Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Det er fakta.
Jeg satt og irriterte meg LENGE pver at auro ikke gjorde noe der nede. Hørte bare om denne planen dete hadde som aldr ble noe av og den hørte jeg i flere måneder. Det ble ikke gjort en drit før OIM ga seg på alle fronter.
Da begynte dere å adle mye. Før det er ingen ting å skryte av.

Js, skaret, lord og apollo gjorde 100 ganger mer enn det dere gjorde og mer til.

Jeg har fulgt med på alle fronter og sittet kv på alle ftonter mye. Så jeg VET hva som har blitt gjort og ikke gjort

Synd du aldri fikk sitte KV på vår konto da. Så du fikk innblikk i hva som faktisk skjedde der du ikke hadde oversikten.

Jeg vet, og de motstanderne vi jobbet imot vet sannheten, og tar jeg ikke helt feil, så sier statestikken også noe helt annet enn det du sier.

Men siden dere er så fryktelig gode i spillet, hvorfor har dere ikke vunnet verden NÅ da?
Så gode spillere som dere selv synes dere er, så burde dere heist flagget før JUL. Og så langt jeg kan se, så ser det ut som dette vil ta rimelig mye mer tid enn det har blir ropt om fra tidligere.

Xandor du har jo heisa flagget mange ganger du, skal ikke selge skinnet før bjørnen er skutt er det noe som heter.
 

DeletedUser

Guest
Synd du aldri fikk sitte KV på vår konto da. Så du fikk innblikk i hva som faktisk skjedde der du ikke hadde oversikten.

Jeg vet, og de motstanderne vi jobbet imot vet sannheten, og tar jeg ikke helt feil, så sier statestikken også noe helt annet enn det du sier.

Men siden dere er så fryktelig gode i spillet, hvorfor har dere ikke vunnet verden NÅ da?
Så gode spillere som dere selv synes dere er, så burde dere heist flagget før JUL. Og så langt jeg kan se, så ser det ut som dette vil ta rimelig mye mer tid enn det har blir ropt om fra tidligere.

Xandor du har jo heisa flagget mange ganger du, skal ikke selge skinnet før bjørnen er skutt er det noe som heter.

Jeg fikk aldri kv hos dere for dere nektet.

Stats sier det jeg har påpekt nå.
Ting tar tid. Vi har knust all motstand til nå. Er bare auro og hvalen igjen. Er bare snakk om tid før de to er knust.

Ja, nå regnet jeg jo ikke med at det fantes 1 til foræder i oda (hvalen). Trodde han snakket sant til meg da vi snakket sammen, men der tok jeg virkelig feil
 

DeletedUser

Guest
Jeg fikk aldri kv hos dere for dere nektet.

Stats sier det jeg har påpekt nå.
Ting tar tid. Vi har knust all motstand til nå. Er bare auro og hvalen igjen. Er bare snakk om tid før de to er knust.

Ja, nå regnet jeg jo ikke med at det fantes 1 til foræder i oda (hvalen). Trodde han snakket sant til meg da vi snakket sammen, men der tok jeg virkelig feil

Er Hvalen Foræder?

Begrunn det?

Det er mange som har spilt med og mot Hvalen. Og jeg har til gode og se noen av dem kalle han Foræder.

--------------
Klart vi nektet deg og sitte KV, og det skyldes at vi ikke da, og ikke nå, har tilitt til deg og din agenda i spillet. Og det er jo grunnen til at Verden er forlenget i sin helhet.

Selv om jeg ikke spiller, så følger jeg med og jeg Heier på Rebell og Hvalen. Jeg heier på dem, for de har MOT, og står av alene mot overmakten. Og de gir seg ikke.

Jeg tar av meg HATTEN for dem.... Og det er flere som bør gjøre.

2 spillere MOT ODA... Selv om de ikke mest sannsynlig har noen sjanse og vinne, så oppfordrer jeg ALLE til og Heie på dem, så de finner motivasjonen til og stå imot presset lengst mulig, og skaffe seg gode ForsvarsFlagg og skills til en annen Verden om de ønsker og spille mer da. Men det er opp til dem.


Medlem av V18
AriCa`s Fan Klubb
 

DeletedUser

Guest
Er Hvalen Foræder?

Begrunn det?

Det er mange som har spilt med og mot Hvalen. Og jeg har til gode og se noen av dem kalle han Foræder.

