Faktabørsen

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
a. JA what

b. kan ikke prøvde

C. vel liggeer litt i kortene at du er sur idag då nikko? noe som gjør at jeg blir utestengt og avsperret?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Fakta er at joakim kicker meg ut av hp 18 skype chatten siden niko er grinete grunnet av en enkel by jeg adlet (yes)

Øh, nei. Jeg vet ingenting om denne byen niko visstnok skal være grinete for. Jeg kicket deg fordi du addet Habboagenten etter at jeg kicket ham. Du er velkommen tilbake i chatten nå, bare trykk på linken i skypechattråden.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Creo har fått seg et nytt vennskap!

https://gyazo.com/44f006778ee99537db820a6a7b8e6d84

Fantastisk morsomt å se når mennesker bånder så sterkt over et spill som tw, rørende!

Dogy (han fra gyazoen) og Creo!

↓ ↓

giphy.gif
 
Sist redigert av en moderator:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er at Creo bare passer på at ingen andre kvinner en HPs hotteste skal overleve, og da Kate Upton allerede har kapret den plassen(måtte drepe hele 90.000 kvinner for å få den) så må Madison vekk. (nod)
 

DeletedUser

Guest
På tide å avsløre idioten bak nicket her kanskje?

Om noen så lurer, så er det Heine. Tittei!
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Må si jeg er overrasket, hadde aldri forventa deg så langt nede på rankingen, Heine :O
 

mann mit stamm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
BiaxWax må fjernast frå denne verda. Kvifor det? Beseirede motstandere: 511 (147.) + 4 landsbyar, det passar ikkje saman. Han var ein del av TMH og adla berre landsbyar av TDH (+ ein barbarby). Landsbyane som han adla er faktisk større enn landsbyen han byrja med.

The Monster Hunters --> The Dragon Hunters... trur alle skjønar korleis desse to stammane heng saman.

Det same gjeld også for joworaka.
 
Topp