Faktabørsen

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Voldsomt til oppstyr du skulle gjøre a gertpe. Du skal liksom være forum mod og gå fram som et godt eksempel.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Voldsomt til oppstyr du skulle gjøre a gertpe. Du skal liksom være forum mod og gå fram som et godt eksempel.

Beklager, men skjønner ikke hva du mener med oppstyr. Er mod. ja, men jeg har vel derfor lov å ha min mening om både duals og fakenick. Og tror i øvrigt ikke at det er noen hemmelighet.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Fakta er at jeg havnet på et helt elendig sted mtp farming.... Må si det var ett skuffende antall gråbyer på denne verdenen.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Det som er, er at v15 blir anbefalt som ny verden å starte på framfor v16 eller v17. SMART? nei
 

DeletedUser

Guest
Hvem er det som anbefaler dette Olve? :p

Totalt idiotisk isåfall, siden en stamme allerede har 8 mill og det er ganske liten sjanse for å hevde seg. Da ville jeg heller anbefalt v16, dog er v17 nyest.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
fakta er at Vi har tidenes beste plassering etter restart (mm)

Fakta er at denne verdnen er dårlig for barbarhorer, me likey ! (nod)
 

DeletedUser

Guest
Takk..... Tror jeg.. x)
Har lenge klart å ignorere mailene, men NÅ, midt i flyttestyr så hadde jeg et svakt øyeblikk.. -.-'
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Fakta er at det spammes ned med unødvendig fakta og rykter! Mmm, lukter ny verden det, ja :eek:
Fakta er at hadde det ikke vært for denne videon, hadde det ikke vært det gram "spam" på nystartede verdens-forum. Spam, spam, spam!
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Ruben også? Dæven så mange gamle kjenninger som dukker opp her :O
 
Topp