faktabørsen

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Det som er, er at vi begge (Kvæna og meg) har påvirket oss begge ;) Kvæna har blitt mye mer... Aggresiv etter vi begynte å spille ilag og jeg begynte å planlegge mye mer og tenke mer over hva jeg gjør og lære.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Olve og jeg utfyller hverandre perfekt. Han har vekket det beistet som har vært i dvale helt siden storhetstiden på verden 3 ;)
Hva skal vi si Olve.. Innen sommeren er over så er vi topp 15?
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Ryktes at Bothvidt er på vidda og plukker multe. For han var iallefall ikke hjemme å passa på bya sine.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Fakta er at casual og casual 2 skal dele forum. Kanskje aktiviteten går litt opp da :)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Men er ikke du for god for casual (2) :forvirra: Pusen var litt skeptisk til at jeg var på casual, og vil påstå du er bedre enn meg.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Jo, men i det lange løp vil c2 ta over for c. Så når c2 nå er åpnet vil nok c snart bli avsluttet.
 

arsenal132

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
fakta er vel at bothvidt brukeren sluttet for et år siden?. og det tok et år for outlaw å få ræva opp av soffaen.
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
fakta er vel at bothvidt brukeren sluttet for et år siden?. og det tok et år for outlaw å få ræva opp av soffaen.

fakta er at ORGINALE Bothvidt sluttet for et år siden, han var Outlawer og vi i ledelsen fikk i oppgave å finne ny spiller, den nye stakk for noen måneder siden ut av Outlaw til JFF og senere til C4re, etter det så fortsatte Outlaw med angrepene mot fienden, og nå de siste 2 ukene elns så var tiden kommet for at Bothvidt spilleren (som altså ikke er orginalen) skulle få besøk fra ulike spillere i Outlaw :)
 
Topp