Faktabørsen

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Det er min teori også, men med den måten hun formulerte det så ble betydningen noe annet.

Jeg går ut ifra at du hinter til denne formuleringen:

Funksjonen er ikke ment til å gjøre jobben for deg. Den skal gi deg en pekepinn over hva som kan være på vei, men den vil også kunne ta feil. Sjansen for at den tar veldig feil øker ganske mye avhengig av når angrepet faktisk ble sendt.

Det er et litt forvirrende svar, men hun sier jo i prinsippet det samme som meg. Det eneste som forvirrer meg litt er at hun sier at det er en "sjanse" for at den tar feil. Slik jeg har forstått det handler det ikke om flaks/uflaks her, men når du tagger angrepet i forhold til da det ble sendt.

Det er nok heller en måte å si at du ikke bare kan logge på, trykke autotagg og forvente at alt blir tagget riktig.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Jeg går ut ifra at du hinter til denne formuleringen:



Det er et litt forvirrende svar, men hun sier jo i prinsippet det samme som meg. Det eneste som forvirrer meg litt er at hun sier at det er en "sjanse" for at den tar feil. Slik jeg har forstått det handler det ikke om flaks/uflaks her, men når du tagger angrepet i forhold til da det ble sendt.

Det er nok heller en måte å si at du ikke bare kan logge på, trykke autotagg og forvente at alt blir tagget riktig.

Uklare svar er standard fra dakapo.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
en bedre formulering hadde vært slik:
Dersom du tagger med en gang angrepet blir sendt, er det riktig, men dersom du venter med å tagge, vil det etter en viss tid(avhengig av distanse/varighet på angrepet) bli mer og mer feil, ettersom Taggeren runder OPP til nærmeste enhet.

Denne tok meg ca 3 sek å finne på, og jeg er ikke den beste med ord her på forum, så derfor overrasker det meg veldig at dakapo kommer men en slik forklaring som er veldig vag og lett kan missforstås.


(Anyways mener jeg det blir pointless å fortsette å spamme ned tråden, send meg en PM om du vil snakke videre :))


Fakta er at lofoten er finere enn v18
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fakta at ODA ikke bryr seg det minste om ODD (vise versa) og at dette kommer til å knekke store deler av øst.
 
Topp