Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er at første spillerby er adlet

Just For Fun (Aust For Fun) erobret Jippi (451|499) K44 mars 26,2013 19:43
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Vet, er utroligt bra med tanke på det var vår sjette by, og ingen andre har ennu adlet.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ødelegger nesten stemningen når dere er så suverene...

Sist verden lo Chris bak SmashYou hele startupen, gjett hvorfor`? Han brukte ikke pp på annet en PK og FA. Nu når man ikke kan kjøpe seg til seier, ser man hvem som er best, credz til chris!
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Selvsagt gøy om dere er overlegne og freder meg (angel), men om dere adler meg er d ikke like gøy :gjeip:
 

DeletedUser

Guest
hehe selv om de har adlet mest, betyr det vell ikke at de har mest tropper på hp6?
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Ikke nødvendigvis, men nå har de 6 byer å produsere tropper i, medan resten kun har 2
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Tror det. Ettersom de kan lage tropper endel raskere enn alle andre med fler byer.:Redface:
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Sist verden lo Chris bak SmashYou hele startupen, gjett hvorfor`? Han brukte ikke pp på annet en PK og FA. Nu når man ikke kan kjøpe seg til seier, ser man hvem som er best, credz til chris!

Nå hadde nu SmashYou front mot Nostradamus da...(wasntme)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Vet, er utroligt bra med tanke på det var vår sjette by, og ingen andre har ennu adlet.

Fakta er, at hele Classic er stolte av dere, og dere er alle overlegne....tror jeg sletter min konto, not.
 
Sist redigert:
Topp