Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Du er så sykt kul MD, jeg vil bli som deg :help:

Sensei+Babbie_dbb79b_5174389.gif
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Fakta at R3L4X/Grimo + Bexx ikkje greide å adle en einste by fra red wooder i natt. Virker som Grimo må late som det sitter en "pro" på kontoen for å rettferdiggjøre at nattens krig fra hans side failet? :O

R3L4X i dag klokken 07:56
Hahah, hvis du sier at det ikke var MD som satt KV i natt sliter jeg med å tro på deg :)
 

DeletedUser

Guest
Fakta at R3L4X/Grimo + Bexx ikkje greide å adle en einste by fra red wooder i natt. Virker som Grimo må late som det sitter en "pro" på kontoen for å rettferdiggjøre at nattens krig fra hans side failet? :O

R3L4X i dag klokken 07:56
Hahah, hvis du sier at det ikke var MD som satt KV i natt sliter jeg med å tro på deg :)

Vær så snill og lese hele samtalen før du gjør deg opp enda en idiotisk tanke om at jeg må rettferdiggjøre det at vi ikke tok byer:

red wooder sep. 06, 13:20
Som sagt du undervurderer meg.

R3L4X sep. 06, 13:45
Det innrømmer jeg at jeg noe så til de grader gjorde, fikk beskjed om at du var en som lett ble demotivert og ga opp, så vi tenkte å heller gå for å gape over no jævlig mye og satse på at det skulle gå, men det gikk jo som du fikk med deg ikke så bra :) Så da får vi heller kjøre maks på neste gang, med en annen taktikk ;)

Håper du snakker sant når du sier at du selv snipet og dodget, mye morsommere da.

Men nå som jeg var ærlig, kan du ærlig svare meg på om adelstoget vårt mot din by 019 var blitt feiltagget siden du ikke gjorde noe med det, eller var det bare det at vi tok ut alt av tropper der?

red wooder sep. 06, 13:53
Wow, haha. Her har jeg feiltagget :p Takk å lov at den ikke ble tatt, hehe ^^

R3L4X sep. 06, 13:53
Fysøren ass, lojaliteten gikk bare til 8! Irriterende :(

Men du må vel lede DF helt klart, gjør du ikke?

red wooder sep. 06, 13:54
Yeah

Dagens forsvarer

Bekjemp flest enheter på denne verden som forsvarer.
348.686 / 348.686
348.686 / 348.686
Du leder! Hold rekorden fram til midnatt for å vinne denne prestasjonen.

Som du ser her var bl.a. det faktum at 4 AM ikke fikk ned lojaliteten til mindre enn 8 en av grunnene til at vi ikke tok byer. Jeg tippet som sagt i starten at det var MD som kom til å ta på seg KV og fikse, men ble positivt overrasket når jeg ble fortalt at sånn var det faktisk ikke. Det at han får hjelp av stammemedlemmer med støtte osv. er selvfølgelig ikke noe å klage på, det er jo noe av poenget med dette spillet :)

Så nei, jeg trenger ikke late som at det sitter en "pro" på kontoen til red wooder fordi vi ikke tok byer. Jeg tror på at han satt der selv hele natten, og håndterte den lille aksjonen her helt selv. Forhåpentligvis vil han og andre i ODA fortsette med dette fremover så MD slipper å passe på hele tiden.

Men hvis jeg var deg Madworld, selvom jeg ikke vet hvilken konto du spiller på, så ville jeg ventet med å kalle krigen vår mot red wooder en "fail" foreløpig, for det som traff i natt var bare første bølge av mange som vil komme i ukene fremover :)
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Innlegget ble postet før du gikk tilbake på det du sa tidligere. Var vel heller ikke forsåvidt noe du tippet men heller hadde bestemt deg for eller bare sa for å irritere. Men flott at du forandret mening! :)

Btw: Har da aldri sagt noe om at krigen deres mot red wooder failet. Skrev derimot at "nattens krig fra hans side failet". Det vil si nattens krig :p
 

DeletedUser

Guest
Og hvilken viktige konto er så det? Siste som forlot OIM var 31. August, og det var "whoop yo ass", som jeg sliter med å se hvor viktig var for OIM...
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at OIM har tragiske ledere (Mickey n Mallory) Som førte til at de mistet en viktig konto.

Altså, spar deg for dette. For en gang skyld er jeg enig med opposisjonen. Dere er gode på skitkasting i ODA. Når vi i OIM tar en avgjørelse på demokratisk vis, som vi står samlet om. Så gjør ikke det meg til en dårlig leder. Jeg fronter denne saken på vegne av stammen. Når noen forlater en stamme og tror at det er helt problemfritt, så får en skylde seg selv.
Det at dere er uenige og ikke klarer å forstå at OIM er en egen stamme med egne meninger og prosesser sier mer om dere enn om oss.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Altså, spar deg for dette. For en gang skyld er jeg enig med opposisjonen. Dere er gode på skitkasting i ODA. Når vi i OIM tar en avgjørelse på demokratisk vis, som vi står samlet om. Så gjør ikke det meg til en dårlig leder. Jeg fronter denne saken på vegne av stammen. Når noen forlater en stamme og tror at det er helt problemfritt, så får en skylde seg selv.
Det at dere er uenige og ikke klarer å forstå at OIM er en egen stamme med egne meninger og prosesser sier mer om dere enn om oss.

Kom til Nice. Vi har krangler (hug)
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Når noen forlater en stamme og tror at det er helt problemfritt, så får en skylde seg selv.
Det at dere er uenige og ikke klarer å forstå at OIM er en egen stamme med egne meninger og prosesser sier mer om dere enn om oss.

Så en spiller blir regnet som flyktning dersom han forlater en stamme?
Dere vil ikke ha oss tilbake, men utestenger oss fra ODA, og sier at byene tilhører OIM.

Dette blir for dumt. Jeg skjønner heller ikke logikken din. Du må greie å stå med dine egne valg, og ikke gjemme deg bak stammen (nerd)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Så en spiller blir regnet som flyktning dersom han forlater en stamme?
Dere vil ikke ha oss tilbake, men utestenger oss fra ODA, og sier at byene tilhører OIM.

Dette blir for dumt. Jeg skjønner heller ikke logikken din. Du må greie å stå med dine egne valg, og ikke gjemme deg bak stammen (nerd)

Dette skjer siden du fjernet meg fra skype. Lover deg :)
 
Topp