Faktabørsen

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er (og her gjentar jeg meg selv for 10,ene gang) fakenick er.....
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
April 2010. Trur erus snakker sant Sindre :eek:

Uhm... Sondre spillte vel i 2010 også? sikkert en gammel forumbruker ditta.

Btw, En god måte å gjennkjenne Sondre sine brukere, er at de er omtrent de eneste som har Rødt rykte :D
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er (og her gjentar jeg meg selv for 10,ene gang) fakenick er.....

Hva om man lager en ny bruker fordi man ikke kan bruke den gamle pga den spiller på samme verden som dualen sin?

Teller det som fakenick da?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Hva om man lager en ny bruker fordi man ikke kan bruke den gamle pga den spiller på samme verden som dualen sin?

Teller det som fakenick da?

Fakta er at for meg gjør det. Har samme mening om duals som jeg har om fakenick.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er at det er tragisk hvordan aktiviteten på off. forum er større før serveren enn under :p
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at det er tragisk hvordan aktiviteten på off. forum er større før serveren enn under :p

Alle de som er høye på seg selv før verdenen, blir fort bragt ned på jorda igjen IG, og blir stille.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Man kan jo fortsette å poste selv om man merker at man ikke knuser alle og enhver da :p
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Hva om man lager en ny bruker fordi man ikke kan bruke den gamle pga den spiller på samme verden som dualen sin?

Teller det som fakenick da?

Nå er ikke jeg den flittigste bidragsyteren her inne, men... Skjønner ikke problemstillingene i det hele tatt. Jeg har spilt alene, og jeg har vært dual. Men forumnicket er og forblir det samme. Står for alt jeg sier og skriver, og har absolutt ikke noe behov for å gjemme meg bak fakenick.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Nå er ikke jeg den flittigste bidragsyteren her inne, men... Skjønner ikke problemstillingene i det hele tatt. Jeg har spilt alene, og jeg har vært dual. Men forumnicket er og forblir det samme. Står for alt jeg sier og skriver, og har absolutt ikke noe behov for å gjemme meg bak fakenick.

Det jeg mente er dette:
jeg spiller på v15(se signatur) og min dual spiller på v15 på en annen konto, dermed har vi ikke lov til å spille sammen på noen av kontoene på v17(såvdt jeg vet) fordi en av oss ender da med å spille på en konto som er registrert på en annen verden han spiller på.

det problemet løses ved å lage en ny konto, som ikke er på v15 :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Det blir jo ikke fakenick når du skriver det i signaturen. Fakenick er noe som skjuler hvem som sitter der.
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Det jeg mente er dette:
jeg spiller på v15(se signatur) og min dual spiller på v15 på en annen konto, dermed har vi ikke lov til å spille sammen på noen av kontoene på v17(såvdt jeg vet) fordi en av oss ender da med å spille på en konto som er registrert på en annen verden han spiller på.

det problemet løses ved å lage en ny konto, som ikke er på v15

Da misforsto jeg. Tenkte ikke på nicket ig, men på forum. :)
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Fakta er at vi er under nytt nick men det er nesten likt som v16, men som Fa Kua sier måtte me lage ny bruker for at det ikke skulle bli trøbbel med andre verdener. Så null fake nick. Det nye er så lett som; Oliver Queen
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Fakta er at vi er under nytt nick men det er nesten likt som v16, men som Fa Kua sier måtte me lage ny bruker for at det ikke skulle bli trøbbel med andre verdener. Så null fake nick. Det nye er så lett som; Oliver Queen

Yes! Jeg hadde ventet lenge i spenning til dere skulle annonsere det nye nicket. Nå er ventetiden endelig over! Bah, for en lettelse (nod)
 
Topp