Faktabørsen

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Pfft, jeg er da en meget utholdende spiller! Det skal jeg bevise på denne verdenen (giggle)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Mange som er redd for Sondre her, ser jeg. Er han SÅ god at det er hovedtema hvor han spiller, slik at han blir target? Neppe. La Sondre være Sondre
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Ruben er jo alltid her? Han er jo en aktiv speeder, eller vent. Han er en aktiv håndballspiller!

Har jeg gått glipp av at norge har fått speed?

Ruben spiller såvidt jeg vet for det meste på Franske speeds, og dette er faktabørsen til v17 på .no
Så jeg ønsket han (og silje og Anonymous) velkommen tillbake hit på .no
 

DeletedUser

Guest
Omg, sondre e jo overalt. Trudd han pensjonerte seg for lenge siden :O
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Hovedtema å vite hovr han er, så man ikke havner i stamme med han.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Som med kviser kan det være lurt å la dem være i fred og vente på at det går over. Fra nå av kommer jeg til å gi negativt rykte til alle kommentarer som spekulerer rundt hvilke forumbrukere Sondre har, og jeg oppfordrer andre til å gjøre det samme. Bare ignorer det og finn noe annet å snakke om.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Som med kviser kan det være lurt å la dem være i fred og vente på at det går over. Fra nå av kommer jeg til å gi negativt rykte til alle kommentarer som spekulerer rundt hvilke forumbrukere Sondre har, og jeg oppfordrer andre til å gjøre det samme. Bare ignorer det og finn noe annet å snakke om.

Jato link er sondre:Surprised:
 
Topp