Faktabørsen

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Fakta at de to som starta NTGT har slutta, blandt annet meg. Enkelt adelsmål med simen der folkens! (angel)
 

DeletedUser

Guest
Fakta at Fruity ligger på 1. plass

1 Fruity 1.500.909 1.500.909 20 75.045 269 5.580
2 DS.de 1.230.652 1.230.652 12 102.554 208 5.917
 

DeletedUser

Guest
Fakta er vell heller at MrZhalt ble kicket fra ds.de og nølte da ikke med å finne seg en ny stamme? :)

Hadde du visst grunnen til han ble kicka, så hadde du skjønt at han hadde valgt å skifte side før han ble kicka.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Fakta er vel at Ds.de har 100% diktatur å må ha 100% peiling på alle som spiller på en konto å nye dualer.

Når man da spør hvem som er "lederen" i stammen for å gi beskjed om at jeg skulle ta inn en dual å spør i feil premade chat ( Se signaturen ).

Det var fortsatt mange fra DS.de i den premaden chatten jeg spurte i så det burde ikke vært så vanskelig å sagt at det var tull. Derimot, så gikk det ca 2 sekunder fra jeg tok inn dual til jeg ble kicket fra stammen som vil si dere nølte veldig lite ;P

Men alt i alt var dette en veldig god latter :p
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
når man tar inn en dual uten å høre med Ledelsen FØRST, enda dem har gitt beskjed om det etter "visse hendelser", og som atpåtil er fra fienden, da er det ikke rart man blir kicka
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
når man tar inn en dual uten å høre med Ledelsen FØRST, enda dem har gitt beskjed om det etter "visse hendelser", og som atpåtil er fra fienden, da er det ikke rart man blir kicka

Jeg spurte jo ;P Fikk beskjed om at det var greit, Magnus r også i den chatten han sa jo ingenting ;P
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at tryllestøv fikk loka en ulojal konto ut av stammen, og byene er på vei til sine rettmessige eiere.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
snakk om spiller nå, ikke stamme.

og fordi alle mener DS.de blir eid, legger jeg ved stammekrig ranken:

Rangering
1

Stammenavn
DS.de

Poeng
231.389

Erobrede landsbyer
45

Tapte landsbyer
4

Landsbyforhold
11.3

Beseirede motstandere (off.)
1.659.020

Beseirede motstandere (def.)
869.420
 
Sist redigert:
Topp