Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er at the one and only torkild kanskje skal spille v23, er det noen med skilzz nok til å besiere han?
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
har da plukka i filler torkild hver gang han har vært i nærheten før, det er langt i fra noen vanskelig jobb :D
så spørsmålet vil vel heller være om torkild har skillz nok til å klare å ta noen? :p
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
synd jeg ikke har tilgang til postene du skrev på v1, når jeg tømte byene dine.. makan til hyling og sutring har jeg ikke hørt hverken før eller siden.
 

DeletedUser

Guest
Var jo ikke mye motsdand når 90% av bol slettet seg da starboy, odd ikke hyl så mye.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Var jo ikke mye motsdand når 90% av bol slettet seg da starboy, odd ikke hyl så mye.

hehe, du har selektiv hukommelse skjønner jeg. du ble putta inn på en konto FØR BOL sletta seg, du ba meg spare deg, slik at du kunne hjelpe meg å adle ned BGM. Ringer det noen bjeller nå? ;) Hvis ikke, så kan jeg godt få han som var på kontoen sammen med deg til å bekrefte det, han er en god venn av meg ^^


hvorfor må man ha premades da? er det ikke mer spenning når man ikke aner hvem som havner hvor?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
star du er klar over at jeg var på torkild kontoen aka i bol fra når kontoen lå på 7,5-8mill og dro den videre til rundt 15
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Fakta er at det er ingen som tørr å kjøre solo disse dager, grunn til dette?
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg lager en premade for V23 og at de som er interessert kan legge til Mrwannabezz på skype (yes)

hozan
 
Topp