Faktabørsen

sander.z

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Kan ikke alle bare være venner og høre på Bare Egil Band ilag?

[video=youtube;W5X1VCw5WUQ]https://www.youtube.com/watch?v=W5X1VCw5WUQ[/video]
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Er du sikker på det? Ser bare ut som du tror folk bryr seg mer enn de faktisk gjør. Ser sjeldent du skriver noe fornuftig (ikke at jeg skriver så mye mer fornuftige ting), og det du har å vise til er en 200k konto her på v24. Hva du har gjort før er totalt irrelevant for denne verdenen :)
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
og likevel så hører folk mer på meg ^^
og @volantes, kul musikk, har du mer? :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Nei; folk hører mer på meg!! Meg! Meg! Meg! Jeg har tross alt 10x så mange innlegg som deg, så brorparten av forumet har nok sett flere av mine innlegg enn dine, din halvråtne banan!
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Uansett Tommy, så virket det utrolig klagete på måten du uttalte deg på forumet om dette. Med en gang du reagerer på at du faktisk har innkommende angrep. Skal ikke forundre meg om dette er det meste du har hatt av angrep på deg gjennom hele v24. Spør Themis å mye angrep han har hatt mot seg de siste dagene, i motsetning til deg, ser jeg ikke han skrive slike uttalelser på forumet der han direkte "klager" ^^
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Så dere synes dette er å klage? Er jo dette som er gøy. Jeg bare lurte på hvorfor det tok dere så lang tid å samle guts til å gå løs på meg ;)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Guts til å gå løs på deg? Du har jo ikke gjort noe for å hjelpe offensivt med themis. DU deffer det er greit, men får se om jeg får speidet noen enorme stacks når angrep treffer nå da :eek: Sitter vell å roper om hjelp på forumet :D
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
tja, om du sier det så..
men siden du skal trekke inn v18, så håper jeg disse gutta her har litt mer utholdenhet enn deg, jeg trengte jo ikke være der mer enn 14 dager, så var jo du borte ;)

Holdt ut i 14 dager ? Vet du hva som definere som "utholdenhet" ? Som i holde et trykk mot fiende både deffansivt og offansivt over en lang periode (Noe jeg gjorde på det offansive). Du vet godt at jeg hadde lite motivasjon... lenge før dere begynte å angripe.

Du er den bokstaveligtalt den eneste som sier jeg suger i deff og er god i off.
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Fakta er at aksjene oppfører seg helt motsatt av det som jeg trodde skulle skje i dag... Buuu (no):crybaby:
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Fakta er at jeg har lagt opp og logget inn for siste gang. Konto er gitt bort.
En gang var dette et trivelig og morsomt spill, nå er alt penger og vinn for enhver pris.
Så dette er mitt siste innlegg her, kommer ikke til å logge inn her heller mer, jeg vil heller ha et liv uten tw.
Så lykke til alle dere som fortsatt spiller, det var trivelig å bli kjent.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Trist Starboy, takk for all hjelp, både som dual, fiende, stammefrende og mentor! :)

Ser frem til å klare å slutte selv, håper du klarer det (egentlig ikke)...

Lykke til IRL, så snakkes vi jo uansett :)

-Tore
 
Topp