Faktabørsen

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Fakta er at Ekans e ber en Jørn til å bruke PP. Se på statsan hans på v11. Adlet allerede 3byer før nybegynner beskyttelsen gikk ut
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Fakta er at jeg vet hvordan man beseirer de forskjellige monstrene på eventen. Altså koss type enhet som tar dem.
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Det var en bug da, noob. Dakapo som itj fikk lov av IG te å reset fordi dem hadd mist mye pp (rofl)

Det va vel ikke akkurat en bug. Dem skrev jo om det at vi kunde bytte på den måten, men hva så. Jeg er tilbake etter 2års pause får håpe motivasjonen holder en stund.

Care, Ekans laga historie læl som ingen kommer til å glemme.

Godt og se at jeg ikke er glemt ennda :)
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Det va vel ikke akkurat en bug. Dem skrev jo om det at vi kunde bytte på den måten, men hva så. Jeg er tilbake etter 2års pause får håpe motivasjonen holder en stund.



Godt og se at jeg ikke er glemt ennda :)

Du har fått en rival anyway som prøver å slå rekorden din. Akkurat no så har han 90kpp på accen.
 

the vision

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Du har fått en rival anyway som prøver å slå rekorden din. Akkurat no så har han 90kpp på accen.

Eg tror dei fleste tribalwars-spellera har råda til og spytte inn nokon kronar på pp månaden om dei vil,så eg synast du overdriver litegranne Moatheblackman. At nokon har 90.000pp på ein konto er då ikkje noko og skryte over,eg kan godt sette på 200k pp om eg vil det tar vel kanskje ein månadslønn. Så at du går heilt berserk for at ekans har begynt på tw og nesen hyllar han som ein gud synest eg er veldig rart... Er vell mange som har brukt mere en 90k pp på ein verden.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Eg tror dei fleste tribalwars-spellera har råda til og spytte inn nokon kronar på pp månaden om dei vil,så eg synast du overdriver litegranne Moatheblackman. At nokon har 90.000pp på ein konto er då ikkje noko og skryte over,eg kan godt sette på 200k pp om eg vil det tar vel kanskje ein månadslønn. Så at du går heilt berserk for at ekans har begynt på tw og nesen hyllar han som ein gud synest eg er veldig rart... Er vell mange som har brukt mere en 90k pp på ein verden.

Wow, nå er du du som skryter. Syns du at det e normalt å brue 90k pp på en verden? Kæm e det som bruker hele månedslønna si på tw??????
 
Topp