Faktabørsen

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Djinn den ****. klokken 22:42
Hei hei, Vi har en liten bekymring her i PMS.
Vi får inn beskjeder fra forskjellige hold om at flere i HOL skal over til KoD.

Er dette noe du tror eller vet vil skje?

Fakta er no at vi viste om det da :p

Anyway når 70% av en stamme går over til en anen kaller jeg det merg beklager ^^
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Djinn den ****. klokken 22:42
Hei hei, Vi har en liten bekymring her i PMS.
Vi får inn beskjeder fra forskjellige hold om at flere i HOL skal over til KoD.

Er dette noe du tror eller vet vil skje?

Fakta er no at vi viste om det da :p

Anyway når 70% av en stamme går over til en anen kaller jeg det merg beklager ^^

70%?
4 styk gikk over, av 17 kan ikke kalle det 70 % i mit hode da,

Fakte er vel mere at PMS stresser litt om dagen ?
 

DeletedUser

Guest
Er det noe problem her? Får ikke vi lov til å rekruttere de som vil komme over?

Fakte er vel mere at PMS stresser litt om dagen ?


Virker litt sånn. Når de pp-horer en by på 300p til 3.2k på 12 timer, er det bekymringsfullt. 495|527, hvis noen vil se på en fantastisk godt gjennomført pp-horing.

Har som regel vært en av de som sier at pp er en del av spillet nå, men dette er bare latterlig. Hvis PMS vinner denne verdenen, så er vell TW offisielt ødelagt.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Er det noe problem her? Får ikke vi lov til å rekruttere de som vil komme over?




Virker litt sånn. Når de pp-horer en by på 300p til 3.2k på 12 timer, er det bekymringsfullt. 495|527, hvis noen vil se på en fantastisk godt gjennomført pp-horing.

Har som regel vært en av de som sier at pp er en del av spillet nå, men dette er bare latterlig. Hvis PMS vinner denne verdenen, så er vell TW offisielt ødelagt.


Fakta er at det er flere i PMS som bygger byer i den farten, sjekk gjerne TW stats xd
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
fakta er at vi valgte og bygge den fort opp slik at vi får en fin by der hva er vitsen med å adle en 300p by der om vi må bruke 1 mnd på å få den opp?
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Fakta er at det er flere i PMS som bygger byer i den farten, sjekk gjerne TW stats xd

Er du stolt av å være en pp-hore elr?

Tror btw dere bør skifte stammenavn til pp-horene eller noe i den duren. Da skjønner de fleste hvem det er snakk om hvis dere blir nevnt :LOL:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Er du stolt av å være en pp-hore elr?

Tror btw dere bør skifte stammenavn til pp-horene eller noe i den duren. Da skjønner de fleste hvem det er snakk om hvis dere blir nevnt :LOL:

Hvem har sakt noe om å være stolt eller ikke? Er da ikke min feil at du ikke vil bruke pp brukte 3k pp på 039 som det så fint er snakk om her ^^
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Er du stolt av å være en pp-hore elr?

Tror btw dere bør skifte stammenavn til pp-horene eller noe i den duren. Da skjønner de fleste hvem det er snakk om hvis dere blir nevnt :LOL:

våkna opp a jenta mi, sjekk TW stats så ser du at jeg ikke har boosta byer hær.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Bare så du vet det, jeg brukte ikke 3k pp på 039 idag.

¨Morsom du viss du åpenbart er så engasjert så vet du at 039 er byen jeg har boosta opp altså MIN 039 din sopp hold deg sakelig er nok med at KoD er usakelig på TW-champion mer butthurt folk skal man gjammen leite lenge etter ^^
 

DeletedUser

Guest
¨Morsom du viss du åpenbart er så engasjert så vet du at 039 er byen jeg har boosta opp altså MIN 039 din sopp hold deg sakelig er nok med at KoD er usakelig på TW-champion mer butthurt folk skal man gjammen leite lenge etter ^^

tror du er mer butthurt nå Magnar.....
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
klager du bare fordi du ikke vinner? lavmål

ikke vinner? Er ikke det grunnen er at F.eks habbo melder seg på å bare stemmer imot meg men stemmer ikke på andre (og er tydelig at det var bare for å prøve å danke meg ut grunnet 3k pp) Da er det unødvendig og barnslig ja srry ass ^^
 
Topp