Faktabørsen

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Som vi kan adle raskere siden vi har billigere gmz :)

EDIT;

v18 har i skrivende stund 118 spillere, ergo ingen av oss må slettes! Bare Dakapo må få ut fingern y0.
 
Sist redigert:

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Fakta er at en i oim sa til meg at nei han tlw måtte jeg ikke angripe han skulle sitte hjemme hele påsken på tw derfor et 17 timers tog går in ja (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Prøvde seg på en frekkis tenker jeg Roger ^^, Har vært hjemme og inne hele påsken jeg også (angel)
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer til OIM for å rekruttere nok en spiller fra ODA. Snart har dere rekruttert dere til seier! Make peace, not war? Herregud så kjedelig dere gjør dette. Ah well.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Skal bli kjekt dette ja
Får kjøre opp gira mot de stakkarslige frontspillerne til OIM da :awesome:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Gratulerer til OIM for å rekruttere nok en spiller fra ODA. Snart har dere rekruttert dere til seier! Make peace, not war? Herregud så kjedelig dere gjør dette. Ah well.

Sånn er det når OIM ikke vet å sende tog :) henviser til OIM's nyeste medlem her ja!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Kan helt ærlig si jeg ikke er så flink til tog, men du kan jo ikke klage, når ett har gått igjennom så langt :)

Nå skal det ikke så mye når det var et safeområde du nå driver å angriper :) Hvor lett må du ha det for å kunne ta byer, egentlig?
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Lavt av OIM å rekruttere slike.. er nemlig ikke uten grunn at vi nektet han innpass her i ODA, gjennom flere måneder med masing :)
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Lavt av OIM å rekruttere slike.. er nemlig ikke uten grunn at vi nektet han innpass her i ODA, gjennom flere måneder med masing :)

Vil gjærne se masingen min i flere mnd, så vidt jeg husker så hadde jeg vel en invitasjon til ODA i nesten 1 mdn, men jeg gikk aldri inn ? :)

heuheuheu
 

THEnigga

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
33
Skjer det ikke mer på v18 enn en eller annen noob som bytter stamme? Han ble jo til og med kasta ut av OIM?
 
Topp