Faktabørsen

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Heh, ikke overraska over at d smalt. Sånn går det når man putter stein nedi en mixmaster, det må dessverre hardere skyts til :). Morsomt med litt liv, selv om jeg føler meg alt annet enn smartere etter å ha lest gjennom de siste dagenes diskusjoner, for nivået er ikke akkurat veldig høyt her..

Av ren nysgjerrighet. Hvorfor ble ikke Whoop konto kicket ut før ?

Han ble kicket strengt talt ut nå krigen egentlig var over. Hvorfor ikke når han var like frekk (eller verre) mot OIM medlemmene ? Jeg har prøvd å spørre ODA, men jeg for aldri et svar. Jeg har en teori.... var pga krigen. Det ville svekke ODA betydelig (noe som er forståelig).

Synes det er bare merkelig.

Godt spørsmål, egentlig. Selv så gir jeg en god finger i hvor frekk en spiller er mot fienden, så sant det ikke går over på alvorlige personangrep, eller trusler. Nå vet jeg ikke helt hva som skjedde i det tidsrommet, men frekkhet og litt sabotasje i mot en fiende er jo bare knall stemning. TW.no har blitt et samfunn for tribalhuggers, der alle er så opptatt av moral og etikk.. Dette er et krigsspill, har man sjangsen til å ødelegge for motstanderen, så gjør man det. Jeg tror da ikke at folk kan forvente en hyggelig samtale med noen som mest sannsynlig har et veldig negativt blikk på både deg og stammen din? I så fall er man kanskje litt naiv.
 

DeletedUser

Guest
Snakker du ut ifra egen erfaring her da eller?

Wow, fant du på det helt av deg sjøl?

Den var ny!.

You must think you are pretty

giphy.gif
 

DeletedUser

Guest
Heh, ikke overraska over at d smalt. Sånn går det når man putter stein nedi en mixmaster, det må dessverre hardere skyts til :). Morsomt med litt liv, selv om jeg føler meg alt annet enn smartere etter å ha lest gjennom de siste dagenes diskusjoner, for nivået er ikke akkurat veldig høyt her..



Godt spørsmål, egentlig. Selv så gir jeg en god finger i hvor frekk en spiller er mot fienden, så sant det ikke går over på alvorlige personangrep, eller trusler. Nå vet jeg ikke helt hva som skjedde i det tidsrommet, men frekkhet og litt sabotasje i mot en fiende er jo bare knall stemning. TW.no har blitt et samfunn for tribalhuggers, der alle er så opptatt av moral og etikk.. Dette er et krigsspill, har man sjangsen til å ødelegge for motstanderen, så gjør man det. Jeg tror da ikke at folk kan forvente en hyggelig samtale med noen som mest sannsynlig har et veldig negativt blikk på både deg og stammen din? I så fall er man kanskje litt naiv.

Faktisk veldig rett. Og derfor kan man heller ikke stole på denne skribenten i noe som heter TeamSpill.
Eneste man kan stole på e at denne skribenten vet og utnytte deg, og drite på deg når det passer han.
Noe han har bevist opp til flere ganger. Og her sier han det også selv, bare med finere ord enn meg da.
 

DeletedUser

Guest
Godt du er god på selvironi, rotta ;)



Livet mitt er veldig bra det. Klager ikke. (kyss)

Fantastisk!

Først sier du at du ikke klager. Men for meg ser det ut som du har store problemer med at jeg eksisterer. Kan ikke hjelpe deg med det, sånn er det bare.

Selvironi, selvsagt. Noen må jo ha det. Når andre er blottet for det!
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Fantastisk!

Først sier du at du ikke klager. Men for meg ser det ut som du har store problemer med at jeg eksisterer. Kan ikke hjelpe deg med det, sånn er det bare.

Selvironi, selvsagt. Noen må jo ha det. Når andre er blottet for det!

Ikke noe problem med at du eksisterer. Har bare problemer med måten du oppfører deg.

