Faktabørsen

DeletedUser

Guest
dg44 beviser jo egentlig bare at han ikke har peiling. ser ingen grunn til å "diskutere" når man mangler såpass med innsikt.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ser heller ikke vitsen i trash talk fra både deg Shining wolf, og deg innocent. Han har nok litt peiling men ikke mest. Stian har alltid hadd sterke meninger som han uttrykker, noenganger i dumme andre ganger gode måter.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
dg44 beviser jo egentlig bare at han ikke har peiling. ser ingen grunn til å "diskutere" når man mangler såpass med innsikt.

Så du mener jeg ikke har peiling :p ? Er det ekspertisen som prater eller? Hadde du vært klok hadde du aldri sammarbeidet med Sondre, det er et lavmål på Tribalwars:p

BTW Sondre, jeg satset aldri på v16:) var egentlig et tidsfordriv :) Men kan godt hende jeg er på en annen konto :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er, At det blir diskutert mye på Forum (y)
fakta er også, at hadde dg44 visst hvem Innocent var, hadde han ikke skrevet the above,
Og fakta er, at jeg synes Bf failet ganske hardt på Sleipnir, 3 vs 1, to er nå tomme for tropper(men mã neste gi credz til The vigilante for faktisk å ha mere enn:

Partyboys
Opprinnelse: Welcome To The Partyboys Party (480|541) K54

Antall: 0 0 383 44 134 0 11 27 0
Tap: 0 0 383 10 134 0 11 27 0


må si partygutta mista all respekten min etter den der ^^
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg gir katta i hvem Innocent er:) åjo Jeg hadde sagt det samme uansett :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg kunne slått deg i blinde, dg44. Du skulle t.o.m fått med deg 2-3 av dine beryktede utvalgte, men fremdeles ikke hatt sjans.
Og når du sier at du ikker er i BF, så sier du jo inndirekte at du ikke har peiling/innsikt selv også. Så enten er du en løgner, eller så har du ikke peiling. Pick your favorite.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
å så du er bedre enn meg :p ? nå har jeg hørt det også, si hvem du er da:)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg kunne slått deg i blinde, dg44. Du skulle t.o.m fått med deg 2-3 av dine beryktede utvalgte, men fremdeles ikke hatt sjans.
Og når du sier at du ikker er i BF, så sier du jo inndirekte at du ikke har peiling/innsikt selv også. Så enten er du en løgner, eller så har du ikke peiling. Pick your favorite.

Er ikke med i BF nei :) men betyr ikke at jeg er helt lost, kjenner tross alt veldig mange i BF så, pick a card, any card
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
uhm når Remi sier stopp på v1 forumet, skal du ikke fortsette her:p noe du ikke forstår ?

oii sondre... spillte på en konto i 3 måneder? det må jo være ny rekord..
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ok, hvem mener du er bedre enn deg på .no da? Siden det virker så usannsynlig for deg at jeg er det.

Det er veldig vanskelig å si faktisk :) finnes ingen måling på det:) men har ikke det mest stabile nettet så sniping er et lite problem da:) der er det vel en del som slår meg ;)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
tjaa stadig vekk :eek: du klagde sånn på skype at du hadde så dårlig nett at du bommer på 2 sec tog:eek:
 

DeletedUser

Guest
Nå tror jeg du må sjekke dine fakta her, mister :p
Anyways, få noe juicy fakta ifra v16 nå, ikke spam om avdanka spillere som meg.
 
Topp