Faktabørsen

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vi er kanskje ikke de som er mest på off forum, vi lager ikke topp 25 lister om spillerne, propagandaen har vi får det meste hoppet over, men sålenge det sitter IG. så har jeg lite å klage over.

Side 1:
Stammer: Down, Upside
Side 2:
Stammer: HAHAv2

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 60
Side 2: 35
Forskjell: 25

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 459,697
Side 2: 210,068
Forskjell: 249,629

chart
 

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Kanskje det er en fordel å ta med alle stammene som dere har allianse med. en stamme mot resten av verden og fortsatt kommer vi til å vinne :) Damn det må gjøre vondt for dere å tenke på.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fakta at GIG har en greie for nisser :hmm:

Kanskje det er en fordel å ta med alle stammene som dere har allianse med. en stamme mot resten av verden og fortsatt kommer vi til å vinne :) Damn det må gjøre vondt for dere å tenke på.

Hvem andre har vi som allierte? Visste knapt at det fantes andre spillere enn oss og dere jeg...
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Kanskje det er en fordel å ta med alle stammene som dere har allianse med. en stamme mot resten av verden og fortsatt kommer vi til å vinne :) Damn det må gjøre vondt for dere å tenke på.

Skal jo sies at Haha samarbeider med Elite mot dem dere påstår Down/upside er allierte med, GN. Skal også sies at vi ikke har noen forhold til Down/Upside.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Upside/Down ikke har flere allierte enn hverandre, så alle andre påstander er feil :)
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Fakta at Hønsa og hans medfølgere har gjort godt anmarsj på v23 og tar stadig større ledelse mot HAHA. Vil dette snu eller vil Imperiet vinne?

[video=youtube;n7p3fS0Yfe8]https://www.youtube.com/watch?v=n7p3fS0Yfe8[/video]
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fakta er at Upside/Down ikke har flere allierte enn hverandre, så alle andre påstander er feil :)

Det kunne jeg ha sagt selv ._. men det er uten tvil enkelt medlemmer i Upside/Down som samarbeider med GN^^ det kan vel bevises gjennom "greit koordinerte angrep", adlinger osv.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at 19Messi19 er en jævel på å innadle. Huge streetcred der ass..
 
Topp