Faktabørsen

DeletedUser

Guest
fakta er at det er i mot reglene å rette andres skrivefeil.

http://forum.tribalwars.no.com/announcement.php?f=171 skrev:
Det er ikke tillatt å rette på andres skrivefeil. Hvis innlegget er uforståelig skal innlegget rapporteres.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
fakta er at det er i mot reglene å rette andres skrivefeil.

Ppffh, når man har vansker med og forstå sammenhengen i det som har blitt skrevet, så må man da få lov til og leke litt auto-correct. However, det var skrevet på engelsk, så det er ikke bare ett regelbrudd innblanda her, nei.

Fakta at moral er noe bæsj.
 

DeletedUser

Guest
Er lov til å skrive Engelsk utrykk, men er ikke lov til å rette på folk Kenneth :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at her var det ikke mye fakta, men ganske morsom lesning........det ene mer dumt enn det annet.....men dog fakta.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg stadig får incs av SMACK, men de fleste er fra samme by...Så veldig bra aksjon, noen tror jeg går på et falskt adelstog. :hmm:
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Fakta er at denne og flere andre tråder her på v13 har sklidd ut i det helt latterlige, og at Dakapo har gitt meg tillatelse til å rydde opp i kaoset.
Fortsettelse følger...
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fakta at det er rart med tanke på at du er i WInc, men slik forumet ser ut for tiden er jeg happy uanz!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Fakta at det er rart med tanke på at du er i WInc, men slik forumet ser ut for tiden er jeg happy uanz!

Det spiller da vel absolutt ingen rolle om han er i WInc eller SMACK så lenge han rydder i trådene? :) Jeg synes jeg begynner å høre "korrupsjons-skrikekoret" samle seg i det fjerne..
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det spiller da vel absolutt ingen rolle om han er i WInc eller SMACK så lenge han rydder i trådene? :) Jeg synes jeg begynner å høre "korrupsjons-skrikekoret" samle seg i det fjerne..

Nei, tenkte bare på at han spilte på v13 jeg, hvilken stamme er ikke noe farlig :p

Som sagt, jeg er bare fornøyd med at det blir ryddet litt opp her.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Sånn. Da har jeg faktisk slettet rundt 50% av postene her!!!!

Ettersom jeg som nevnt ovenfor her spiller selv på v13 har ingen fått infractions eller andre former for straff for off-topic, spam eller andre regelbrudd - Jeg har bare ryddet.
Over til neste tråd :-|
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Fakta er at jeg synes synd på jeeeeeeright som gidder å være mod når ingen fatter hvordan man bruker ett forum.
 
Topp