ligge på top 3 i oppstarts fasen, men kommer dere til å holde dere der? Blir spennende å finne ut å gleder meg virkelig til å se hvordan v13 slutter :eek:
 

DeletedUser

Guest
Mener å huske at man ikke får mange tusen tropper gjennom oppdragene :hmm:
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
med 45 medlemmer burde dere jo ialfall klare å ligge på top 3 i oppstarts fasen, men kommer dere til å holde dere der? Blir spennende å finne ut å gleder meg virkelig til å se hvordan v13 slutter :eek:

Fakta er, at jeg ga en faktaopplysning.......så uanset burde, skulle, kunne osv, så er fakta stadig at vi ligger på den plassen vi gjør. Om vi holder oss der.......ja det ka ikke jeg gi faktaopplysning om!
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Zaivo får akademi innen natten er over :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
fakta er at det er mange poenghorer ute å går:crybaby:
 

DeletedUser

Guest
fakta er at PinkiePai var den første til å adle! congratz ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Kjøpe? Jeg henger ikke med...

På denne verdenen kan man kjøpe gms for PP, de første er på 50 ;)

Men det er for å få 1 adels.

1,2,3 adelsa koster det 50 PP for.
Den 4 koster 100 PP, også fortsetter det videre.

Så om du har lagd gms for 2 adels og kjøper gms for 3 adels koster det 50 PP og du får da 3 gullmynter.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
På denne verdenen kan man kjøpe gms for PP, de første er på 50 ;)

Men det er for å få 1 adels.

1,2,3 adelsa koster det 50 PP for.
Den 4 koster 100 PP, også fortsetter det videre.

Så om du har lagd gms for 2 adels og kjøper gms for 3 adels koster det 50 PP og du får da 3 gullmynter.


Ah, tusen takk!:) TW blir mer og mer de som har har penger som kommer best i gang... Savner da det bare var PK som fantes...I motsetning til et visst annet spill som foregår i samme tidsepoke?:rolleyes:
 
Topp