Faktabørsen

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
kan vi bare la dette ligge nå, og roe oss litt, og gjøre klart til å starte det nye året med blanke ark? faktisk nyte romjulen og litt ro og fred? vær så snill?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Fakta er at du er så blindet av hat,at du ikke har særlig mye oversikt lengre (rofl)
Fakta er at Rottenikken slutta å spille da sommeren var over :LOL:

Blindet av hat? Nei - jeg er blindet av lykke, lykken av å se deg tape. Det gjør et hjerte godt at uærlige spillere blir tatt ned.

Rottenikken representerte Aurora kontoen tidligere, og forsvarer den kontoen sitt ståsted her på forumet. Nå har jo fyren alltid bare vært 99,9% ord og 0,1% spiller, så jeg skjønner godt at han rømte fra kontoen når det ble litt varmt rundt ørene, for det gjør han jo hver gang. Skrive store ord når han egentlig ikke har noe han skulle sagt - spillende eller ikke.

Fakta at Rottenikken er en ubrukelig spiller.
 

DeletedUser

Guest
Blindet av hat? Nei - jeg er blindet av lykke, lykken av å se deg tape. Det gjør et hjerte godt at uærlige spillere blir tatt ned.

Rottenikken representerte Aurora kontoen tidligere, og forsvarer den kontoen sitt ståsted her på forumet. Nå har jo fyren alltid bare vært 99,9% ord og 0,1% spiller, så jeg skjønner godt at han rømte fra kontoen når det ble litt varmt rundt ørene, for det gjør han jo hver gang. Skrive store ord når han egentlig ikke har noe han skulle sagt - spillende eller ikke.

Fakta at Rottenikken er en ubrukelig spiller.

Spist for mye syre i jula Kenneth? Trøbbel med dine sosiale antenner. Og en ting er sikkert, du sitter alt for mye på gutterommet med huet begravd ned i en PC, gå ut å få dæ litt trim og sol på kroppen. Det er mye sunnere enn den livsstilen du no har valgt.

Godt nytt år.

Og lykke til med nyttårforsettene.
 

DeletedUser

Guest
Hadde bestemt meg for å holde meg unna, men nå synes jeg både Rottenikken og Rebell bør begynne å fatte hvor langt utpå jordet dere egentlig er. Dere snakker om at alle andre er så blindet av hat, men sannheten er vel heller at hatet sitter hos dere to. Det kommer til uttrykk i sarkastiske verbale angrep mot alle som "våger" å være uenig med dere. Hvordan dere klarer å komme med så mye fantastisk bullshit, det er meg en gåte. Dere slenger ut beskyldninger i hytt og pine, og sannheten lager dere slik dere vil ha den. Skylappene settes på, og der er det da kun plass til egne forvrengte, forkaklede sannheter.

Fakta er at du burde bruke tia di i Jula på noe mer hyggelig og kose deg med familien, kaffe og kaker.
Du ville nok sikkert hatt et bedre sjelsliv, om du tok deg tid til noe annet enn og anta ting, og bruke tia di på å hakke på andre for ting du ikke elsker med deg selv!

God jul lille venn.
 

DeletedUser

Guest
Ironien er til å ta og føle på når gutten du henviser til er/har vært i Forsvaret :)

God dag folkens!

God jul og et godt nytt år :)

Hvem har ikke vært i Forsvaret?
Det betyr jo ikke at alle passer inn. Har sett bilder av gutten du snakker om jeg, og det var sånne som vi kalte Brakkeslitere. LOL.
 

DeletedUser

Guest
Blindet av hat? Nei - jeg er blindet av lykke, lykken av å se deg tape. Det gjør et hjerte godt at uærlige spillere blir tatt ned.

Rottenikken representerte Aurora kontoen tidligere, og forsvarer den kontoen sitt ståsted her på forumet. Nå har jo fyren alltid bare vært 99,9% ord og 0,1% spiller, så jeg skjønner godt at han rømte fra kontoen når det ble litt varmt rundt ørene, for det gjør han jo hver gang. Skrive store ord når han egentlig ikke har noe han skulle sagt - spillende eller ikke.

Fakta at Rottenikken er en ubrukelig spiller.

Selvsagt er jeg en Ubrukelig spiller. Jeg redda jo deg flere ganger. Så hvorfor hadde du bruk for meg da?

Sannheten er jo at sånn som du oppfører deg, så blir det ikke særlig trivelig for andre og joine TribalWars.no.

Det er mange seriøse spillere som har flyktet til .net. Fordi dem har lyst og spille for gøy. De er lei av slik sure oppgulp fra folk som tror de er så fryktelig kuule og stor på det, fordi dem veit og trøkke på et tastatur og ei mus.
Ut å få dæ et realt kvinnfolk mann, og finn på noe anna. Så du ikke gror fast i godstolen, og blir asosial.
 

DeletedUser

Guest
Hvem har ikke vært i Forsvaret?
Det betyr jo ikke at alle passer inn. Har sett bilder av gutten du snakker om jeg, og det var sånne som vi kalte Brakkeslitere. LOL.

