bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Herb er min dual, men på påsketur :)

Hva som skjedde med oslofan25 er det ingen uteforstående som får vite, da får dere forhøre dere med vår sjef :)

-A
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Y2nmWbN.png

......
 

DeletedUser

Guest
Med over 2000 foruminnlegg skulle en nesten tro at man hadde lært å sitere innlegg skikkelig. Huff.

Du kommer med mange påstander, kenn, men baserer deg kun på èn ting: hva DU greier å tolke ut i fra en medlemsliste.
Når det gjelder de to medlemmene som har blitt nevnt, er det gode grunner for at de ikke lenger er med oss nå. Og hvis du hadde hatt det minste fnugg av intellekt ville du gjerne sjekket opp dette før du bastant hevder at du vet grunnen.

Et mer håpløst forsøk på propaganda har jeg ikke sett på lenge.

In other news: SL inviterer spillere kun for å internadle dem! Bevis 1. Bevis 2
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at et dårlig forsøk på propaganda, er bedre enn ingen forsøk. Og i dette tilfelle har jeg nu ganske stor tro på Kenn.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Med over 2000 foruminnlegg skulle en nesten tro at man hadde lært å sitere innlegg skikkelig. Huff.

Hei på deg. Jeg siterer på en måte sånn at det blir enklere for folk å reflektere over forrige innlegg. Om du ikke liker det er din sak, ikke min, så vennligst legg hersketeknikk og personangrep til side. Om man inviterer til diskusjon, så er det en veldig dårlig måte å starte den på, da man på en og samme tid fremmer hvor lavt man legger lista med nettopp en kommentar som din.

Du kommer med mange påstander, kenn, men baserer deg kun på èn ting: hva DU greier å tolke ut i fra en medlemsliste.
Når det gjelder de to medlemmene som har blitt nevnt, er det gode grunner for at de ikke lenger er med oss nå. Og hvis du hadde hatt det minste fnugg av intellekt ville du gjerne sjekket opp dette før du bastant hevder at du vet grunnen.

Det er jo absolutt påstander jeg har slengt ut, men takket være deres kjære Abobil så har vi andre lesere, og V25 spillere, fått et mye bedre innblikk i hvordan stammen TROLL fungerer via hans indirekte bekreftelser på deres håpløse fremtreden her. Jeg ønsker nok en gang å takke Abobil for bekreftelsen på at dere var en masserekrutteringsstamme, for det hjelper så absolutt på når man skal diskutere med andre fra samme plass.

Jeg takker igjen for personangrepet ditt, nok en gang fremmer du for oss andre lesere hvor lavt du og dine stammefrender legger listen, selv på offentlig forum i en diskusjon som egentlig ble avsluttet takket være Abobil's svar på de diverse utsagnene.


Et mer håpløst forsøk på propaganda har jeg ikke sett på lenge.

In other news: SL inviterer spillere kun for å internadle dem! Bevis 1. Bevis 2

Når spillere slutter så tar vi byene, og vi er langt fra maks medlemsgrense. Om man stiller samme spørsmål til dere vedrørende rekrutteringene som ble gjort, og medlemmene som ble sparket (og hevdet at de sluttet, men man kan hverken se adlinger av spillerene på twstats eller en stagnerende kurve hos de det gjalt), så har man kanskje en litt annen sak. Jeg vet at det kanskje er en klisje, og at du mest sannsynlig kommer til å drite i det, men les deg gjerne opp igjen på diskusjonene jeg hadde med Abobil. Hvem vet, kanskje du lærer noe nytt om Troll du og?

gertpe skrev:
Fakta er at et dårlig forsøk på propaganda, er bedre enn ingen forsøk. Og i dette tilfelle har jeg nu ganske stor tro på Kenn.

Jeg, og leserene på V25, har fått oss nyttig informasjon om TROLL, i tillegg til en god latter. Det er fint at du føyer deg til listen over det siste punktet, Gert.

Reisverket skrev:
Enkelte er bedre på å krige i forum enn i spillet. Andre visa verca. Noen få er best begge steder. Det er fakta.

