Faktabørsen

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
1 Down 2.454.858 2.454.858 10 245.486 297 8.266
HAHAv2 2.443.886 2.664.895 13 204.992 352 7.571
Fakta er at Down er rank 1 :O
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at det er ganske lenge siden HAHA var størst. Bare fordi halvparten av gjengen i Up/Down er i hver stamme, så har iallefall jeg alltid målt dem som en enhet på rankene.
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Fordi jeg er en omtenksom person som husker på alle, selv de som sitter på forum en lørdags kveld <3
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Btw, asiatiske damer fra Taiwan liker vistnok fulle skandinaviske menn som snakker dirty :p
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Det var ikke det de på 50 sa igår :-0 må nesten legge ut den samtalen. Kan ikke fatte at hun fortsatt skriver til meg x)
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Har jeg lov til å legge ut facebook samtale her? Med mindre noen kan mandarin (kinesisk) så tviler jeg på noen kan se hva hun heter, heller ikke uttale det xD

Kanskje feil chat å legge det i (giggle)

Den er heller ikke så dirty som jeg først trodde. Må ha tenkt på en annen samtale :mehe:
 
Sist redigert:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at dette er 3 uka på JKS :O :O :O Og siste? Vikarperiode over? Slutte på tw?? :O

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
(rofl)

Slutter ikke tw, hovedeier er tilbake, jeg var kun vikar :O

-A
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Hvem bryr seg om Innogames' inntekt? Driver dere med veldedighet når dere kjøper og bruker PP?

javisst, veldedighet når vi bruker store deler av dagen på å holde forskjellige servere i gang, ikke minst donerer vi gladelig til Innogames i form av penger mot "forskjellige tjenester" i form av PP og Premiumfunksjoner

Horing er et utbredt fenomen i TW som kan ødelegge fryktelig mye og til og med avgjøre en verden. synd at inntekt skal gå foran andre's interesse ^^
 

Maanaldojr1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Fakta er at det er altfor stille på v23 forumet, utenom TW champ der alle stemmer :)

Få noe liv her a :D
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg vil gratulere Up/Down med seier i krigen mot HAHA. Dere har vært mer aktive og bedre enn oss, dessverre.
 
Topp