Faktabørsen

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Del historien her, alle er interessert (yes)

Historien er enkel.

Lucky skulle slutte. ODA tok kontakt om at jeg ønsket å spille. Lucky innrømmet senere at han aldri ønsket å spille i ODA men da han i tillegg "fikk meg på kjøpet" takket han ja. Da han ikke var fornøyd med at jeg den første dagen ryddet opp i hele kontoen, la inn nye script, forbedret off-troppene og deff-troppene og fortalte han hva mine planer for kontoen var, oppdaget jeg til min store forskrekkelse noen dager etterpå at ODA-chaten diskuterte hvorvidt jeg var en forræder.

I mitt stille sinn om at noen drev å tullet logget jeg inn for å fullføre siste forberedelser, kom jeg ikke inn i det hele tatt. Jeg sendte så en melding til Sindre(Lucky) å spurte om han hadde endret passet, fikk jeg bekreftelse på at det hadde han gjort og byttet stamme. Han følte jeg ikke gjorde nok for hans konto de få dagene jeg var der. Liten reality-check så tar det ofte tid å slette fulle troppebyer å lage nye, men tydeligvis var han ikke fornøyd med det heler og jeg får skylda :)

Det mest interessante er at jeg satte på "meldingsvarsling" på kontoen. Når jeg så at jeg fikk meldinger fra Skandyzz, og senere fant ut at dem ikke lå i innboksen ante jeg en mistanke om at ting ikke var som det skulle og holdt end el planer for meg selv. Tydeligvis hadde jeg veldig rett i mine antagelser om hvilken person Sindre som spiller er.



Artig! Rett etter han forlot begynte han å sende adelstog mot de byene KH hadde bedt om støtte til, for du vet, støtte er jo bedt for en grunn.

Her har dere Sindre, blottet for lojalitet, ære og integritet.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Historien er enkel.

Lucky skulle slutte. ODA tok kontakt om at jeg ønsket å spille. Lucky innrømmet senere at han aldri ønsket å spille i ODA men da han i tillegg "fikk meg på kjøpet" takket han ja. Da han ikke var fornøyd med at jeg den første dagen ryddet opp i hele kontoen, la inn nye script, forbedret off-troppene og deff-troppene og fortalte han hva mine planer for kontoen var, oppdaget jeg til min store forskrekkelse noen dager etterpå at ODA-chaten diskuterte hvorvidt jeg var en forræder.

I mitt stille sinn om at noen drev å tullet logget jeg inn for å fullføre siste forberedelser, kom jeg ikke inn i det hele tatt. Jeg sendte så en melding til Sindre(Lucky) å spurte om han hadde endret passet, fikk jeg bekreftelse på at det hadde han gjort og byttet stamme. Han følte jeg ikke gjorde nok for hans konto de få dagene jeg var der. Liten reality-check så tar det ofte tid å slette fulle troppebyer å lage nye, men tydeligvis var han ikke fornøyd med det heler og jeg får skylda :)

Det mest interessante er at jeg satte på "meldingsvarsling" på kontoen. Når jeg så at jeg fikk meldinger fra Skandyzz, og senere fant ut at dem ikke lå i innboksen ante jeg en mistanke om at ting ikke var som det skulle og holdt end el planer for meg selv. Tydeligvis hadde jeg veldig rett i mine antagelser om hvilken person Sindre som spiller er.



Artig! Rett etter han forlot begynte han å sende adelstog mot de byene KH hadde bedt om støtte til, for du vet, støtte er jo bedt for en grunn.

Her har dere Sindre, blottet for lojalitet, ære og integritet.

Du la inn 1 eller 2 scripts? Du tok nesten aldri kontakt, du viste ikke noe intinativ?

Og du var der 15 dager, og det eneste jeg kunne se du hadde gjort var og endre på noen scripts, trykke på rekkruter.

Og med tanke på at du sa ingenting til meg så og si, så ville ikke jeg at du skulle ta over min bruker.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Historien er enkel.

Lucky skulle slutte. ODA tok kontakt om at jeg ønsket å spille. Lucky innrømmet senere at han aldri ønsket å spille i ODA men da han i tillegg "fikk meg på kjøpet" takket han ja. Da han ikke var fornøyd med at jeg den første dagen ryddet opp i hele kontoen, la inn nye script, forbedret off-troppene og deff-troppene og fortalte han hva mine planer for kontoen var, oppdaget jeg til min store forskrekkelse noen dager etterpå at ODA-chaten diskuterte hvorvidt jeg var en forræder.

I mitt stille sinn om at noen drev å tullet logget jeg inn for å fullføre siste forberedelser, kom jeg ikke inn i det hele tatt. Jeg sendte så en melding til Sindre(Lucky) å spurte om han hadde endret passet, fikk jeg bekreftelse på at det hadde han gjort og byttet stamme. Han følte jeg ikke gjorde nok for hans konto de få dagene jeg var der. Liten reality-check så tar det ofte tid å slette fulle troppebyer å lage nye, men tydeligvis var han ikke fornøyd med det heler og jeg får skylda :)

Det mest interessante er at jeg satte på "meldingsvarsling" på kontoen. Når jeg så at jeg fikk meldinger fra Skandyzz, og senere fant ut at dem ikke lå i innboksen ante jeg en mistanke om at ting ikke var som det skulle og holdt end el planer for meg selv. Tydeligvis hadde jeg veldig rett i mine antagelser om hvilken person Sindre som spiller er.



Artig! Rett etter han forlot begynte han å sende adelstog mot de byene KH hadde bedt om støtte til, for du vet, støtte er jo bedt for en grunn.

Her har dere Sindre, blottet for lojalitet, ære og integritet.