Vet du hvem jeg er? Vet du hvor jeg har spilt? Sjekk gjerne opp mot TW-stats. Det er fakta at jeg nyter både forum og in-game kriging på et veldig høyt nivå. Dere klaget på at jeg ikke sjekket mine kilder bedre før jeg kommenterte på forumet, dog har jeg både Abobil sine kommentarer og TW-stats som bevis. Hva har du, som sier jeg bare duger til forumet? Jeg kan legge til grunn både V1, 2, 4, 7, 9, 12, 14, 18, 23 og snart 25 av norske verdner.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
åja, jeg vet definitivt hvor du har spilt, og du er en av få jeg ikke vil spille MOT. og jeg er vel ikke av de aller dårligste her på tw heller. men jeg vet du plukker meg lett i filler. på ingame og på forum :D
GO KENN (clapping)
 

Maanaldojr1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Er det virkelig ikke mulig å spille tw uten at alle skal klage på hver eneste ting?
Just play the game, det er der ting vil vise hva som kommer til å skje og hvem som står øverst når verden er avsluttet, ikke forumet :D
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Med over 2000 foruminnlegg skulle en nesten tro at man hadde lært å sitere innlegg skikkelig. Huff.

Subjektivt sett gjør Kenn sin metode det mye enklere å se hvilken del av siterte innlegg han faktisk sikter til i svarene sine. Mye enklere og mer oversiktlig enn et langt svar til et langt innlegg. At du i det hele tatt kommenterer denne delen i en debatt som handler om noe helt annet er bare latterlig. Kenn velger en bedre løsning. Det blir som å si at Messi ikke har lært seg å utføre brassespark når han scorer med hodet.

Du kommer med mange påstander, kenn, men baserer deg kun på èn ting: hva DU greier å tolke ut i fra en medlemsliste.
Når det gjelder de to medlemmene som har blitt nevnt, er det gode grunner for at de ikke lenger er med oss nå.
Tja, hvorfor er det da ingen som kommer med saklige argumenter mot Kenn sine påstander? Noe som fint skal være mulig uten å avsløre årsakene til avskjedigelsene som dere tilsynelatende vil holde hemmelig. Når man kommer med argumenter, og blir svart med ikke-argumenter, øker ikke det troverdigheten. Den øker heller ikke når Abobil mer eller mindre bekrefter det Kenn har skrevet (til dels indirekte), samt bytter tema og kommer med irrelevante utsagn når han ikke kan komme med noe fornuftig mot påstandene til Kenn.

(Jeg hevder ikke at påstandene til Kenn stemmer, men innleggene deres på forumet hittil bidrar ikke til å gi meg inntrykket av det motsatte)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hei på deg. Jeg siterer på en måte sånn at det blir enklere for folk å reflektere over forrige innlegg. Om du ikke liker det er din sak, ikke min, så vennligst legg hersketeknikk og personangrep til side. Om man inviterer til diskusjon, så er det en veldig dårlig måte å starte den på, da man på en og samme tid fremmer hvor lavt man legger lista med nettopp en kommentar som din.
Jeg tror du mistolker hva jeg sier. Det er ikke snakk om hva jeg subjektiv liker, det handler om at måten du svarer på innlegg gjør det vanskelig for andre å sitere deg. Du må forøvrig bare fortsette, men det gjør at dersom jeg ikke gidder å bruke 5 min på å selv sitte å klippe og lime, så får du bare en lang tekst tilbake. Ref Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaators innlegg.
Det blir dessuten feil å si at jeg legger listen lavt, da du allerede har lagt den i kjelleren. Argumentasjonen din bygger på din oppfatning av en hendelse, som allerede er bekreftet å være feil. At du ikke gir deg og videre argumenterer for din sak UTEN noen argumenter annen enn din egen synsing, blir ganske tåpelig.

Det er jo absolutt påstander jeg har slengt ut, men takket være deres kjære Abobil så har vi andre lesere, og V25 spillere, fått et mye bedre innblikk i hvordan stammen TROLL fungerer via hans indirekte bekreftelser på deres håpløse fremtreden her. Jeg ønsker nok en gang å takke Abobil for bekreftelsen på at dere var en masserekrutteringsstamme, for det hjelper så absolutt på når man skal diskutere med andre fra samme plass.

Har han egentlig bekreftet noen av dine påstander? La meg se om jeg har forstått dette riktig: Din påstand er at vi hiver ut spillere fordi de har for få poeng. Dette avkreftet abobil i sitt første svar til deg, og dersom det hjelper deg noe kan jeg godt gjøre det samme. Abobil har allerede svart hvorfor Herb ikke er i stammen lenger, og sagt at Oslofan25 sin avskjedigelse hadde en like god grunn. At du ikke tror på dette kunne ikke ha brydd meg mindre - det er fremdeles fakta.
Hvis man sammenligner TROLLs 25 medlemmer med SLs 9 medlemmer, så er det vel ikke så alt for feil å humoristisk kalle oss et masserekruteringsselskap. Men la oss være ærlige, 25 medlemmer er ikke veldig mye sett i sammenheng med tidligere verdener. Dette er forøvrig en diskusjon du må ta med ham, og ikke meg.
Er det noen andre grunnløse påstander du vil at jeg skal avkrefte? :)

Jeg takker igjen for personangrepet ditt, nok en gang fremmer du for oss andre lesere hvor lavt du og dine stammefrender legger listen, selv på offentlig forum i en diskusjon som egentlig ble avsluttet takket være Abobil's svar på de diverse utsagnene.
Jeg skal være enig med deg her: diskusjonen var egentlig ferdig i det påstandene ble avkreftet. At du likevel ikke ga deg, og greide å lire av deg flere innlegg sier vel sitt. Den videre diskusjonen her kan vel forsåvidt føyes til listen.

