Faktabørsen

Kicker

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Stacket bare så jeg slapp nuket ditt der for en stund, ellers hadde jeg snipet det, ville ungå å tape så mye tropper :hmm: murboosting er et tilfelle som har skjedd en gang mellom oss av meg, da mener du altså jeg gjør det overalt der det kommer nukes, kan avkrefte det mtp. min alder (17) har jeg ikke økonomi til det :crybaby:

Snipen din hadde failet, fordi toget var delt opp :) (Ikke kom å svar med at du hadde snipet med en full deffby, det hadde du ikke gjort, det har du ihvertfall ikke gjort før :p) 1-0 I din favør nå, jeg holder stilling mr:awesome:
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Snipen din hadde failet, fordi toget var delt opp :) (Ikke kom å svar med at du hadde snipet med en full deffby, det hadde du ikke gjort, det har du ihvertfall ikke gjort før :p) 1-0 I din favør nå, jeg holder stilling mr:awesome:

(støttes) Har nå adels klare så kunne bare readlet, det går fint, men tja, hadde ikke snipet med en full en nei når det er sagt
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Stacket bare så jeg slapp nuket ditt der for en stund, ellers hadde jeg snipet det, ville ungå å tape så mye tropper :hmm: murboosting er et tilfelle som har skjedd en gang mellom oss av meg, da mener du altså jeg gjør det overalt der det kommer nukes, kan avkrefte det mtp. min alder (17) har jeg ikke økonomi til det :crybaby:

Men mtp din tid (Undefined) kan du det.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
:hmm: Skryter ikke megselv og mine stammemedlemer opp i skyene uten grunn, om jeg gjør vil jeg gjerne se eksempler. Synnes du godt kan roe deg litt ned mtp. at alt du adler er grått.

Mtp at jeg bare har adllet rundt 1% mer grått enn deg, så mener du vel at du også bør roe deg ned?
 

DeletedUser

Guest
Ser hva du mener men var du som sa du ønsket å angripe meg for å teste ut konseptet.
Ville vært til stor fordel for meg om du angrep meg i stede for stammen for da kunne jeg lovet deg lite byer og store mengder tapte tropper, men med avstanden mellom oss så ville det nok ikke vært vanskelig å forsvare seg imot deg med gitte verdens innstillinger slik situasjonen er nå, med store avstander og lav enhethastigheter. Og så vet jeg jo litt om hva du bruker troppeen dine til akuratt nå.

Jeg har absolutt ingen planer om å adle deg. Tror jeg kanskje ville klart å adle de byene du har rett ved meg uten altfor store problemer hvis du ikke fikk stacket de til himmels av de rundt deg :p

Men jeg har andre planer for deg :D Tror du kommer til å bli glad! :)

Beklager. Jeg adlet deg :( Sorry for den. Så unnskylder min tidligere uttalelse og vil heller omformulere den.

Jeg har absolutt ingen planer om å adle deg, hvis du ikke adler gråbyer i clusteret mitt. Da blir det bråk :) Og kan hende at jeg blir tvunget til å gjøre akkurat det samme mot deg. Men jeg vet hvordan det gjøres skikkelig. :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Fakta at jeg sender så dårlige tog, at en spiller klarer å gå fra første adels treffer, til den andre treffer :forvirra:
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Beklager. Jeg adlet deg :( Sorry for den. Så unnskylder min tidligere uttalelse og vil heller omformulere den.

Jeg har absolutt ingen planer om å adle deg, hvis du ikke adler gråbyer i clusteret mitt. Da blir det bråk :) Og kan hende at jeg blir tvunget til å gjøre akkurat det samme mot deg. Men jeg vet hvordan det gjøres skikkelig. :)

Hehe adle det du tror du greier ;) kom nettopp hjem ifra festival men kan ikke se at jeg har fått noe veldig trykk annet enn tilfeldig tog på ene fiskarbyen rett etter jeg tok den og at dere gikk på decoyet mitt mens vi snappet til oss noen av de inaktive fiskar byene. Viste dog at det ikke var noe press og koser meg over at jeg heller ikke har kjent noe til presset mens jeg kun har vært inne 2-3 ganger med mobilen siste 4 dagene. Skummelt med MD som nabo ;)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Fakta at jeg tjente 800pp på v19 idag og påfølgende fakta var da at jeg MÅTTE endre navn pga forrige fakta. Elsker å selge ress (love)
 
Sist redigert:
Topp