Faktabørsen

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Det vet du :) Men hvis du ikke har oppdaget at du deffer en G-A spiller, så har jeg gitt deg hintet om det nå isåfall;)
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Fakta er at 2 av de 3 største i G-A måtte slå seg sammen før de turte å gå løs på lille meg.. 2.6 mill poeng mot 200 000.. wow, for noen tøffinger ^^
Jer er imponert.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Fakta er at 2 av de 3 største i G-A måtte slå seg sammen før de turte å gå løs på lille meg.. 2.6 mill poeng mot 200 000.. wow, for noen tøffinger ^^
Jer er imponert.

Spiller heter faktisk tribalwars. Jo flere som samarbeider, jo mer effektivt er det. Du av alle burde vite det.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Fakta er at 2 av de 3 største i G-A måtte slå seg sammen før de turte å gå løs på lille meg.. 2.6 mill poeng mot 200 000.. wow, for noen tøffinger ^^
Jer er imponert.

På .net var det samme tilfelle bare med en stamme på 18 mill poeng, skjønner ikke helt hva du klager over? :)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Fakta er at 2 av de 3 største i G-A måtte slå seg sammen før de turte å gå løs på lille meg.. 2.6 mill poeng mot 200 000.. wow, for noen tøffinger ^^
Jer er imponert.

??? TRIBALwars. Lagspill, er det ikke? Det vet du bedre enn de fleste.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
tok litt tid og en del fornærmelser før de turte da.. og håkon kan ikke telle lenger enn han har fingre og tær, skjønner jeg.
Og hvem sier at jeg klager? Jeg kommer til å nyte dette til fulle. og DET er fakta ^^
Bring it boys..
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
tok litt tid og en del fornærmelser før de turte da.. og håkon kan ikke telle lenger enn han har fingre og tær, skjønner jeg.
Og hvem sier at jeg klager? Jeg kommer til å nyte dette til fulle. og DET er fakta ^^
Bring it boys..

Fakta er at 2 av de 3 største i G-A måtte slå seg sammen før de turte å gå løs på lille meg.. 2.6 mill poeng mot 200 000.. wow, for noen tøffinger ^^
Jer er imponert.

Skal du gjøre dette igjen nå ? Akkurat som på v18. Like vrang som alltid. Dessverre.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
tja, om du sier det så..
men siden du skal trekke inn v18, så håper jeg disse gutta her har litt mer utholdenhet enn deg, jeg trengte jo ikke være der mer enn 14 dager, så var jo du borte ;)
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
tja, fler som bryr seg om hva jeg sier, enn om deg. jeg har kanskje litt mer å vise til ;)
 
Topp