--------------
Klart vi nektet deg og sitte KV, og det skyldes at vi ikke da, og ikke nå, har tilitt til deg og din agenda i spillet. Og det er jo grunnen til at Verden er forlenget i sin helhet.

Selv om jeg ikke spiller, så følger jeg med og jeg Heier på Rebell og Hvalen. Jeg heier på dem, for de har MOT, og står av alene mot overmakten. Og de gir seg ikke.

Jeg tar av meg HATTEN for dem.... Og det er flere som bør gjøre.

2 spillere MOT ODA... Selv om de ikke mest sannsynlig har noen sjanse og vinne, så oppfordrer jeg ALLE til og Heie på dem, så de finner motivasjonen til og stå imot presset lengst mulig, og skaffe seg gode ForsvarsFlagg og skills til en annen Verden om de ønsker og spille mer da. Men det er opp til dem.


Medlem av V18
AriCa`s Fan Klubb


Hvorfor foræder?
Løyet til meg i 6-7 måneder og forlater stammen. Forlater man ig går til fienden er man foræder.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor foræder?
Løyet til meg i 6-7 måneder og forlater stammen. Forlater man ig går til fienden er man foræder.

For det første så vet ikke jeg hva dere har snakket om, om han lyver eller ei til deg personlig In-Game, så er no det ofte en del av spillet. I så måte, møtte du deg selv i døra min gode venn.

For det andre, så gikk han ikke til noen fiende, han gikk ut av stammen og laget seg en NY stamme, og rekruterte en spiller Dere ser ut til og slite og få HAS på. Noe jeg faktisk forstår.

Forræder er pr deffenisjon noe helt annet enn det du beskriver her. Det må KUN være din egen deffinisjon av hva det vil si og være Foræder. Og hvis jeg skal spørre om noe Faktarelatert, så skal jeg huske at jeg ikke trenger og spørre deg da. For jeg blir seriøst ikke særlig mye klokere på denne måten og definere det på.

Jeg har et annet spørsmål jeg, hvordan kom han inn i stammen i første omgang?

Kan du huske det?

Hvordan ble han rekrutert, og hvor var han da i utgangspunktet?

Jeg vet, jo han var hos fienden. Ergo, er han ingen forræder av dere. Men en god og strategisk, taktisk spiller, som Dere nå også vil slite og få HAS på. hehe.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Du må da huske på det at når folk gikk til ODA ifra fienden var det helt greit, men når de gikk andre veien så var det fullstendig ille og forræderi. Sånn var det før, og sånn er det tydeligvis nå også.
 

DeletedUser

Guest
Han sa han ikke ville slåss mot auro siden han var lei og ville bli ferdig. Noe vi respekterte. Noe som vist var løyn.

Han kom over til oss fra oim. Var vell den perioden det skjedde endel medlem bytte mellom oim og oda.

Seff, er alltid sånn. Da han kom til oss så ikke vi han som foræder. Oim gjorde. Er alltid den stammen de forlater de blir stemplet som forædere fra.
Nå forlat han oda og da blir du stemplet som foræder. Som alle andre før han.

Vanskelig?
100byer på en dag var vanskelig ja. Grunn til at det blir så lite atm er på grunn av jul og nyttår og ingen annen grunn
 

DeletedUser

Guest
Du må da huske på det at når folk gikk til ODA ifra fienden var det helt greit, men når de gikk andre veien så var det fullstendig ille og forræderi. Sånn var det før, og sånn er det tydeligvis nå også.

Han sa han ikke ville slåss mot auro siden han var lei og ville bli ferdig. Noe vi respekterte. Noe som vist var løyn.

Han kom over til oss fra oim. Var vell den perioden det skjedde endel medlem bytte mellom oim og oda.

Seff, er alltid sånn. Da han kom til oss så ikke vi han som foræder. Oim gjorde. Er alltid den stammen de forlater de blir stemplet som forædere fra.
Nå forlat han oda og da blir du stemplet som foræder. Som alle andre før han.

Vanskelig?
100byer på en dag var vanskelig ja. Grunn til at det blir så lite atm er på grunn av jul og nyttår og ingen annen grunn

Subjektivt, Alright.

Men det du sier, betyr jo ikke at han er Forræder. Men bare uenig med DEG, og fant det urimelig og angripe en konto Han mente noe annet enn det du og flere andre gjør.
Etter min oppfattning, er det jo de som Angriper kontoen som Har utnyttet Kontoen Rebell sitter på, på en Forrædersk måte. Og jeg tenker at det er flere tidligere OIM, spillere som helt sikkert er Enig i det.
Om Kontoen, og Hvalen var i OIM, istedenfor hos Dere, så tror jeg neppe det ville gått ODA, veien.

