Faktabørsen

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Slutt å tull,vi var da naboer i nordøst,jo :)
Men din innsats m/99% faking kan ikke sammenlignes med MaB sitt ukuelige pågangsmot uten at dere brukte de innaktive kontoene for å hjelpe han,men kun til dere selv innad i "ledelsen" ;) Tygg på den,heller ,du :p

For å adle deg ned i nordøst, så må man jo jobbe.. hadde jeg ikke hatt det ukuelige pågangsmotet mitt, så ville jeg sluttet for lengst.. men med slike spillere som deg rundt meg, så klarer jeg å motivere meg til å stå på videre.. til the bitter end.. you know :)
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Hvorfor begynne å diskutere med vesle Aurora? Alt hun prøver på er å provosere. Så klart.
Nå som lille rebell er ute av leken, er hun tilbake på "borrelia" kontoen for å skryte seg selv til himmels, og rakke ned ODA :) Begynner å bli en vane dette her.

Blir ikke akkurat sjokkert om denne kontoen slettes fra forumet også, men da vil vi vel få se utallige nye forumbrukere fra deg fremover? Hvis du kjører samme stil som i selve spillet hvor du har byttet stamme hele 17 ganger.

Men dog så er jeg definitivt best mtp ODT (wasntme)

ODT har jo """"veldig"""" mye å si når alt derfra kommer fra din ODD score. Kan ikke akkurat skryte av din ODA score :mehe:
 

DeletedUser

Guest
He,he,jeg er ikke imponert over MD,bare frustrert over at jeg glemte meg ut mtp en selvfølgelig form for strategi ;)

Jeg er stolt over å ha spillt solo i over et halt år mot ODA som hele veien bortforklarer mangel på egne skills ;)

Kun MaB som fortjener de skillsa i mine øyne,da han siden beg av aug har kjørt ut utalluge nukesrunder,uten å slakke i det hele tatt,slik de andre har gjort :p

:( Ikke imponert? Whaaaat? Jeg som har sendt nukes og greier? Ahh. Det er ingen her som prøver å imponere. Vi spiller milelangt fra vårt beste. Men det sier seg selv at det tar lang tid å fjerne en av de største spillerne som har 3000 def byer og ligger ved verdens ende. Så ikke skryt så mye, da det ikke er vanskelig å spille en tapende kamp.

Det med aktivitet og lignende har bare med om folk har tid eller ikke. Men dere har ikke vært "fiender" i mine øyne sånt sett.. Bare en uheldig hump i veien. Tok laaang tid før jeg selv angrep noe spesielt. Var som regel kontovakter (Xandor) som adlet for meg :D

Hadde clusteret ditt vært ved siden av mitt, hadde du nok sagt litt andre ting. Meeen verden er urettferdig og vi får ikke alltid det vi ønsker oss. Eneste som er sikkert er at vi vinner og dere taper :D
 
Sist redigert av en moderator:

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Kjedelig å bli blokket, Kurt..
Du kan i hvertfall lese den her siden du blokkerte feil person :) Skjønner jo at du blokkerte meg med et uhell, men sånt skjer, du er tilgitt :)

0f98f1e026981b972a41658662dc3ef1.png
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fakta er at Aurora prøver å adle hos de han antyder er inaktiv. Nå kommer det en liten backfire effekt.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Mann*

Så hyggelig av deg. Har blitt adla nok fiendebyer herifra, så vi trengte ikke nødvendigvis noe ekstra ._. men takk som byr.
 

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Fakta er at det er steikje underhaldande å leika katt og mus med ODA (happy)(angel)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Fakta er at AriCa ikke vet hva de driver med... Tips: Sett dere inn i spillereglene, før dere går av skaftet
 

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Ohhhh... Skal me diskutera spilleregler no igjen. Hmm. Undrar meg på om det ikkje er visse andre som bør lesa dei ein gang til.. Men kva vett eg, ein skarve vestlending.
 

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Ein ting vett eg då, det er enklare å sjå flisa i naboen sitt auga enn bjelken i sitt eiga..

Men igjen, eg er ei enkel sjel fra Vestlandet...
 
Topp