Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Han mente at JFF gjorde en flause ved å gå inn i samarbeid med HAHA.
 

DeletedUser

Guest
Akkurat Redswan!


1. Dere hadde ikke tatt serlig med byer av InVi før dere fikk en IAP, dere har ikke tatt noe som helst annet en gråbyer, ved untak av readels.. (med tanke på "offansiv mot invi")
Jeg har aldri skrøtet på meg at vi har tatt overveldende mange byer fra InVi, og det har heller aldri vært av vår interesse...
Det du sier om gråbyhoring, vel.. jeg kan kanskje ikke bortforklare det som står på tw stats :rolleyes:
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Han mente at JFF gjorde en flause ved å gå inn i samarbeid med HAHA.

meg du siktet til ? så kan jeg isåfall avbekrefte det..

Han skrev at de overlat og "ta" oss til jff. Så da svarte jeg han med at i den perioden vi forhandlet med k|m|h om en iap, ville jff ha en iap med oss, noe som den daverende ledelsen takket nei til.


Aldri nevnt at det var en flause av jff ?
 

DeletedUser

Guest
Da foreslår jeg at du leser på nytt, så ser du nok at han mente diplomati med oss, og at det var flausen. Han har jo bekreftet det også, så jeg har rett her, som vanlig.
 

DeletedUser

Guest
Ser det oppsto litt misforståelser av den posten min... Og misforståelser kategoriseres ikke innunder fakta...
Så godeste Gaudi, hvis du har flere feiltolkninger du vil ta opp, så kan vi godt skape en ny farsott; nemlig usantbørsen.

Vi har jo både ryktebørs og faktabørs på stort sett alle verdnene, så synes igrunn at vi kunne hatt en egen børs for de som ønsker å understreke ting som alldeles ikke stemmer.
 

DeletedUser

Guest
Hadde ikke Innocent opprettet HAHA, så ville ikke vi vært i krig mot dem heller :p
 

DeletedUser

Guest
Hehe, fakta er at jeg lurer på hvordan v16 hadde sett ut om jeg ikke oppretta HAHA.
 

DeletedUser

Guest
Jeg skjønner at du ikke liker det, men at du mister natterssøvnen på grunn av det kan jeg bare ikke forstå :p
Se der Innocent, min gråbyhoring er så virkningsfull at selv dine fremste spillere snur døgnet fullstendig - og det tilsynelatende med temmelig liten virkning.
 

DeletedUser

Guest
Jeg skjønner at du ikke liker det, men at du mister natterssøvnen på grunn av det kan jeg bare ikke forstå :p
Se der Innocent, min gråbyhoring er så virkningsfull at selv dine fremste spillere snur døgnet fullstendig - og det tilsynelatende med temmelig liten virkning.

Hvem sier at jeg mister nattesøvnen? :forvirra:
 

DeletedUser

Guest
Hvem sier at jeg mister nattesøvnen? :forvirra:

Jeg sa det...
Jeg antar at det tok litt tid å sende ut de 200 angrepene, og siden jeg la meg sent (ingen angrep) og stod opp tidlig (200+ angrep) så må jo noen ha sendt det i løpet av natta.
Men forsåvidt, du kan jo bare ta igjen søvnen på dagtid :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg sa det...
Jeg antar at det tok litt tid å sende ut de 200 angrepene, og siden jeg la meg sent (ingen angrep) og stod opp tidlig (200+ angrep) så må jo noen ha sendt det i løpet av natta.
Men forsåvidt, du kan jo bare ta igjen søvnen på dagtid :)


Med fake script så tar det dessverre maks 5 min å sende ut 200 angrep.
 

DeletedUser

Guest
Jeg sa det...
Jeg antar at det tok litt tid å sende ut de 200 angrepene, og siden jeg la meg sent (ingen angrep) og stod opp tidlig (200+ angrep) så må jo noen ha sendt det i løpet av natta.
Men forsåvidt, du kan jo bare ta igjen søvnen på dagtid :)

Tar som WW sier her to sek å sende ett par hundre angrep. Hadde dessverre lite tid til å spille på dagtid så fikk nesten ikke sendt ut noen tog :p
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Problemet vi/dere diskuterer på FAKTAbørsen hadde vært løst om han hadde tagget :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at moralen bare er her ei uke til! HAHAHAHA! Småtrolla skal nå vokte seg!
 
Topp