Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg ble fullstendig stum av å se så mange egne forsvarstropper gå opp i røyk her om dagen da jeg var på skolen uten mulighet til å tagge... Den forferdelige følelsen når tw og virkelighet kolliderer på det viset.
Jeg var jo overbevist om at jeg skulle utkonkurrere hele HAHA, men så stryker jeg isteden med etter i underkant av en måned ut i krigen :(
 

DeletedUser

Guest
"Ingen lag er sterkere enn det svakeste leddet."

Vårt svake ledd, er Stian. Dvs at vi har veldig sterke ledd! Ikke noe beinskjørhet her i gården!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Stian ville vel vært det svakeste leddet uansett stamme, dessverre :)

Vel så klart er man det svakeste leddet med flere måneder latestart, og enda ikke etablert så mange byer, og så store clustre. Men det kommer det kommer :)

så skal vi se hvem sin undergang vi ser først. din (Elina) eller min.
 
Sist redigert:

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Vel så klart er man det svakeste leddet med flere måneder latestart, og enda ikke etablert så mange byer, og så store clustre. Men det kommer det kommer :)

så skal vi se hvem sin undergang vi ser først. din (Elina) eller min.

Hvem sin undergang som kommer først er irrelevant sammenlignet med svakeste ledd, som jeg går utifra er basert på svakeste ledd i skrivende stund. Kontoen min er i stammen som ikke vinner, og det er vi stort sett klare over hvis man ser på kartet. At Elina går under før eller siden, er jeg selv klar over. Om du chiller ute på rimmen med barbs og innaktive kontoer og står igjen når HAHA trones for seieren, vil jeg ikke være imponert over hodet, og du ser selv at det ikke er en stor bragd, håper jeg.

Det du gjør, er å sette pengene på hesten, og briefer over seieren når den løper fra kua. Det er ingen som blir imponert, utenom deg selv :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Akkurat der er grunnen til at du aldri blir en bedre tw spiller. Du har gitt opp før kampen har begynt. Du skriver at du vet kontoen din er i den tapende stammen. Hva slags innstilling er det? Tror du stammen blir bedre av at du går på forum å skriver slikt? Vel vel opp til deg.

Når det gjelder meg, ja poengsummen min er lavest, men jeg bidrar på andre omeråder, har god kunnskap. Kan fikse det meste om jeg blir spurt om det, Valkyrie er på vei oppover, og den skal bli en del av krigen, om du tror jeg skal ligge på rimmen og kose meg i evig tid, tar du grundig feil.

Egentlig selv pga poengsum anser jeg meg ikke som det svakeste leddet: Vet du hvorfor? Jo rett og slett fordi jeg har lite motstand på rimmen, ingen får tak i meg. Derfor mister jeg heller ikke byer. I tillegg med litt hjelp selvfølgelig, er jeg en av de som ligger best an på krigstatestikken. Hellbillies var jo mer eller mindre innaktiv. men det var ikke mortenb x)

Dagens tips:

Jobb sammen som en stamme og ta ned deres fiender!

Er vel her HAHA har den største styrken :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Akkurat der er grunnen til at du aldri blir en bedre tw spiller. Du har gitt opp før kampen har begynt. Du skriver at du vet kontoen din er i den tapende stammen. Hva slags innstilling er det? Tror du stammen blir bedre av at du går på forum å skriver slikt? Vel vel opp til deg.

Når det gjelder meg, ja poengsummen min er lavest, men jeg bidrar på andre omeråder, har god kunnskap. Kan fikse det meste om jeg blir spurt om det, Valkyrie er på vei oppover, og den skal bli en del av krigen, om du tror jeg skal ligge på rimmen og kose meg i evig tid, tar du grundig feil.

Egentlig selv pga poengsum anser jeg meg ikke som det svakeste leddet: Vet du hvorfor? Jo rett og slett fordi jeg har lite motstand på rimmen, ingen får tak i meg. Derfor mister jeg heller ikke byer. I tillegg med litt hjelp selvfølgelig, er jeg en av de som ligger best an på krigstatestikken. Hellbillies var jo mer eller mindre innaktiv. men det var ikke mortenb x)

Dagens tips:

Jobb sammen som en stamme og ta ned deres fiender!

Er vel her HAHA har den største styrken :)

Hva med at DU går over til Deceit da? Så kan vi se hva som ligger i deg,
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
dg44 skrev:
Akkurat der er grunnen til at du aldri blir en bedre tw spiller. Du har gitt opp før kampen har begynt. Du skriver at du vet kontoen din er i den tapende stammen. Hva slags innstilling er det? Tror du stammen blir bedre av at du går på forum å skriver slikt? Vel vel opp til deg.

Sindre er blitt mer og mer lik en speedspiller osv, ser han har gått litt mer mot det negative når det gjelder å velge feil side. Jeg skal fortelle deg en ting og det er at stammer som ser ut til å tape KAN snu det hvis de gir alt og holder seg positive, taper de da, da får de årøve igjen. Sterkere og smartere en før og dermed får et bedre resultat.

Et eksempel fra .net er stammen World 2 Veterans (W2V) som nå leder w71 etter at de lo milevis bak andre og flere sa de ikke ville klare seg, men nå er de i toppen.

dg44 skrev:
Når det gjelder meg, ja poengsummen min er lavest, men jeg bidrar på andre omeråder, har god kunnskap. Kan fikse det meste om jeg blir spurt om det, Valkyrie er på vei oppover, og den skal bli en del av krigen, om du tror jeg skal ligge på rimmen og kose meg i evig tid, tar du grundig feil.

Det svakeste ledd har ingenting med poeng å gjøre. En kan ha 100k eller 5mill, men fordeom være en viktig brikke i en stamme på så mange måter, er ikke bare tropper som gjelder.

