Faktabørsen

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Fakta er at hun også farmer mer enn hele v24 akkurat nå ..

121507ee09e7adbda5866ea81d3281d4.png
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Hvorfor bruker jeg det? Hva slags grunnlag har du til å tro det? :)

Fakta er at jeg blir litt smigret over at du tror jeg bruker farme bot :)
 
Sist redigert:

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Greit.. hvis du ikke vil forstå kan jeg forklare det for deg.
En farmebot vil jo gjøre at man farmer ganske mye, right? Kanskje mest av alle på hele serveren. Det bilde du postet i natt viser at kontoen din har farmet mest av alle på serveren i øyeblikket.
En farmebot er jo et eller annet program som farmer for enn annen, i dette tilfelle deg selv.

Og når du kombinerer at du selv ikke har farmet, men forsatt har farmet mest på hele verdenen blir fort dama di en farmebot :)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Fakta er at Chaosisalex har adlet 14 byer fra egne stammefrender, samt brukt nukes Masquerade til å adle cleare Pilgrim så han fikk enda flere gratis byer (whew)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Fakta er at agentsicer47 er sjalu :)

bca6e7f1174d6c9a3616f00868dda683.png


And i thought you didn't judge me!

9 av de byene var merge, med en spiller som egentlig var utenfor stammen (men som ble med i stammen da, for å kunne sende ress for å få fortgang :)

I don't really need to explain, but yah.
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
9 av de byene var merge, med en spiller som egentlig var utenfor stammen (men som ble med i stammen da, for å kunne sende ress for å få fortgang :)

.

§6) Pushkontoer
Det er ikke tillatt å opprette kontoer kun til fordel for en annen konto, eller å holde inaktive kontoer aktive for det formålet. Kontoer som brukes kun til å støtte andre kontoer vil bli utestengt. Kontoer som bevisst blir pushet av pushkontoer vil også bli straffet. Hvis du mistenker at en konto blir brukt bare for å pushe deg eller en annen konto skal du rapportere dette ved å sende en supporthenvendelse.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
§6) Pushkontoer
Det er ikke tillatt å opprette kontoer kun til fordel for en annen konto, eller å holde inaktive kontoer aktive for det formålet. Kontoer som brukes kun til å støtte andre kontoer vil bli utestengt. Kontoer som bevisst blir pushet av pushkontoer vil også bli straffet. Hvis du mistenker at en konto blir brukt bare for å pushe deg eller en annen konto skal du rapportere dette ved å sende en supporthenvendelse.


Det er heller ikke lov å diskutere regelbrudd på forum, sånn fyi.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Fakta er at agentsicer47 er sjalu :)

bca6e7f1174d6c9a3616f00868dda683.png


And i thought you didn't judge me!

9 av de byene var merge, med en spiller som egentlig var utenfor stammen (men som ble med i stammen da, for å kunne sende ress for å få fortgang :)

I don't really need to explain, but yah.

Vel, det var bare en faktaopplysning. Sa aldri noe om at jeg dømmet eller ikke var sjalu... Er jo sjalu :eek:
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
o_O derfor det går nedover på CS ._. fordi du faktisk må gjøre noe her :eek:
 

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Fakta er at det er triste tider for NF :( Først blir KH adlet ned og må kickes for å redde krigspoeng (tredje person(?) fra NF som blir kicket etter angrep fra meg :D). Etter det får toggie og co en lys ide om at de kan adle meg bare fordi jeg lar speiderne dems se hva jeg vil at de skal se, en kort og enkel oppsumering av angrepene er at 15 adel ble drept(flere adel ble trukket tilbake da de første angrepene ikke gjorde noe), jeg fikk en ny by under "aksjonen" dems og at jeg er 1k bak DF atm.

Håper det går bedre med NF snart, god bedring!

Much love Legend <3
 
Topp