Faktabørsen

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
So? Dere er bare en noob premade (ikke som noob i dårlige spillere)

Synes det bare er for dumt at dere går premade og gjir ingen andre av de som ikke er så god, de får ikke sin sjangse. Vil heller at folk begynner å lage stammer der de rekruterer folk (ikke alle de kjenner er god fra gode verdener) men dårlige folk også. De kan man lære opp og da blir det flere med i kampen i toppen på TW.no.
 

DeletedUser

Guest
Er enig med deg Olve, men nå er vel Classic for de ikke fult så nye spillerne?
 

DeletedUser

Guest
Classic er vell for alle :p

Syns det er helt greit med premades. Ikke premaden sin feil at alle de andre er dårligere...
 

DeletedUser

Guest
''High Performance'' har alltid trodd det var for de som litt mer erfarene som ville ha mer utfordring, jeg.
 

DeletedUser

Guest
Mulig navnet antyder det... Men det eneste som er forskjellig er hastigheten og at serveren varer i x antall dager. Serveren passer for dem som vil spille 3 månder på samme server, og ikke 3 og et halvt år. Serveren passer også for de som liker høyere hastighet :)
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
For en helt fersk spiller vil læringskurven være temmelig bratt på en Classic-runde i forhold til en vanlig spillverden.
Men de er selvfølgelig åpen for alle som har lyst til å prøve seg!
 

DeletedUser

Guest
Første spill på norsk server. Første hp verden.
Gleder meg til å se utviklingen
 

DeletedUser

Guest
Hvilken utvikling? (rofl)

Fakta er at ingen kan gi ds.de motstand
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Artig du er... Jaja når det kun er 1 premade så er det bel ganske ensidig.
 

Nox Eternus

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Fakta er at JFF gutta måtte sende tog på meg 2 ganger siden jeg snipet det første toget deres(giggle)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er at de som sier DS.de har vunnet ikke kan ha vært så aktiv på HP1(Yarrrrr) og v10(Area)
Begge disse verdnene hadde stammer som ledet med 100mil over resten, men som fortsatt ble nedkjempa til slutt,
 

DeletedUser

Guest
100 mill? Er du serriøs?

Var i hvertfall ikke noe 100 mill på V10..
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at de som sier DS.de har vunnet ikke kan ha vært så aktiv på HP1(Yarrrrr) og v10(Area)
Begge disse verdnene hadde stammer som ledet med 100mil over resten, men som fortsatt ble nedkjempa til slutt,

Jeg var den som gjorde det på HP1 mot JAAAAR, de leda med en del, men er ganske sikker på at det ikke var i nærheten av 100 mill, siden vi spillere som vant fikk 3 mill hvis jeg husker riktig. Og jeg tok ut JAAAR så og si alene ganske "tidlig" når de 2. og 3. plass hadde ca. 100k mens jeg hadde 150k hver, og de hadde vel resten av topp 10 også med litt mindre poeng. Så 100 mill er et tall du har fått fra en annen verden.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Bare for å spesifisere:
100 mill= 100 000 000
100 mil= 100 000= veldig stor avstand ;)
 

DeletedUser

Guest
Begge disse verdnene hadde stammer som ledet med 100 mil over resten, men som fortsatt ble nedkjempa til slutt,

Jeg tar tilbake det jeg sa.

Han mente faktisk mil (avstand) og ikke mill (millioner).

Now it makes much more sense :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Det som felte AREA etter min mening var rett og slett vennskapet og folkene der, var mange som egentlig mest bare snakket om (ikke noe fint) på chatten. Og samt så synes jeg det var lite iniativ av mange når de ble angrepet mye.
 
Topp