Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta at den fryktede storstammen ~TFF~ har slitt med å holde sine byer mot lille meg.
[spoil]
Side 1:
Spillere: Procrastinatory Bræpp
Side 2:
Stammer: ~TFF~

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 13
Side 2: 0
Forskjell: 13

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 29,587
Side 2: 0
Forskjell: 29,587

chart
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at SMACK smacker mer enn på lenge, og at enkelte får både gangsperre og heftige svettebyer.
 

DeletedUser

Guest
Fakta at den fryktede storstammen ~TFF~ har slitt med å holde sine byer mot lille meg.
[spoil]
Side 1:
Spillere: Procrastinatory Bræpp
Side 2:
Stammer: ~TFF~

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 13
Side 2: 0
Forskjell: 13

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 29,587
Side 2: 0
Forskjell: 29,587

chart
[/spoil]

du kunne jo prøve at angribe nogen på egen størlse og der ved have lidt selv moral
men fakta må jo være at der mangler meget selvmoral hos mange spiler ;)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
At folk adler i hytt og pine må være lovlig. Dessvere er det nok de beste som overlever og mange av de dårlige får ikke sjansen, noe jeg fikk takket være originale Skolehaven som slutter. Burde vel og gji endel til Kvæna, JonnernxD og Redswan.

(EDIT: trur Hell G er aller viktigs her, how i forgot (fail))
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
"Når man må bruke skitne knep for å komme igjennom her... Og man er 3(4) stk som alle er like stor eller større, da er man faen meg elendig! :D" - Knoll og Tott

Fakta at noen ikke vet hva taktikk er :mehe:
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Niks, dit vil eg aldri igjen. Skolehaven orig lærte meg allt det viktige i TW, samtidig som Johannes, Kvæna og Redswan lærte meg med angriping. Timing og slikt samt sniping. Selv om eg ikke er den beste der. Og gjerne spamm meg med rødt rykte om det er det dere vil.
 

NyStjerne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
"Når man må bruke skitne knep for å komme igjennom her... Og man er 3(4) stk som alle er like stor eller større, da er man faen meg elendig! :D" - Knoll og Tott

Fakta at noen ikke vet hva taktikk er :mehe:

Fakta er at Zippy ikke kan spille fair engang. Må kjøpe seg tid gang på gang, med ene løgnen etter den andre.
Ordentlig kriger dette, med andre ord.... (Lipssealed)
Du oppnår sikkert mye respekt av å holde på på den måten, eller......?
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Nu skal ikke du snakke for mye NyStjerne... Å levere ticket på folk når du blir snipa er ganske noobete etter mitt syn...
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Zippy ikke kan spille fair engang. Må kjøpe seg tid gang på gang, med ene løgnen etter den andre.
Ordentlig kriger dette, med andre ord.... (Lipssealed)
Du oppnår sikkert mye respekt av å holde på på den måten, eller......?

Jeg har sett togene dine NyStjerne, og dem er ikke noe imponerenes. Til og med en spiller med liten erfaring skal kunne fint klare og snipe dem..
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fair? Jeg angrep jo når jeg visste han var offline pga. all sutringen deres om at jeg kun angrep når dere var offline :sleepy:
 

NyStjerne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Nu skal ikke du snakke for mye NyStjerne... Å levere ticket på folk når du blir snipa er ganske noobete etter mitt syn...

Are, du Are! hehe
Jeg har levert 2 tickets i v13, en før skattene ble offentliggjort og en på skattene NÅR dem ble offentliggjort ;)
Jeg har blitt snipet flere ganger, så trenger ikke sende ticket på slikt ;)
Har også snipet noen, uten å bli sendt ticket på :p

Så hold deg for god til å lage egne teorier på hvordan jeg spiller ;)
Du vet at dem ikke er sanne likevel ;)
 
Topp