Nå går du faktisk langt over grensen. Diskusjonen til nå har ihvertfall noelunde handlet om tribal wars, et spill. Så vær så snill å tenk deg om, personangrep er ikke greit. Har du ikke noe bedre å komme med en personangrep kan du holde kjeft.

Ingen mods her som kan skjære igjennom når det skeier såpass ut som det gjør nå?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvem har ikke vært i Forsvaret?
Det betyr jo ikke at alle passer inn. Har sett bilder av gutten du snakker om jeg, og det var sånne som vi kalte Brakkeslitere. LOL.

Mange som ikke har vært i Forsvaret. 1 av 6 av ungdommer i dag slipper inn til førstegangstjeneste. Nei, du har helt rett at ikke alle passer og det er nettopp derfor Forsvaret bare slipper inn 1 av 6 ungdommer. Takk for at du underbygde min egen påstand.

Jeg synes nå du beveger deg over i noe helt annet enn hva som kan sies å være eller bidra til en noe konstruktiv diskusjon. Hva med at du heller fokuserer på selve spillet og ikke begynne å bli personlig? Bare et tips.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Jeg har selv vært i forsvaret og vil si at alle som kommer inn der er igjennom mye tøft, enten enn føler folk passer til arbeidet eller ikke. Tøffe er de alle :)

Anyways, det jeg skulle si var at istedenfor å gå til personlig trakkasering ang PRIVAT livet til folk, så synes jeg vi skal holde oss unna det. Heller kan enn fortelle litt mer om hvor mye de evt er dårlige ingame, litt mindre personlig og litt mer reelt.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Fakta er at rotta ikke gjorde noe betydelig på v18. Han var innom Aurora kontoen og adlet haugevis av grått og gjemte seg bak Lord Swag for å ikke bli angrepet selv. Først når vi fikk et godt overtak i øst presset de seg frem for å kunne ta noen byer.
Når han latet som at han gjorde noe satt han egentlig å lurte på hva han skulle gjøre, for så adle flere gråbyer og provosere ingame i ODA forumet.
ODA forumet ja.. hohoho.. der var det mye klaging på ledelsen og diverse spillere fra hans side. Og så klart prøvde han å få plass i ledelsen for å kunne gjøre en bedre jobb. Lurer virkelig på hvor mye av ODA som hadde vært igjen nå da.

Rotta påstår selv at han har vært med å redde både Skaret, Jon Snow, Lord Swag og muligens noen andre kontoer. For hadde ikke han vært her ville jo alle vi vært borte.. (giggle) Tåpelig at han gjør alt han kan for å få creds for ting han aldri har gjort, og aldri har klart.

En større, feigere og kvalmere liten mark er det vanskelig å støte på. En patetisk type.

Så, det jeg skulle frem til er at rottenikken ikke har gjort noe som helst positivt for ODA.
 

DeletedUser

Guest
Mange som ikke har vært i Forsvaret. 1 av 6 av ungdommer i dag slipper inn til førstegangstjeneste. Nei, du har helt rett at ikke alle passer og det er nettopp derfor Forsvaret bare slipper inn 1 av 6 ungdommer. Takk for at du underbygde min egen påstand.

Jeg synes nå du beveger deg over i noe helt annet enn hva som kan sies å være eller bidra til en noe konstruktiv diskusjon. Hva med at du heller fokuserer på selve spillet og ikke begynne å bli personlig? Bare et tips.

Var ikke jeg som tok opp det med forsvaret. Da jeg var inne, så måtte ALLE inn i førstegangstjenesten. Det var den gangen Data ikke var så utbredt. Men sånn går det no med verden.
Jeg synes det har blitt vel mange personangrep mot både meg og Rebell, skal man bare sitte og ta imot da? Er det det du mener?
Det grenser jo til galskap alle antagelsene, og frimodighetene de tar seg til ordet med.

1 sted går grensen for oss også.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at rotta ikke gjorde noe betydelig på v18. Han var innom Aurora kontoen og adlet haugevis av grått og gjemte seg bak Lord Swag for å ikke bli angrepet selv. Først når vi fikk et godt overtak i øst presset de seg frem for å kunne ta noen byer.
Når han latet som at han gjorde noe satt han egentlig å lurte på hva han skulle gjøre, for så adle flere gråbyer og provosere ingame i ODA forumet.
ODA forumet ja.. hohoho.. der var det mye klaging på ledelsen og diverse spillere fra hans side. Og så klart prøvde han å få plass i ledelsen for å kunne gjøre en bedre jobb. Lurer virkelig på hvor mye av ODA som hadde vært igjen nå da.

Rotta påstår selv at han har vært med å redde både Skaret, Jon Snow, Lord Swag og muligens noen andre kontoer. For hadde ikke han vært her ville jo alle vi vært borte.. (giggle) Tåpelig at han gjør alt han kan for å få creds for ting han aldri har gjort, og aldri har klart.

En større, feigere og kvalmere liten mark er det vanskelig å støte på. En patetisk type.

Så, det jeg skulle frem til er at rottenikken ikke har gjort noe som helst positivt for ODA.

Ikke det nei. Spør Magic Dude, det var han jeg kommuniserte med, og fremla alle mine planer og tiltak for.
Lord Swa.. fikk masse Deff, og vi sendte mye Deff til fronten.

