Faktabørsen

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
ikke lett å vinne her ettersom først er det et problem å ha for mange kontoer, deretter blir det klage når en spiller ordner opp i påpekt problem.

jaja, 19messi19 har iallefall mer ODA enn mange spillere til tross for anklagen og hjelper til med ting å tang i stammen ;)
 

DeletedUser

Guest
Poenget er jo at Up/Down går for allianse/familiestamme helt fra start, vel vitende om at det er kun 15 kontoer som kan vinne.
Jeg synes det er et problem vi generelt har for mye av på .no.
Dessverre ble vi da nødt til å gjør noe av det samme, så dere ikke rekrutterte hele rimmen vår etterhvert, bare for å så kaste dem i søpla under innadling.
Aner ikke hvordan regelverket for push er nå, men tipper noen kontoer hos vår fiende kan gå under denne kategori.
Mulig jeg tar feil, men det er en feeling jeg har.
 

Tarantella

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Er generelt god aktivitet på alle kontoene vi har nå, så der tar du nok feil, Redswan. Å ja vi har to stammer på papiret, men de fungerer faktisk i praksis som en - noe som sjeldent ellers funker, men gjør det altså nå. Hva vi gjør NÅR vi har vunnet verdenen får vi nok en bra løsning på.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at om dere vinner med dem dere har pr nå, så vil ca 10stk ikke stå igjen som vinnere. Kun kontoer som var med til slutt, men ikke vant.
Fakta er også at dere må rotere i rekkene for å få 85%, som også betyr at noen må bli ofret som slaktelam.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Nå er jo heldigvis det et problem dere ikke har, og kun vi. Så dette er jo ikke noe du/dere trenger å tenke på :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Er generelt god aktivitet på alle kontoene vi har nå, så der tar du nok feil, Redswan. Å ja vi har to stammer på papiret, men de fungerer faktisk i praksis som en - noe som sjeldent ellers funker, men gjør det altså nå. Hva vi gjør NÅR vi har vunnet verdenen får vi nok en bra løsning på.

hihi, mulig det er bra aktivitet hos dere, men i såfall er flere av de aktive utrolig late ._.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at jeg må skrive dette innlegget for å få lov å stemme på tw champs :O

Sånn, 20! :O

-A
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Fakta er at Tarantella sender meldinger for å sjekke om folk er online når de sender tog, for så å blokkere mottakeren :hmm:
 
Topp