Faktabørsen

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Jepp :) om du synes Apriliaen(lettmc) jeg kjøpte da jeg var 15 er kul skulle du sett kawasakien z1000 en jeg har nå :8
er litt lenge siden jeg har skifta avatarbildet kanskje (giggle)
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fakta at jeg ikke gidder mer, altså 800 incs MD? Rly?

Fakta at denne kun var for kødd, men at jeg ikke gidder mere er sant. Når ingen gidder gjøre en dritt for stammen uansett hva unntatt 3 stykk så lar jeg heller denne verdenen gå i boka av verdener jeg ikke fullfører.

Lykke til videre.
 

DeletedUser

Guest
Fakta at denne kun var for kødd, men at jeg ikke gidder mere er sant. Når ingen gidder gjøre en dritt for stammen uansett hva unntatt 3 stykk så lar jeg heller denne verdenen gå i boka av verdener jeg ikke fullfører.

Lykke til videre.

Er det massesletting på vei eller?? :hmm:
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Er mere at lysten for stammen rakner for spillere her og der. Ikke store greiene
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Fakta var at dere egentlig var kvitt meg, men så så skjedde det noe i dag kun 2 dager etter kontoen hadde fått ny eier :Neutral:
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Kontoen var gitt bort til en ny eier som lovet glød og stor aktivitet.
2 dager etterpå fikke jg beskjeden om at vedkommede ikke hadde tid alikevell.

Spiller du her legenden?
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Kontoen var gitt bort til en ny eier som lovet glød og stor aktivitet.
2 dager etterpå fikke jg beskjeden om at vedkommede ikke hadde tid alikevell.

Spiller du her legenden?

4 verdener siden sist, så på tide å oppdatere seg litt. Ser egentlig for meg at v18 kan bli en jevn og langvarig verden, det er noe jeg liker, så hvorfor ikke (giggle) Har ikke satte meg inn i situasjonen mellom ODA og NICE helt enda, men håper og tror det spenningsforholdet vil holde seg en stund hvertfall :awesome:
 
Topp