Faktabørsen

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
vi kan jo ta med fakta på at BF ikke greier seg i krigen uten løyn og diverse good job ;-)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
FAKTA er, at selv om motstanderne er 4 stammer... med til sammen ~ 227.00 poeng, så leder fortsatt we own krigen!
ikke at det kommer som noen overraskelse da, lederen er ett kjempegodt eksempel på standaren i Bf, og det er Poeng>Tropper.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at der er veldig kjekt at det blei meir aktivitet på off forumet! Bare synd at 90% av postene som blir skrevet er klageposter fra "we own" :forvirra:
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er at troppenivået til BF medlemmene rundt meg er skuffende...
 

DeletedUser

Guest
kunne du henvise til en eneste klagepost? (angel)

Kan henvisa til 4.

vi kan jo ta med fakta på at BF ikke greier seg i krigen uten løyn og diverse good job ;-)
fakta er at svensker duger kun til en ting i tw og de er og svikte:)
Fakta er at tw ikke er gøy lengre,de burde heller blitt kalt betradewars enn tribalwars :) :)D
FAKTA er, at selv om motstanderne er 4 stammer... med til sammen ~ 227.00 poeng, så leder fortsatt we own krigen!
ikke at det kommer som noen overraskelse da, lederen er ett kjempegodt eksempel på standaren i Bf, og det er Poeng>Tropper.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
fakta er at jeg kan si det samme om Partyboys.

btw, det som står der oppe er ren fakta(dere inviterte stammene til krigen, ikke vi, dermed har der hatt en eller annen form for avtale med dere.)
 

pikknick

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Altså, hvorfor klager dere så mye på det..? o.0

dere kan jo invitere andre stammer til krigen dere og.. :gjeip:
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Ok, jeg skal nå invitere hele verden til den krigen. Dere har ikke lov til å klage.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
jaha? er ikke det som fakta viser(fakta er nemlig at dere er 4stammer, eller vil du motstride dette?)


Fakta er, at Partyboys nettop mista endel tropper :D (angel)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
dere?? er ikke med i BF jeg:) så vennligst ikke si ting ut av det blå, om du leser litt bedre sier jeg at man kun trenger 5 medlemmer for å ta ut en stamme sondre er i, man trenger ikke 4 stammer for å ta ut sondre og gjengen :) men er greit for å fjerne de kjappest mulig, det kalles taktikk om du har hørt om det :D

dessuten så brukes ikke alle medlemmene i de 4 stammene til å ta we own it :D
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
nei, men til nå har vi tatt ut... 2 spillere + offen til 2(andre) spillere, så den 5 spiller logikken din funker ikke helt :D(skal nevnes at SONDRE HIMSELF tok ut ett av medlemmene :D)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
den hadde funket fjell om det var 5 jeg valgte ut ;) og at dere kjører plenty deff kan vel ikke være de som brukte offet sin skyld :) 2 spillere? wow :p 1k byer eller :p ?
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
stian si meg hvor er du da :D?
nei stemmer du detter jo ut før verden er igang :LOL:
men joda, vi ligger jo best ann i krigen så langt og bedre skal de bli :)
 
Topp