Alright
all.right


PS: Xandor

Jeg tror du har litt mer enn 100 byer og adle fremover da?



content.jpg
 
Sist redigert av en moderator:

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Du beviser igjen at det ikke er noe problem å adle dine trofaste medspillere som har fulgt opp og støttet deg på i over 1,5 år og bidratt med å gjøre din suksess på v18 klar, Morten. Du viser hvor lite du bryr deg om dine kjære medlemmer som du har kjempet med i 1,5 år.
Du viste aldri sneiv av medlidenhet til dem som ikke var enige med deg i den konflikten som var, og du oppfordret til splittelse og krig, noe som gjorde at vi også måtte gå frem på den måten du gjorde. Du manipulerte og tuklet rundt tallene av diverse undersøkelser og din kommunikasjon til enkelt spillerne i ODA var minimal. Dora the explorer, Zara, Decrepitus, Belzebub, Skyrroz, Aurora, Wolf enforcer og Hvalen er noen av spillerne som du har bidratt i å fått kastet vekk. Dette er en god del av det originale og avgjørende mannskapet vi hadde under krigen, og du skal heller ha respekt for det dem ofret kontra å vise tydelig og klart at du driter i det. Du skal være glad jeg begynte på FHS og ikke tok med meg de mange andre spillerne i ODA som den gang var villig til å forlate mot en ny krig :)

Dere som velger å påstå at Aurora IKKE har vært en viktig brikke i vår marsj mot seier i v18 kan få lov å trekke det tilbake. Aurora var den kontoen i ODA som gjennom hele perioden på 1,5-2 år holdt seg helt på topp på listen. Periodevis overlegen rang 1, noe som krever mye rutine og tiltak for å holde den der. Å ha en overlegen poengsum, men ikke nødvendigvis til enhver tid ha en stor grad inkluderende bidrag i krigen er en viktig og strategisk rolle i seg selv. Å vedlikeholde en overlegen rang 1 konto er krevende, og bare den frykten en "overlegen rang 1 konto" skaper mot sine fiender i området rundt seg er veldig frykt inngytende. Dessuten er rottenikken og rebell ekstremt dyktige spillere, så det er en konto som til enhver tid har vært urørlig for våre fiender. Jeg ville aldri ha turt å angripet en overlegen rang 1 fiende nabo om jeg var en liten fjott av en spiller og var langt mindre dyktige enn dem som satt på fiende kontoen. Tenk på den, og se heller på dere selv som den gang i tiden hadde 10 mill mindre poeng enn ham :)

Jeg er skuffet over de mange vrange personlighetene som har fremstilt seg på v18 forum, deriblant meg selv som har kastet mye bensin på bålet. Jeg er glad jeg aldri ble personlig eller direkte angripende mot andre personer, noe som tydeligvis har hendt i ettertid av den tidlige konflikten.

Jeg syntes Rottenikken og Rebell sin nylige oppførsel begynner å bli veldig unødvendig. Jeg støtter deres sak og mening i den konflikten som var, men at vi drar den så langt må kuttes ut umiddelbart. Jeg har ikke noe å klage på dere som spillere, men nå har dere gått litt langt med deres driv på offentlig forum.

Dette ble mitt jule innlegg! Ønsker dere alle god jul videre, så snakkes vi kanskje fort igjen ( Il be back) (wasntme)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Skal kommentere litt senere når jeg har blitt kvitt denne hangoveren, men vil bare skyte inn;

Jeg ble visekorporal under mitt opphold i militæret, og fikk "over forventet" som gjennomsnitt(ingen under), og "utmerket" på en (tjenesteuttalelsen). Vurderer faktisk å søke meg inn igjen - så joda, kall meg hva du vil, for jeg kjenner meg ikke igjen i dine angrep rettet mot mitt private liv eller opphold i militæret, hvor jeg gjorde en meget god jobb. Om du tror at livet har blitt lett der, så får du komme deg inn på skjold, så får nok fløyta en annen lyd. Lista ligger høyt.
 

DeletedUser

Guest
Dårlig lederholdning?

Vil nå si det var dårlig holdning hos enkelte spillere :)

For min del gjør det ikke stort. Er bare gøy å knuse forædere :)
De taper på det MYE mer enn oss andre ^^
 
Topp