faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er at det er lagt planer for å gjøre noe med det øyeblikkelig.. :)
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Fakta er at det er lagt planer for å gjøre noe med det øyeblikkelig.. :)

fakta er at det kan bli tøft, Outlaw har funnet en god taktikk, og med flere på vei mot casual 2 vil vi kunne klare samme der (snakker da om kamp)

jeg ser frem til å knuse alle på casual 2 å:) (sammen me stammen ofc)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Jeg ønsker dere bare velkommen jeg. Blir litt som ivo vs resten fra c1. Ivo har bare ett annet navn og for det meste andre folk
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
vet da hvem jeg har å gjøre med:)
er ikke bare bare ellers, når jeg i tilegg ikke har tid eller ork å satse på å spille c2, vil jeg nok heller aldri komme innenfor angrepsgrense en gang
 

2Pac Shakur

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Fakta er at jeg har vært på 25 plass uten å adle byer på flere uker har bare konto admin stående :)
 

DeletedUser

Guest
skal prøve på en radius over hele casual 2:

052ebe2a80b70b0773b68f4d1c62eac5.png
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
2 raske fakta fra c2.

1. Har dessverre ikke klart å få trosradius over hele c2, men er hovedsaklig rimmen som ikke er troende ennå.

2. Nå har virtuosi 10 ganger mer byer enn nr.2 og 11 ganger større
 

DeletedUser

Guest
fakta er at jeg har fått 5 dagers premiumkonto uten å vite hvorfor o_O
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Fakta er at alle er samlet i 2 stammer på casual 1. Greit at verdenen ikke kan vinnes i den forstand, men tror vi nå får se noe lignende endgame
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
nja, er gøy, men jeg tror mere på at noen i begge stammer lager en utbryter stamme som vil funke, noen andre lager stammer som ikke vil funke og at vi blir splitta litt igjen

for siden det ikke er endgame er det heller ikke noe å tape på å se hvor mange som er villig til å bytte stamme:)

men synes at folk skulle stemme på den de mener har vært mest hjelpende osv og at den fikk en liten premie feks 100 pp eller noe, er mange som jeg mener fortjener det men jeg er desverre ikke rik så kan ikke ta tak i det selv:/

men finnes c1 etter jeg har starta lærling da fikser jeg^^
 

Faramir07

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Må virkelig takke J.F.F for å gi meg tonnevis med aksjon til å få til det samme som skjedde mot IVR/C4RE :3
 

Faramir07

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Er litt jevnere mellom J.F.F og VV nå :D

Fakta er at jeg snart går på offensiven igjen :warrior: Alt for lenge siden sist :hmm:
 
Topp