Faktabørsen

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Not really, gratulerer med seieren! Hønse skaffet denne seieren for upside down og resten av alliansene. Nå får dere starte å merge eller force adle hverandre. Husk det er bare 15 som vinner verden.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
[SPOIL]Side 1:
Stammer: Down, Upside
Side 2:
Stammer: HAHAv2

Timeframe: 01/02/2016 00:00:00til03/02/2016 19:48:13

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 47
Side 2: 11
Forskjell: 36

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 395,521
Side 2: 98,271
Forskjell: 297,250

chart

[/SPOIL]

Rekt. Jeg spiller alene legend! Og har egt. gjort det all the way through. Men er nok en solid gjeng som står bak resultatene og ikke bare meg selv om jeg alltid liker å fremheve M-E-G :mehe:
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Lagseier! Godt jobba og gratulerer, fullt forjent! Hønse har den som har vært veldig synlig ja, men må ikke glemme å hylle de som har supplert fronter med deff. Raske roteringer på deffet der.

Jeg håper forøvrig Hønse, Kami og Tara står på topp 3 på slutt. Godt spilt!
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Takker ihverfall Robert og Kenneth for kampen, siden vi har en historie har det vært ekstra moro å spille mot dere :)
 

DeletedUser

Guest
Takk for denne verden, skulle ønske at den varte mye lengre... Vi ses kanskje i Verden 25 eller Verden 26, så bare send meg en melding på skype hvis det blir noen premade-s med folk herifra :D
 

Maanaldojr1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Takk for denne verden, skulle ønske at den varte mye lengre... Vi ses kanskje i Verden 25 eller Verden 26, så bare send meg en melding på skype hvis det blir noen premade-s med folk herifra :D

Same here, men tviler på at dere ser meg etter v25 maybe. Takk for en fantastisk første verden og bra motstand right to the end ;)
 
Topp