Når spillere slutter så tar vi byene, og vi er langt fra maks medlemsgrense. Om man stiller samme spørsmål til dere vedrørende rekrutteringene som ble gjort, og medlemmene som ble sparket (og hevdet at de sluttet, men man kan hverken se adlinger av spillerene på twstats eller en stagnerende kurve hos de det gjalt), så har man kanskje en litt annen sak. Jeg vet at det kanskje er en klisje, og at du mest sannsynlig kommer til å drite i det, men les deg gjerne opp igjen på diskusjonene jeg hadde med Abobil. Hvem vet, kanskje du lærer noe nytt om Troll du og?
Det er ca en måned siden verdenen startet. At det fremdeles er spillere som finner ut at de ikke har tid til enda en verden, og at det dermed er et visst gjennomtrekk i stammene er vel ikke en stor overraskelse. Ja, per nå er byene fremdeles i de to nevnte personenes eie. Så får vi vel se hva fremtiden bringer, om dette kanskje er noe som endrer seg. Men siden du hungrer slik etter å diskutere disse to byene, skal jeg la det bli en overraskelse :)
Jeg tror forøvrig ikke jeg kommer til å lære noe nytt om TROLL fra offentlig forum.


Du må gjerne fortsette å diskutere denne "saken" i det uendelige. Men jeg tror de fleste intelligente lesere ser at det faktisk ikke er en sak, og at du desperat søker etter en måte å sverte TROLL på.
 

DeletedUser

Guest
Subjektivt sett gjør Kenn sin metode det mye enklere å se hvilken del av siterte innlegg han faktisk sikter til i svarene sine. Mye enklere og mer oversiktlig enn et langt svar til et langt innlegg. At du i det hele tatt kommenterer denne delen i en debatt som handler om noe helt annet er bare latterlig. Kenn velger en bedre løsning. Det blir som å si at Messi ikke har lært seg å utføre brassespark når han scorer med hodet.

Jeg svarte vel på denne i det forrige innlegget. Men uansett: Det handler om hvorvidt motdebattanten kan sitere det forrige innlegget, eller om han må bruke tid på å klippe og lime selv, fordi en annen fyr ønsker å gjøre ting på "sin måte".


Tja, hvorfor er det da ingen som kommer med saklige argumenter mot Kenn sine påstander? Noe som fint skal være mulig uten å avsløre årsakene til avskjedigelsene som dere tilsynelatende vil holde hemmelig. Når man kommer med argumenter, og blir svart med ikke-argumenter, øker ikke det troverdigheten. Den øker heller ikke når Abobil mer eller mindre bekrefter det Kenn har skrevet (til dels indirekte), samt bytter tema og kommer med irrelevante utsagn når han ikke kan komme med noe fornuftig mot påstandene til Kenn.

(Jeg hevder ikke at påstandene til Kenn stemmer, men innleggene deres på forumet hittil bidrar ikke til å gi meg inntrykket av det motsatte)
Godt poeng. Jeg mener fremdeles at dette har blitt oppnådd. Abobil har allerede røpet hvorfor Herb ikke er i stammen. Og ingen av kenn sin synsing kan endre på hva som er fakta. Dersom vi ønsker å ikke offentliggjøre hvorfor Oslofan ikke er i stammen, så burde det være opp til oss.

For å dra paralleller her: hvordan kan SL bevise at de ikke bare inviterte osamannen for å internadle ham? Fysj så frekt, lure godtroende folk inn i stammen for deretter å forråde dem og adle dem ned. 10 poeng hvis noen her ser likheten, men kanskje viktigst av alt forskjellen. Hint: begge casene er like tåpelige, men det er bare èn part som gidder å ta seg bryet med å (seriøst) ta det opp på offentlig forum.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg ga dere Herb, enkelt og greit fordi han nå er min :) Oslofan25 får dere ikke vite årsaken til kick, om dette er ønskelig må dere sende en forespørsel til vår kjære leder :)

-A
 
Topp