Tror du skal gå en anna plass med dine påstander. Du fulgte dårlig med på det som skjedde der du ikke var.

Herregud korr trangsynt det går ant å bli.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor gikk Hvalen ut av ODA?

Kan det hende han synes noe om dette han også?
 

DeletedUser

Guest
Jeg har selv vært i forsvaret og vil si at alle som kommer inn der er igjennom mye tøft, enten enn føler folk passer til arbeidet eller ikke. Tøffe er de alle :)

Anyways, det jeg skulle si var at istedenfor å gå til personlig trakkasering ang PRIVAT livet til folk, så synes jeg vi skal holde oss unna det. Heller kan enn fortelle litt mer om hvor mye de evt er dårlige ingame, litt mindre personlig og litt mer reelt.

Trivdes der jeg. Artig og holde på med ting, kjenne blodsmaken i munnen og slitet med og trekke med seg hverandre. Ganske bekymringsløst liv på enkelte områder.
Man slapp tanken på regninger, klesvask og matlaging. Så lenge man gjør jobben sin, og det befalet forventer. Så blir mye lagt til rette.

-Men så var jeg inne i 1987, da mange her fortsatt trengte bleier. Kanskje ikke en gang var påtenkt.

Det var fortsatt Kald Krig, og man måtte holde godt øye med hva den gange Sovjetunionen holdt på med. Og ja, jeg var en av de, som passet på Grensen. Den gangen.

Militæret er mer gøy og samhold enn det er slit. Lærer mye.

Har sett bildene dine, min venn. Regner med det er mye glede og en fin tid for deg ja.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at rotta ikke gjorde noe betydelig på v18. Han var innom Aurora kontoen og adlet haugevis av grått og gjemte seg bak Lord Swag for å ikke bli angrepet selv. Først når vi fikk et godt overtak i øst presset de seg frem for å kunne ta noen byer.
Når han latet som at han gjorde noe satt han egentlig å lurte på hva han skulle gjøre, for så adle flere gråbyer og provosere ingame i ODA forumet.
ODA forumet ja.. hohoho.. der var det mye klaging på ledelsen og diverse spillere fra hans side. Og så klart prøvde han å få plass i ledelsen for å kunne gjøre en bedre jobb. Lurer virkelig på hvor mye av ODA som hadde vært igjen nå da.

Rotta påstår selv at han har vært med å redde både Skaret, Jon Snow, Lord Swag og muligens noen andre kontoer. For hadde ikke han vært her ville jo alle vi vært borte.. (giggle) Tåpelig at han gjør alt han kan for å få creds for ting han aldri har gjort, og aldri har klart.

En større, feigere og kvalmere liten mark er det vanskelig å støte på. En patetisk type.

Så, det jeg skulle frem til er at rottenikken ikke har gjort noe som helst positivt for ODA.

Jeg lurer veldig på hvorfor du lyver mtp Swag-kontoen ?
Hadde jeg ikke kjørt inn massiv stack der,hadde kontoen vert historie for 10 måneder siden ;)

Her handler det ikke om hvem som gjorde hva.
Hadde ikke Lorden bedt om stack,ville han blitt adlet.
Han gjorde det eneste rette,og jeg bidro,slik man gjør når man samarbeider

Og ja,Rotta var med på å bidra til at fienden i øst tapte terreng,men det eneste du ønsker er å spre usannheter,for å opphøye deg selv. Det er egentlig synd det....
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Jeg synes det er mye person angrep, og ønsker heller at folk diskuterer på en konstruktiv måte, da blir det både bedre og dårligere for alle, på en bedre måte enn å slenge dritt.

Hvem som slenger mest dritt vet jeg ikke, har ikke orket og lest meg opp på alt sammen fordi jeg ikke har hatt tid.

Det er skjedd her på v18 forumet for ofte, at BEGGE sider av diskusjonen har blitt personlig angrepet på en eller annen måte, og det stopper ikke med mindre noen tiltak blir gjort.

Nå snakker jeg ikke om å stenge av forumet el lignende. Men det jeg synes moderatorene bør gjøre en bedre jobb her.

Jeg merker også at visse mod's gjerne også tar et parti i slike diskusjoner (enten de er mods for denne verdenen eller ikke bør ikke dette skje). De har et allment ansvar for hele forumet når de er med i teamet.

Hadde de klart å holde seg nøytrale og jobbet konstruktivt kunne dette også blitt unngått. (Bare en tanke jeg har gjort meg opp)

Ellers diskuter i vei, men ikke sleng unødvendig dritt folkens :)
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
jeg er ikke mod her, jeg var spiller her. og det er i den befatning at jeg har kommentert. i de forum jeg er mod, poster jeg ganske annerledes. men her på v18, er jeg kun vanlig bruker, uansett hva som står under nicket mitt. det gjelder å kunne skille når man er på jobb, og når man er privat ^^
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Det står ikke noe under om at du ikke er forummod på v18. Du har også selv deltatt i uthengingen av en spiller som man nok bør unngå når man har en stilling som forummoderator.
 
Topp