Faktabørsen

DeletedUser

Guest
fakta er at eric delko måte etterforske enn smie på 20 i hovedbyen og de har funnet at akademi er like rundt hjørnet ;D
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at F4F står for over havlparten av alle TK på classic pr. kl 12:40.
 

DeletedUser

Guest
Ganske så sikker på at Magnar var med på den forrige diskusjonen om dette ordet.

Uansett, det der var ikke bare siktet på Magnar, men også alle de andre som tror at det der er et ord.
Det er foresten fakta.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Ganske så sikker på at Magnar var med på den forrige diskusjonen om dette ordet.

Uansett, det der var ikke bare siktet på Magnar, men også alle de andre som tror at det der er et ord.
Det er foresten fakta.

seriously? xd
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Folk som starter opp premade (puke) :p

Nå er det jo slik at mange ofte gjør det de kan for å vinne.
Og dette involverer ofte å skaffe seg en best mulig stamme på forhånd.
Det er her premades kommer inn i bildet.

Dette gjelder for øvrig også kontoer med duals. :)
 

DeletedUser

Guest
Nå er det jo slik at mange ofte gjør det de kan for å vinne.
Og dette involverer ofte å skaffe seg en best mulig stamme på forhånd.
Det er her premades kommer inn i bildet.

Dette gjelder for øvrig også kontoer med duals. :)

Ikke alle starter premades bare for å vinne... HP5 f.eks var ikke premaden lagd for å "vinne" serveren, men heller for å teste ut en morsom strategi og utofordre spillerne som startet rundt oss til å ikke gå de samme gamle "gode" strategiene... Det fungerte veldig effektivt da vi så å si hadde beseiret 2. plassen etter noen døgn på serveren etter en misslykket aksjon fra dem...

Målet vårt med premaden var å bare rekrutere folk som vi viste var morsomme å ha i en stammechat ;) Det vil jeg påstå boosta motivasjonen ut løpet for de aller fleste i stammen! Skal sies at vi rekruterte spillere som gjorde det bra tidlig i spillet, fordi det økte vinnersjangsene... Men det var veldig lave krav i ferdigheter i premaden så lenge folk var villige til å ha det morsomt med å prøve ut stamme-strategien :)

Duallene på Just For Fun ble også valgt med bakgrunn på morsomme personer som værtfall trives med hverandre. Det at vi leder for øyeblikket tror jeg har mer med posisjonen på kartet å gjøre enn noe som helst annet.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Fakta at jeg syns synd på de som starter med tribalwars nå, kommer ikke inn i stamme eller vet hva de driver med .. Å jeg spiller uten premades eller dual ^^^,
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Selvfølgelig finnes det nok forskjellige variasjoner på det, som med det meste annet.
Men forsto jeg deg rett, så bunnet det jo ut i et ønske om å vinne.
Selv om det ikke nødvendigvis var etter tradisjonelle metoder?
 
Topp