Det at du hjelper med det meste er like viktig som å adle fienden. hjelper ikke om en god spiller holder kunnskapen for seg selv, spre den og se folk komme opp rundt deg og adle fiendene bedre og bedre, derfor sier jeg at du er langt fra HAHA sitt svakeste ledd Stian.

Å ligge på rimmen til evig tid blir fort kjedelig, men rimmen må renskes til slutt og, så at du fjerner det meste der før du hiver deg på fienden funker bra det og.

dg44 skrev:
Egentlig selv pga poengsum anser jeg meg ikke som det svakeste leddet: Vet du hvorfor? Jo rett og slett fordi jeg har lite motstand på rimmen, ingen får tak i meg. Derfor mister jeg heller ikke byer. I tillegg med litt hjelp selvfølgelig, er jeg en av de som ligger best an på krigstatestikken. Hellbillies var jo mer eller mindre innaktiv. men det var ikke mortenb x)

Det at ingen får tak i deg på rimmen er et dårlig argument, hvis ikke du får tak i fienden sine byer samtidig.

Hva mener du med best an på krigsstatestikken? Hvis du lever på rimmen adler du vel ikke akkurat så mange fiendebyer at det gjør noe.



HAHA er veldig bra, og en jeg ser på som stammen som kommer til å vinne, men en stor del av grunnen til deres seier er kunnskap og viljen til å dele den og hjelpe hverandre, og derfor har de fått den største styrken på v16.


Stian ville vel vært det svakeste leddet uansett stamme, dessverre :)

Nei, det er han ikke. Slutt å sleng dritt om han selv om han har noen dumme krangler og diskuterer på. Kenneth ga han nok juling på v14 forumet.


Agentsicer47 skrev:
Hvem sin undergang som kommer først er irrelevant sammenlignet med svakeste ledd, som jeg går utifra er basert på svakeste ledd i skrivende stund. Kontoen min er i stammen som ikke vinner, og det er vi stort sett klare over hvis man ser på kartet. At Elina går under før eller siden, er jeg selv klar over. Om du chiller ute på rimmen med barbs og innaktive kontoer og står igjen når HAHA trones for seieren, vil jeg ikke være imponert over hodet, og du ser selv at det ikke er en stor bragd, håper jeg.

Som dg44 sa, negativitet er ikke noe som lar deg vinne noe som helst. At du er i en stamme som ikke kan vinne går ikke an, det er faktisk umulig å være i en stamme som ikke kan vinne, alle stammer kan vinne. Kansje den ikke er stor men den er der.
v4 trudde alle BNP skulle vinne i slutten, men det skjedde ikke når Grim hev dem rett i grøfta og vant men [GNI].

Stian chiller på rimmen, men hans støtte til stammen går på så mange andre måter en på slagmarka, og dermed blir han og en verdig vinner uansett poengsum!

Når man ser på HAHA, tenker man såklart ikke dg44. Kontoen hans ligger og adler i sitt tempo på rimmen og koser seg og hjelper på andre måter.


Agentsicer47 skrev:
Det du gjør, er å sette pengene på hesten, og briefer over seieren når den løper fra kua. Det er ingen som blir imponert, utenom deg selv :)

Dette er noe av det verste jeg har sett på en god stund, at du sier dg44 ikke gjør noen andre en ham selv imponert er feil. Han vil nok imponere flere en det du har gjort til nå på TW. Og hvis jeg forsto det rett så er hesten "HAHA" og kua "Fienden til HAHA" så mener jeg det faktisk er tettere en du trur.







-Back to LoL og soloQ, ses om en uke eller to :D
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
For den som ikke forstod min tidligere påstand.
Stian er langt ifra noe svakt ledd, nå skal jeg av åpenbare årsaker ikke fortelle nøyaktig hvorfor han er verdifull hos oss, da dette muligens kan brukes mot oss. Men bortsett ifra en liten periode han var litt awol, har jeg aldri vurdert hans inntreden i stammen som noe negativt. Hans mentalitet og kunnskap passer meget godt inn i HAHA.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Hva med at DU går over til Deceit da? Så kan vi se hva som ligger i deg,

vet du hva? jeg har alt gjort et valg av stamme, så jeg forlater ikke bare for at du skal se hva jeg duger til. V1 var en slik verden da vi lå sykt dårlig an, men jeg ga ikke opp, som ganske mange andre gjorde. Men synes holdningen din ikke akkurat innspirerer Deceit til seier.

@Olve - Hehe må være det beste jeg har sett deg skrive ^^ du kommer deg sykt godt på den fronten :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
objektivt. Jeg og Olve har hatt noen kamper på v1 forumet ^^ synes han har blitt en helt annen person siden den tiden, da var han ute etter å være litt "douche" nå er det lagt til side, og kommer faktisk gode tekster og ser ut som han tar seg bedre tid til å lese gjennom og svare så godt som mulig :)
 

DeletedUser

Guest
Må si jeg ble imponert over måten Olve skrev på selv, et godt steg i riktig retning.
At det er positivt for min stamme sin del, er irrelevant for min mening om akkurat det.

Og det er fakta btw..
 

DeletedUser

Guest
Det er alltid lett å si at motstanderne burde gjøre en større innsats når man er på den vinnende siden av krigen. Å gjøre noe game-changing på den tapende siden, når ting har gått såpass til helvete, krever en stor karakter.

Deceit(eller whatever hvem som er der nå) har rett og slett ikke nok erfaringer/kunnskaper til å vinne over HAHA. Håper dog at de overrasker meg.

En allianse mellom J.F.F og Deceit kunne derimot snudd litt rundt på situasjonen. Da kunne det blitt litt spennende igjen.
 
Topp