Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Så ja, masserekruteringsselskapet blir nok rett i å si, dere har vel kun 8 medlemmer fordi dere ikke får flere søkere?
Ikke noe frekt ment, men vi har fått mye forespørsler, og selv om da en stamme er full, betyr ikke det at stammen må sparke noen for at de andre blir medlemmer, noen merger, andre forsvinner :)

Jepp, vi er kun 8, nei vent 9, medlemmer fordi ingen andre vil komme til oss :frown:

Søk til SL, alle sammen, vi trenger folk! Stor eller liten, det er det samme. (hug)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Knuste deg begge steder :mehe:

V9 spilte jeg på Longshot på slutten, hvordan man kan knuse noen i sin egen stamme vet jeg ikke helt. På v23 så satt jeg kontoen på slett i det stammen ga opp, før den tid hadde Implicated en av de bedre vekstene på verdnen. Du skal dog ha cred for at dere vant V23.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
V9 spilte jeg på Longshot på slutten, hvordan man kan knuse noen i sin egen stamme vet jeg ikke helt. På v23 så satt jeg kontoen på slett i det stammen ga opp, før den tid hadde Implicated en av de bedre vekstene på verdnen. Du skal dog ha cred for at dere vant V23.

Åja, da bærte jeg deg frem på v9! :mehe:
Å sette kontoen på slett bare fordi stammen gjør det dårlig er ikke en god TW-egenskap :gjeip: Hadde gått dårlig med de fleste spillerne da på et eller annet tidspunkt, man må tåle dårlige perioder for stammen.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Åja, da bærte jeg deg frem på v9! :mehe:
Å sette kontoen på slett bare fordi stammen gjør det dårlig er ikke en god TW-egenskap :gjeip: Hadde gått dårlig med de fleste spillerne da på et eller annet tidspunkt, man må tåle dårlige perioder for stammen.

Jeg kom inn ganske seint fordi du hadde behov for en aktiv spiller på kontoen. Jeg var ledig, så takket pent ja. Nå kan det jo svinge litt begge veier, Zipp, for det var like før folk stakk til fienden på grunn av holdningene dine der.

Det hadde vært en dårlig trend over en lengre periode, hvor vi for hver aksjon mista 5 byer for hver vi tok. Når folk ga seg, og satt kontoene på slett, følgte jeg opp. Hvorfor kaste bort tid på noe som er tapt? .no verdnene er veldig små, og som regel er det bare tosida kriger. Om sin egen stamme gir opp, så er det dessverre lite håp for en enkelt konto.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jeg kom inn ganske seint fordi du hadde behov for en aktiv spiller på kontoen. Jeg var ledig, så takket pent ja. Nå kan det jo svinge litt begge veier, Zipp, for det var like før folk stakk til fienden på grunn av holdningene dine der.

Jeg har ikke langtidshukkomelse :mehe:
DONslask gikk til fienden btw, fordi han ikke tålte å høre hvor ræva han er/var :grin:

Det hadde vært en dårlig trend over en lengre periode, hvor vi for hver aksjon mista 5 byer for hver vi tok. Når folk ga seg, og satt kontoene på slett, følgte jeg opp. Hvorfor kaste bort tid på noe som er tapt? .no verdnene er veldig små, og som regel er det bare tosida kriger. Om sin egen stamme gir opp, så er det dessverre lite håp for en enkelt konto.

Liker bare å påpeke hvor lett seieren plutselig ble, verdenen var heller ikke på langt nær tapt, dere satt igjen med kjernen som kunne gjort en god fight.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Liker bare å påpeke hvor lett seieren plutselig ble, verdenen var heller ikke på langt nær tapt, dere satt igjen med kjernen som kunne gjort en god fight.

Kjernen? Du mener de spillerene som ikke orket mer? De som fikk press mot seg la seg ned for å dø. En etter en. Enkelte forlot og slettet kontoene sine. De få som ville spille kunne ikke gjøre det med 3 - 4 kontoer mot alle som var i Up/down.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Fakta at Troll, med RV i spissen, nå har nådd 36 medlemmer i deres lille familieselskap bestående av hovedstamme og akademi. Jeg, og mange her på forumet, skjønner at innleggene mine fikk oppmerksomhet rettet mot de mindre i hovedstammen til TROLL, og deres traumatiske opplevelser der de kunne bli sparket når som helst for at andre spillere med mer poeng skulle få plass. For at dette ikke skulle gagne videre på samvittigheten til RV og hans slaver i ledelsen, så ble det opprettet en ny stamme sånn at alle skal få plass. Litt synd at de alltid vil leve i skyggen av hovedstammen TROLL, som ikke har noe bra eksempel å vise videre til sin understamme.
 
Topp