Faktabørsen

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Bare for å rette opp i noe.

Jeg har ingenting med hvor skattene plasseres å gjøre. Jeg ble like overrasket som enkelte andre som sendte ticket når jeg så hvor de ville bli plassert. Skattene liker områder hvor det er flere stammer, ikke et område hvor en stamme er en del større enn alle andre. Det er sånn de er lagt inn på spillet!

Gir det en slags "straff" til en stamme som faktisk klarer å ta over et kontinent? Helt klart.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Kommer det bare en av hver skatt, eller kommer det en kopi av hver skatt, slik som på v10?:Neutral:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Nei, men du burde kanskje få endret det slik at skattene kommer jevnt over ved en senere anledning og ta opp med teamet at det ikke bare burde komme skatter der flere stammer er.
 

DeletedUser

Guest
Nei, men du burde kanskje få endret det slik at skattene kommer jevnt over ved en senere anledning og ta opp med teamet at det ikke bare burde komme skatter der flere stammer er.

Eller at skattefordelingen burde bli helt motsatt av det den er nå for større spredning og "like sjanser"? (think)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at dette kanskje er litt out of topick. Men fakta er, at jeg kanskje er ganske av den gamle skole. Men fakta er, at TW ikke er som den var. Fakta er, at nu består TW mest av spillere som elsker å " røvrende " ( beklager mitt dansk ) andre spillere. Kan man Fucke andre, da er man en helt. Ku virkelig tenke meg, at vi kom tilbake til det opprinnelige spillet.......men det er nok ikke muligt. Sorry, har kanskje en dårlig dag, men ønsker meg....Back out of Hell.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Fakta er at man sitter våken til ingen nytte. Zippy finnes i både K44, K54 og K45, så vi vet alle hvor skattene kommer.:hmm:
Vi har nok funnet svaret på hvorfor de innførte den ekstra pp-funkjsonen også....

Håper selv at v14 ikke blir like korrupt, og vil ønske dere en god ferie videre...
 

DeletedUser

Guest
ZIPPY SOVER HAN men jeg er da her og holder forte når tullingen gjør noe som kalles søvn :| skal gi han et spark bak og et balltre i bakhode
t0130.gif
 
Topp