Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er att jeg begynner og vokse etter tre dager reising og lite spilling.

Fakta er att jeg er på 24/7 igjen og klar til krig bor i K45 kom gjerne innom på ett chilum.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er att THC mangler 2 medlemmer før det erklæres krig.he he he
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fakta at Adelsmenn suger... 4 am tar loj til 10-1loj og stort sett aldri adler byen! Så irriterende!
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Fakta at Adelsmenn suger... 4 am tar loj til 10-1loj og stort sett aldri adler byen! Så irriterende!
Det er nøyaktig 50% sjanse for at du tar en by med 4 adelsmenn. Den "aldri" betegnelsen der er vel litt feil. Jeg vet ikke helt hvem som suger, jeg... :mehe:
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Er bare at det føles slik, siden eg bruker 5am og av og til 4 am hvis byene eg adler ikke har akademi, men eg fikk Heldigris med 4 am i 5 am tog, og ulykkesfugl i tog på 4 am :forvirra:
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fakta at SoRandom aka Remeber my Name gjir TrAnxZ free byer. og hiver 4 am på meg, og for en helvetes flaks han har og!
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ta en titt på ODa rangen? Og så fikk jeg motstand på plasser jeg ikke hadde noen tru på det :)
 

DeletedUser

Guest
Fakta at SoRandom aka Remeber my Name gjir TrAnxZ free byer. og hiver 4 am på meg, og for en helvetes flaks han har og!

Ja, vi kan jo bortfeie det hele som "flaks", eller vi kan si at du undervurderer meg når du sender splittet sekund tog på meg, og ikke stacker opp din nermeste by mot meg når du vet jeg har nuke og tog.

Såklart vil jeg heller at smash you skal ha byene i stedet for deg, når too l8 utnytter og backstabber syntes jeg ikke du har noe å klage på noe der heller. "What comes around ,goes around"


Ja, jeg skriver dårlig Engelsk, ikke forvent stort av en som fikk 2 i engelsk.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ta en titt på ODa rangen? Og så fikk jeg motstand på plasser jeg ikke hadde noen tru på det :)

Uviktig med årsak eller OD når jeg kun snakker om poengranken, din lille slask :D

14 Olvedn Too L8 106.539 16 6659
15 SeXyGiRl2001 JNWN 106.005 18 5889

Ikke lenge igjen nå!
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Jeg var vel noen alle lengtet etter å ta, men så forsvant jeg og da gikk det nedover :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at, tross omstendighetene, RIF og JNWN ikke har erklært krig mot hverandre.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Olvedn er dårlig!!!! han er snart adla. hahahahahha!!(rofl)(rofl)(rofl)(rofl)(rofl)(rofl)
 
Topp