faktabørsen

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
fakta er at det er chill å titte innom casual når troppene er ute på tokt, så slipper man en tw pause:)
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
fakta er at troppene bruker evigheter på å produseres selv med brae flagg, i perioder er det bare venting som gjelder:/
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Det er helt normalt Iza, det tar 16dager minimum (om jeg ikke er feil) med max i brakke/stall, med prod 24/7.

En måte å gjøre det på er å ikke drepe alt på en gang :D
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
vet da det, men er jo fortsatt fakta:)

har bare ikke noe bedre å skrive her så da blir det kjedlige stuff

er vanskelig å ikke drepealt når fienden absolutt må stacke byene, værtmyetrivligere om jeg kunne fått de gratis XD
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Fakta er at IV-familien endelig angriper meg serriøst:D
velkommen skal dere være, setter på kaffe og starter med å lage kaffekaker til dere kommer:)
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Fakta er at det må 4 IV-spillere og masse angrep i en uke til for å ta en by av Outlaw

alltid trodd det funket fint 1vs1 også, men så feil kan man ta.
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Spillet heter jo tross alt TRIBALwars! ;)

joda det er sant:) men mener uansett 14 dager er lang tid til å bare ta en by når det er snakk om at det i perioder var både 4 og 5 som angrep:)

og på causal er det ikke tribalwars der er det vel me IV-familien VS alle andre
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Du vil merka at den er helt lik alle andre verdener. Etter noen måneder er vinneren som oftest klar.
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
verden har vart i lang tidog IVO er langt fra den seirende så lenge det enda er liv i Outlaw vil de gi IVO og rsten av deres familie motstand^^
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Blir det noen gang en skikkelig krig uten sperre? Kansje når kun 2 stammer står med ala 90% av verdenen?
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
tror verden ikke vil få en slutt, men spillere vil slutte
og da vil det bli mye store fine gråe byer:)
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
fakta er at jeg sjelden sover, sovnet tidlig 3 ganger og da mistet jeg byer. ellers er jegvåken og på. så lær dere at dere ikke får tjene mere byer på meg, er fine gråbyer gå etter dem
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
alt til sin tid, må holde styr på to som angriper, muligens en til starter igjen snart:D
men kommer til å svare tilbake med masse nukes og adels når tiden er inne, imens fortsetter jeg med å ta ut en del nukes
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Fakta er at IV*familien ikke lenger kan spille som det er en dans på roser
etter leng tid har endelig krigsinstinktene våknet og iv skal rives ned
 
Topp