Faktabørsen

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Fakta er at vi kan utestenge en spiller når vi vil. Hvis vi vil. Men vi vil ikke.

Sier ikke hvem (Kurt), men spilleren er ikke i ODA.
 

DeletedUser

Guest
Får ikke gitt deg noe rykte, men du får denne:

7533526.gif
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Hvalen er borte/beseiret.

[video=youtube;VYxQ3nNeZRY]https://www.youtube.com/watch?v=VYxQ3nNeZRY[/video]

Bare en forræder igjen :twisted:
tumblr_nbra0qEwZv1r3eyedo3_r1_500.gif
 

Aurora borealis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Masse lykke til videre til dere alle sammen.

Før jeg logger ut for godt,oppfordrer jeg på det sterkeste til å bremse/utelate hatretorikken her på .no

Dette er er spill de fleste av oss egentlig trives med,og ønsker skal bestå på.no.

Skal vi få vekst på ant spillere,og økt spillerglede,må strategi/propaganda renskes for det som kommer innunder hatretorikk.

Vær så snill,og ikke blande verdner og/eller personlige følelser,først da,kan vi få til vekst/rektrutering og økt spillerglede :)
 

DeletedUser

Guest
Auro, nå prøvde vi å avslutte dette på en så fin måte som mulig ^^
Ikke hell mer bensin på bålet er du snill ^^
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Det er ikke bensin på bålet,men ei oppriktig oppfordring,som kan føre til økt spillerglede hos mange

Da oppfordrer jeg deg til å slutte å omgås The Cleaner, som er den klart verste når det kommer til dette her på dette spillet. Ikke gjemme deg bak han og hans meninger, så vil kanskje denne oppfordringen få mer verdi.
 

Aurora borealis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Da oppfordrer jeg deg til å slutte å omgås The Cleaner, som er den klart verste når det kommer til dette her på dette spillet. Ikke gjemme deg bak han og hans meninger, så vil kanskje denne oppfordringen få mer verdi.

Du kan vel ikke bestemme hvem jeg skal omgås,vel ?

Og jeg har aldri gjemt meg bak andres meninger heller.
De som kjenner meg vet det.

Egentlig leit at du i det hele tatt velger å skrive noe slikt,for å si det sånn .

God påske til deg også :)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at det er gøy å se at det fremdeles er krangling på v18-forumet til tross for at det er ett år siden den siste viktige krigen ble avsluttet.
 
Topp