Bare synd at du flyttet inn på ScipioII som og snart vil bli adlet :)
DeletedUser Guest 24. Feb 2013 #81 Bare synd at du flyttet inn på ScipioII som og snart vil bli adlet
DeletedUser Guest 10. Mar 2013 #82 Fakta er at jeg vinner den første HP-runden jeg deltar i. Fakta er også at dette blir gjort med svært liten innsats. Konklusjon; HP er oppskrytt
Fakta er at jeg vinner den første HP-runden jeg deltar i. Fakta er også at dette blir gjort med svært liten innsats. Konklusjon; HP er oppskrytt
heinze96 Heineansvarlig Reaksjonspoeng 375 11. Mar 2013 #83 Fakta er at jeg har like stor vinningsprosent på hp som mr. Redswan her. Jeg kommer til å få 4/4 og han får 1/1
Fakta er at jeg har like stor vinningsprosent på hp som mr. Redswan her. Jeg kommer til å få 4/4 og han får 1/1
DeletedUser Guest 11. Mar 2013 #84 fakta er at vi vinner hp hver gang vi stiller opp. noe som gjør at jeg gir meg på topp vil samtidig takke stammen min for å booste meg til seier, uten dere, ville jeg aldri ha blitt med på HP
fakta er at vi vinner hp hver gang vi stiller opp. noe som gjør at jeg gir meg på topp vil samtidig takke stammen min for å booste meg til seier, uten dere, ville jeg aldri ha blitt med på HP
The finix Litt aktiv? Reaksjonspoeng 21 12. Mar 2013 #85 Fakta er vel at verdenen snart slutter og at jeg ikke vil nå toppen allikevel. Gratulerer til dere som startet tidlig og vinner JNWN!
Fakta er vel at verdenen snart slutter og at jeg ikke vil nå toppen allikevel. Gratulerer til dere som startet tidlig og vinner JNWN!
navn er for pyser Ganske godt likt medlem Reaksjonspoeng 49 16. Mar 2013 #86 Fakta er at (Dersom Dakapo føler for å avslutte runden) alle Ctv'ene stort sett er der de skal være