Takk skal du ha! Da vet jeg dette til senere :mehe:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Du la inn 1 eller 2 scripts? Du tok nesten aldri kontakt, du viste ikke noe intinativ?

Og du var der 15 dager, og det eneste jeg kunne se du hadde gjort var og endre på noen scripts, trykke på rekkruter.

Og med tanke på at du sa ingenting til meg så og si, så ville ikke jeg at du skulle ta over min bruker.

Du prøver ikke engang å tilbakevise noen av påstandene, noe som indikerer at jeg faktisk har rett i det jeg skriver. Ikke at jeg har med vilje lagt inn feil i kommentaren min over, for jeg kan ærlig si at det er slik dette foregikk.

Som jeg sa, Sindre. Det tar tid å slette tropper samt bygge dem helt opp igjen. Du hadde ikke engang utforsket det som bar nødvendig for å gjøre det optimalt. Kjøre deffby uten å ha utforsket tungt kavaleri, for eksempel. Eller en angrepsby uten å ha utforsket lett kavaleri. Og du sitter der å lurer på hvorfor ting tok tid.

Når det kommer til påstanden din om at jeg skulle "ta over" kontoen din, så vet du like godt som meg at jeg kom inn på din konto som en dual, ingenting annet. Hadde jeg overtatt en konto ville jeg endret passord og email slik at den blir overtatt på en skikkelig måte. Jeg har vært såpass lenge i det gamet her til å forstå forskjellen. Hvis du tviler på min forståelse, så kan du med glede spørre andre forumbrukere her.

Takk skal du ha! Da vet jeg dette til senere :mehe:

Bare hyggelig! Ingenting er bedre enn å avsløre uærlige spillere :)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Du la inn 1 eller 2 scripts? Du tok nesten aldri kontakt, du viste ikke noe intinativ?

Og du var der 15 dager, og det eneste jeg kunne se du hadde gjort var og endre på noen scripts, trykke på rekkruter.

Og med tanke på at du sa ingenting til meg så og si, så ville ikke jeg at du skulle ta over min bruker.
Hvordan kan en som ikke gjør noe på kontoen og ikke tar initiativ "ta over din bruker"? Hvis han hadde vært superaktiv og overkjørt deg fullstendig, hadde jeg forstått hva du mente. Men å først i at Scar ikke gjorde noe særlig på kontoen, for deretter å si du var redd for at han skulle ta over brukeren er etter min mening å motsi seg selv.

Eller mente du at du var redd for at Scar skulle endre mail og passord? Fordi det er jo relativt lett å sikre seg mot.
 

DeletedUser

Guest
Liker at de som er KV på TANL trekker tropper tilbake til byene slik at jeg lettere kan ta ut en etter en by med tropper. Digg!
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg føler for å skryte litt av meg selv, så her kommer litt fakta:

Fakta er at jeg adlet en by av Pilgrim i natt, hipp hurra! :D Dessverre var det en enslig by midt i fiendeland, adlet fra en annen enslig by midt i fiendeland, så jeg hadde ingen mulighet til å stacke den opp... trodde jeg. Men jeg ventet i over 6 timer, og ingen reaksjon kom, så da sendte jeg støtte fra langtvekkistan, i håp om at det kanskje ville komme frem i tide.

Dessverre sendte Pilgrim angrep noen timer senere (treig reaksjon, much?) og readlet byen med 2 adelsnukes. Smart valg av Pilgrim å bruke adelsnukes, hvis ikke hadde jeg jo bare snipet :) Men jeg fikk en glup idé: Jeg kunne sende readling av readlingen! Dessverre hadde jeg ikke noe nuke igjen (det døde da jeg skulle adle byen i natt), så da var det bare å droppe readlingen...
...Eller?
"Hvis Pilgrim sender adelsnukes kommer han til å bli redd for å miste nuket sitt dersom han ser incs som treffer en liten stund etter at han har adlet byen. Da sender han sikkert troppene sine hjem, og jeg kan lure til meg byen igjen!" tenkte jeg. Så jeg sendte 75 LK, noen katapulter og en adelsmann, og lot dem treffe ca 20 minutter etter at Pilgrim readlet byen sin, slik at han skulle få nok tid til å sende troppene sine hjem og "redde" nuket sitt, men ikke nok til å stacke byen.

Og det funka! Hurra! Jeg er et taktisk geni! Dessverre tar Pilgrim byen tilbake igjen litt senere i ettermiddag (jeg har jo fortsatt ingen mulighet til å stacke, og jeg tror ikke han går i samme fella igjen), så det hele ender jo opp med en slags status quo der vi har adlet, readlet, re-readlet og re-re-readlet, men det har vært morsomt :) Bra kamp, Pilgrim! Håper vi kan finne på mer gøy fremover også :)
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ikke direkte langt inn i fiendeland, det er da mange andre OIM spillere der, forutsett at de faktisk er aktive :p.

Fin story tho, + i boka.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Du verden! Nå ble jeg imponert du. :) Nesten så du fortjener en nobelpris for ditt planlagte og godt gjennomtenkte arbeid med denne byen. Du ville jo bare ha byen i fred, så går ut ifra at det er nobels fredspris som passer best her.

Fantastisk bra jobbet Joakim! (yes)

Skal nominere deg til neste års utdeling!
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Takk takk folkens! Jeg skal melde meg på Paradise Hotel neste år, siden jeg er så jærkla god i taktikkeri og sånt vet du.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at vi på Skandyzz går "all in" på tw fra dags dato! Andreas har fra i dag tatt seg et friår - så han kan tagge når md sender angrep 02 og 05 på natta. Samt undertegnede har tatt ut sykemelding på ubestemt tid. Skal forhåpentligvis klare å matche aktivitetsnivået til wannabe-studenten md nå :twisted:
 
Topp