Når jeg ser disse innleggene dine på forum får du meg til å tenke på en ganske morsom video. Takk for at du minnet meg på denne perlen:

[video=youtube;uVb2gbMtN3I]https://www.youtube.com/watch?v=uVb2gbMtN3I[/video]
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Hold nå kjeft og slutt og grin. Dere tapte, dere sugde. Sånn er det bare.

Måten du uttrykker deg her, som ODA's leder og en av ODA's beste spillere har gjort deg til den du har blitt. Alt hat du fikk kom til følge av denne holdningen, kombinert med staheten din.

Jeg håper du spiller TW en gang i fremtiden Capitan, for du gjør en viktig figur med den erfaringen du har. Du gjør det spennende for alle oss andre som har spilt TW i mange år. Å ha sånne som deg skaper spenning og engasjement, og ikke minst fyrer det opp alle nye TW spillere og gir dem motivasjon. Sett vekk i fra den krangelen som oppsto er du en skikkelig ålreit dame som mange ser opp til. Du er veldig grei og motiverende for nye spillere. Jeg kommer til å ta en verden til når jeg får tid, håper jeg finner deg der! Jeg kommer ikke til å tenke på vårt tidligere forhold, og stryke vekk alt det som skjedde. (hug)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Av ren nysgjerrighet. Hvorfor ble ikke Whoop konto kicket ut før ?
Han ble kicket strengt talt ut nå krigen egentlig var over.




Kanskje fordi jeg holdt hele den fronten? Selvfølgelig oppførte jeg meg dritt mot OIM spillere, men det endret ikke at jeg holdt fronten og adlet samtidig. Jeg kan gå så langt å si at uten meg/Decr hadde ikke ODA vunnet. Og det er flere faktorer som kommer fram.

* The Fugtive ble adlet og noen måtte innadle byene hans (Ny front)
* Killer4 ble adlet og noen måtte innadle byene hans (Ny front)
* Deatstroke ble adlet og noen måtte innadle byene hans (Ny front)
* Afroki/MAB1/Pilgrim/Killer4 ble presset av Babagonosh, Jato Link Dr.Good, Wraty, Lord Vader, Atlas osv
* Xandor ble presset av MnM, TLW, og de i midten
* Decreptius ble presset av MnM
* Theo765 ble presset av Skandyzz (20 tog)
* Lord Swagtastic ble presset av Morgan Freeman, -KAS-, Padox og Aethros
* Jon Snow sluttet med TW etter aksjoner fra Berginho og co
* Killer4 var uten eier i 2-3 mnd, og jeg satt kv der


Alle over her fikset jeg. Det er vel hvorfor ODA ikke kicket meg da. Men når alt var over så var det ok å kicke meg. Kanskje litt høy på pæra nå, men alt det her er sant.


Også litt morsomt at dere orker å krangle 24/7.

Kindest Regards
 

DeletedUser

Guest
Måten du uttrykker deg her, som ODA's leder og en av ODA's beste spillere har gjort deg til den du har blitt. Alt hat du fikk kom til følge av denne holdningen, kombinert med staheten din.

Jeg håper du spiller TW en gang i fremtiden Capitan, for du gjør en viktig figur med den erfaringen du har. Du gjør det spennende for alle oss andre som har spilt TW i mange år. Å ha sånne som deg skaper spenning og engasjement, og ikke minst fyrer det opp alle nye TW spillere og gir dem motivasjon. Sett vekk i fra den krangelen som oppsto er du en skikkelig ålreit dame som mange ser opp til. Du er veldig grei og motiverende for nye spillere. Jeg kommer til å ta en verden til når jeg får tid, håper jeg finner deg der! Jeg kommer ikke til å tenke på vårt tidligere forhold, og stryke vekk alt det som skjedde. (hug)

Er ikke Xandor en gutt/mann/herre ? :eek:
Var iallefall det inntrykk jeg fikk av både navn og oppførsel på v16 :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Slik jeg tolker det så ønsker ikke lengden å gi xandor mer enn to linjer av sin tid, resten er om Cap :)
 
Topp