Faktabørsen

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
jon snow: "viktig" melding (kl. 03.12)
Moa: kafaen vil du?
Jon snow: Hei
Moa: håpe du dør
Jon snow: ikke si sånt, æ har problemer i livet. har vært te pyskopat legen og shitt og det såre mæ
moa: håpe du får ebola
Dakapo: *bann Moa
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Om du fikk ban for det så skjønner jeg det. Å si "håpe du dør" selv om alle vet at du tuller så er det definitivt ikke noe å tulle om.

Om straffen er overdreven eller ikke skal jeg ikke uttale meg om da jeg har ingen kunnskaper om straffemålinger i slike saker.
 

DeletedUser

Guest
Kanskje på tide med en realitetssjekk i MO for å klare å ha medlemmer som har vett i huet og er oppdratt på en rimelig grei måte :)
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Syns permabann er altfor strengt når Jon Snow. åpenbart var ikke ute etter en hyggelig samtale. Det var jo tross alt en aktivitetssjekk melding. Jeg sier ikke at det Moa skrev var greit, men permaban er altfor strengt. Det var en fin bullshit bakgrunnshistore som JS forte Dakapo til for å få Moa banna :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Syns permabann er altfor strengt når Jon Snow. åpenbart var ikke ute etter en hyggelig samtale. Det var jo tross alt en aktivitetssjekk melding. Jeg sier ikke at det Moa skrev var greit, men permaban er altfor strengt. Det var en fin bullshit bakgrunnshistore som JS forte Dakapo til for å få Moa banna :)

Dette er jo selvsagt en vurderingssak, og det er fint at du ikke tar Moa i forsvar (det ville vært dumt) perm ban er kanskje(?) litt i overkant, men har ikke noe mye å uttale meg om. Det var en dum ting Moa gjorde, reaksjonen fra Dakapo fikk nok flere til å gape, men ser man det fra et nøytralt ståsted, hvor ufint og stygt er det ikke å slenge ut slike kommentarer? uansett om det er seriøst eller ikke. Synd at det endte med perm ban, men er vel en fin linje å legge seg på, slik at vedkommende eller andre i senere tid ikke går den samme veien.

Det går vel an å anke slike saker åkkesom, og regner med dette blir gjort.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Hakke giddi og lest men har ikke moa greid å bli banned mere en det vi kan telle på våre 10 fingra ? Burde vel vanke en perma rundt gjørne så mange ganger som han har fått seg selv bannet. ^^
 

DeletedUser

Guest
Det var en dum ting Moa gjorde, reaksjonen fra Dakapo fikk nok flere til å gape, men ser man det fra et nøytralt ståsted, hvor ufint og stygt er det ikke å slenge ut slike kommentarer?

Hvordan kan du ha et nøytralt ståsted når du flere ganger her på offentlig forum har hevdet at du fortsatt spiller?
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Han sier jo ikke at han har ett nøytralt ståsted? Han spør om hvor stygt det egentlig er hvis man ser det fra ett nøytralt ståsted. Ihvertfall slik jeg tolker det.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Jeg forsvarer heller på ingen måte Moa, snart må du faktisk vokse opp å lære og oppføre deg. Syns også det er jævla frekt å sende ut meldinger for å sjekke om folk er aktive, særlig når det er såpass tydelig at det er eneste målet.
 
Sist redigert:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Jeg forsvarer heller på ingen måte Moa, snart må du faktisk vokse opp å lære og oppføre deg. Syns også det er jævla frekt å sende ut meldinger for å sjekke om folk er aktive, særlig når det er såpass tydelig at det er eneste målet.

Er ikke det rimelig vanlig å gjøre? En del av gamet.

Man har jo et valg om man vil vise sin aktivitet ved å lese meldinger sendt fra fienden, eller la de stå ulest.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Jeg forsvarer heller på ingen måte Moa, snart må du faktisk vokse opp å lære og oppføre deg. Syns også det er jævla frekt å sende ut meldinger for å sjekke om folk er aktive, særlig når det er såpass tydelig at det er eneste målet.

oppføre mæ? æ og du spilte lol og herja også tapte vi på ett eller annet måte, 4min etter sende han meld med emnet "viktig". Åpner den også står det hei. Blir du ikke pissed off da? At han rapporterte det der syns æ e jævla retarda.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Æ ble ikke banna når æ spurt themis om tits bilde og shitt + at hu rapprotert og blokkert mæ. Vanligvis tar det 4år til mods svare på ticket men de klarer å banne moa på 3timer når han har 150+ incs. lukter rasisme as.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Æ ble ikke banna når æ spurt themis om tits bilde og shitt + at hu rapprotert og blokkert mæ. Vanligvis tar det 4år til mods svare på ticket men de klarer å banne moa på 3timer når han har 150+ incs. lukter rasisme as.

Nå er det en STOR forskjell på å spørre om titsbilde kontra å håpe at noen dør.
 
Topp