Faktabørsen

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Dette skjedde en stund før han mistet den byen. Han har hatt press lengre så det er ikke en dum unnskyldning.. Så ikke gidd og ta opp i det.

Nei, er ikke lett og få tak i original eier.. Han bruker ikke skype, eneste måten og kommunisere med han var IG.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Blir like overrasket hver gang denne definisjonen av "hacking" kommer frem hver gang, siden veldig mange virker å ha inntrykket av at å bli hacket er å miste tilgangen til kontoen sin. Slik at om en dual bytter mail og passord, så er du hacket. Vel, jeg støtter meg heller til definisjonen/forklaringen 140697 la inn. Ser virkelig ikke hvor det andre kommer fra.

Uansett, jeg har vært borte siden i går kveld så har ikke fått med meg saken. Men Veggis var en veldig hyggelig spillere, trist om det har skjedd noe. Er uansett verken første eller siste tilfellet av "hacking", føler jeg leser om det nærmest daglig i alle spillene jeg spiller..
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Fakta er at krigen mot elite er så og si over. Og at det har vært hyggelige og kjempe mot dem. Men alt kommer til en ende. Da var det og se fremovar :)
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Takk i ligemåde :)
Respekt spesielt ang veggis episoden at du/dere har nok respekt til å la hver og angripe når situasjonen var slik :)
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Ett faktum er også at enkelte i PMS har tatt seiern på forskudd, ser at det blir vanskelig for oss, men å ta den på forskudd blir vell litt drøyt?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Ett faktum er også at enkelte i PMS har tatt seiern på forskudd, ser at det blir vanskelig for oss, men å ta den på forskudd blir vell litt drøyt?

Noen vil nok alltid ta den på forskud med et slik sprang noe som ofc ikke er bra ^^. Men forventer en fight :)

Forventer vel også at Heine får en ny konto å bryne seg på?
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Noen vil nok alltid ta den på forskud med et slik sprang noe som ofc ikke er bra ^^. Men forventer en fight :)

Forventer vel også at Heine får en ny konto å bryne seg på?

Heine får ikke noe ny konto når han ikke gjorde noe innsats her, kunne reddet han men når han ikke prøver fortjener han ikje en dritt.
 
Topp